LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] digitenne..wie kan me helpen?

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: digitenne..wie kan me helpen?

Ongelezen bericht door bprosman »

Ik woon in een gat waar alleen ziggo internet en tv goed aanbied maar die vind ik te duur.
KPN Interactieve TV zou nog kunnen maar dan heb je wel bellen, anders denk ik dat er weinig keuze overblijft, of Telfort.... tja de kwaliteit van Digitenne... daarom is het ook goedkoop. Ziggo levert standaard HD TV voor de meest bekenen 10 zenders. "Alle waar naar zijn geld zeiden ze vroeger".

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: digitenne..wie kan me helpen?

Ongelezen bericht door ciske »

tja de kwaliteit van Digitenne... daarom is het ook goedkoop
daarover verschillen wij van mening.

telfort ken ik de vragensteller afraden.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: digitenne..wie kan me helpen?

Ongelezen bericht door bprosman »

daarover verschillen wij van mening.
Vragensteller en jij ook denk ik :D
maar liever niet met zo'n stomme digitenne. Uit ervaring ergerde ik groen en geel aan die storing en heb ik van ellende maar de antenne in stukken geslagen

inkiepinkie666
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 aug 2010 20:15

Re: digitenne..wie kan me helpen?

Ongelezen bericht door inkiepinkie666 »

Het is Ziggo geworden. Heb eerst KPN voor internet gehad maar daar haalde ik met een hoop zweten, 2,5MB. Die heb ik gelukkig op kunnen zeggen. Dus toen maar naar Ziggo gegaan. En het bevalt prima.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: digitenne..wie kan me helpen?

Ongelezen bericht door ciske »

inkiepinkie666 schreef:Het is Ziggo geworden. Heb eerst KPN voor internet gehad maar daar haalde ik met een hoop zweten, 2,5MB. Die heb ik gelukkig op kunnen zeggen. Dus toen maar naar Ziggo gegaan. En het bevalt prima.

Top veel plezier met Ziggo.

inkiepinkie666
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 aug 2010 20:15

Re: digitenne..wie kan me helpen?

Ongelezen bericht door inkiepinkie666 »

Dank je. Heb ook totaal nog geen probleem ervaren. Alles gaat nog goed op 1 ding na maar das geen probleem.

Ik heb namelijk heel eigenwijs voor analoge tv gekozen. Gewoon simpel kabeltje erin en gas met die tv. Heb toch nog een koelkast als tv dus waarom digitaal. Nu hebben ze toch geniepig die digitale ontvanger in de doos erbij gedaan. Die zou wel 49 euries kosten....

Wacht even de rekening af, als die 49 euro erbij staat krijgen ze de dichte doos met digitale ontvanger weer fijn terug gestuurd. Heb er niet om gevraagd.
Kreeg wel een brief waarin stond dat de ontvanger nog niet actief is... nee, gaat ie ook niet worden ook hahaha

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: digitenne..wie kan me helpen?

Ongelezen bericht door bprosman »

Ook op een 'koelkast' heb je digitaal een beter beeld EN meer zenders tot je beschikking... dus voor die 49 Euro.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: digitenne..wie kan me helpen?

Ongelezen bericht door ciske »

bprosman schreef:Ook op een 'koelkast' heb je digitaal een beter beeld EN meer zenders tot je beschikking... dus voor die 49 Euro.
:lol: Is voor mij nieuw , hoe doe je dat bprosman?

inkiepinkie666
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 aug 2010 20:15

Re: digitenne..wie kan me helpen?

Ongelezen bericht door inkiepinkie666 »

bprosman schreef:Ook op een 'koelkast' heb je digitaal een beter beeld EN meer zenders tot je beschikking... dus voor die 49 Euro.

Is voor mij en principe kwestie. Heb er niet om gevraagd dus is het voor mij 49 euro teveel.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: digitenne..wie kan me helpen?

Ongelezen bericht door bprosman »

Is voor mij en principe kwestie. Heb er niet om gevraagd dus is het voor mij 49 euro teveel.
Dan stuur je m terug en laat je m crediteren... hoe makkelijk wil je het hebben. Zien we je straks wel terug in het topic "Ziggo laat analoge zenders verdwijnen" :wink:

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: digitenne..wie kan me helpen?

Ongelezen bericht door bprosman »

@Ciske,

Kijk jij nooit de Pfaffs :wink: Die hebben in de keuken ook een koelkast met TV scherm

inkiepinkie666
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 aug 2010 20:15

Re: digitenne..wie kan me helpen?

Ongelezen bericht door inkiepinkie666 »

bprosman schreef:
Is voor mij en principe kwestie. Heb er niet om gevraagd dus is het voor mij 49 euro teveel.
Dan stuur je m terug en laat je m crediteren... hoe makkelijk wil je het hebben. Zien we je straks wel terug in het topic "Ziggo laat analoge zenders verdwijnen" :wink:
Is ook niet moeilijk of een probleem dat terugsturen. Heb helemaal nog geen probleem eigenlijk. Misschien sluit ik em ook wel aan. Waarom ook niet. Wil alleen ff afwachten of ze hem uit zichzelf op de rekening zetten of niet. Dat bedoel ik met me principe kwestie. Heb nadrukkelijk analoog besteld namelijk.

Maar ik moet eerlijk toegeven dat het beeld van analoog nog helemaal niet zo beroerd is. Ik had het eigenlijk erger verwacht. Denk dat als ik dat kastje aansluit, dan het verschil wel ga zien.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: digitenne..wie kan me helpen?

Ongelezen bericht door ciske »

bprosman schreef:@Ciske,

Kijk jij nooit de Pfaffs :wink: Die hebben in de keuken ook een koelkast met TV scherm

nee kijk ik nooit naar :lol:
Misschien sluit ik em ook wel aan. Waarom ook niet. Wil alleen ff afwachten of ze hem uit zichzelf op de rekening zetten of niet.
Als je hem aansluit , dan kan je rekenen dat die op je rekening staat.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: digitenne..wie kan me helpen?

Ongelezen bericht door bprosman »

Denk dat als ik dat kastje aansluit, dan het verschil wel ga zien.
Je hebt dan in ieder geval meer zenders.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: digitenne..wie kan me helpen?

Ongelezen bericht door ciske »

bprosman schreef:
Denk dat als ik dat kastje aansluit, dan het verschil wel ga zien.
Je hebt dan in ieder geval meer zenders.

Maar je kan er maar naar 1 kijken :lol:

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: digitenne..wie kan me helpen?

Ongelezen bericht door olaf79 »

ciske schreef:
bprosman schreef:
Denk dat als ik dat kastje aansluit, dan het verschil wel ga zien.
Je hebt dan in ieder geval meer zenders.

Maar je kan er maar naar 1 kijken :lol:
En 2 opnemen als je de juiste recorder hebt...

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: digitenne..wie kan me helpen?

Ongelezen bericht door ciske »

olaf79 schreef:

En 2 opnemen als je de juiste recorder hebt...

dat kan ja.

Ziggo-webteam_Alex
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 jun 2010 15:36

Re: digitenne..wie kan me helpen?

Ongelezen bericht door Ziggo-webteam_Alex »

Hallo inkiepinkie666,

Ik lees dat je eerst wil wachten op de factuur, of de decoder ook wordt berekend. Dit kan je beter niet doen. Je hebt in het begin namelijk 7 dagen de tijd om een product terug te sturen (zonder vragen).

Als ik je postcode en huisnummer mag dan ga ik even voor je kijken of er wat voor wordt berekend (graag via een privébericht naar mij toe sturen).

Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex

Ziggo-webteam_Alex
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 jun 2010 15:36

Re: digitenne..wie kan me helpen?

Ongelezen bericht door Ziggo-webteam_Alex »

Hallo inkiepinkie666,

Ik heb je inmiddels een privébericht gestuurd.

Voor de anderen even een korte uitleg:
Iedere nieuwe klant hij ziggo betaald 59,95 aansluitkosten (als hij geen alles in een pakket neemt). Hierin zitten ook de kosten van de decoder. Je krijgt dus niet nog een rekening van 49 euro voor de decoder.

Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex

Gesloten