LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Op zoek naar Simlock vrije telefoon.
Op zoek naar Simlock vrije telefoon.
Hallo beste mensen.
Wie kan mij adviseren? Ben voor onze zoon, die binnenkort weer in Nederland komt wonen, op zoek naar een simlock vrije telefoon, die hij nu tijdelijk ook nog in het buitenland kan gebruiken.
Welke kan hij dan het beste nemen? Ik heb al wel op telecom sites zitten kijken, maar die zijn bijna allemaal met abonnement of prepaid.
Waar kan ik het beste even kijken of naar toe gaan?
Bvd. Ansje.
Wie kan mij adviseren? Ben voor onze zoon, die binnenkort weer in Nederland komt wonen, op zoek naar een simlock vrije telefoon, die hij nu tijdelijk ook nog in het buitenland kan gebruiken.
Welke kan hij dan het beste nemen? Ik heb al wel op telecom sites zitten kijken, maar die zijn bijna allemaal met abonnement of prepaid.
Waar kan ik het beste even kijken of naar toe gaan?
Bvd. Ansje.
Re: Op zoek naar Simlock vrije telefoon.
Beste Hansje,Ben voor onze zoon
Gezien je informatie, naam zoon e.d., raad ik je aan om T-mobile te nemen.
De reden voor dit advies is, dat deze provider een groot scala kent wat betreft, tegemoedkoming naar de klant toe.
Sinds verleden week bied deze provider heel aantrekkelijke paketten en is men betreft de klantersevice over gegaan op de Gregoriaanse benadering (om 10:00 uur een probleem, deze om 11:00 opgelost)
Veel succes
Zeker geen T-mobile!
Ga naar Belcompany, schaf daar de Panasonic gd-50 of misschien is er alweer een andere type op de markt; dat weet ik niet, zeg tegen de verkoper ik wil een mobiletelefoon van Panasonic zonder simlockblokkering.
Dan weet hij wel welke je moet hebben.
Ik zelf heb de gd-30 van Panasonic, maar deze is alweer verouderd.
Panasonic is een zeer goed merk, je hebt er jaren plezier van.
Ga naar Belcompany, schaf daar de Panasonic gd-50 of misschien is er alweer een andere type op de markt; dat weet ik niet, zeg tegen de verkoper ik wil een mobiletelefoon van Panasonic zonder simlockblokkering.
Dan weet hij wel welke je moet hebben.
Ik zelf heb de gd-30 van Panasonic, maar deze is alweer verouderd.
Panasonic is een zeer goed merk, je hebt er jaren plezier van.
Alvast bedankt voor de tip, laatste gast.
En die ander gast daarboven! Jij denkt zeker dat je leuk bent? IK BEN OP ZOEK!!!!!!!!!!!! Voor bla, bla,bla.
En hou jij je T- Mobile pakketten (met 2 k,aas dus) maar lekker zelf. Daar heb ik al genoeg negatieve reacties hier van gelezen!
Ansje.
En die ander gast daarboven! Jij denkt zeker dat je leuk bent? IK BEN OP ZOEK!!!!!!!!!!!! Voor bla, bla,bla.
En hou jij je T- Mobile pakketten (met 2 k,aas dus) maar lekker zelf. Daar heb ik al genoeg negatieve reacties hier van gelezen!
Ansje.
Hoi,....ik heb eergisteren bij de phonehouse een simlockvrije Siemens A50 gekocht voor Euro 65,00,...............het is een wat ouder model maar wel een fijn toestel met gprs en wap.
Misschien een idee?
Groetjes Irri
(ps. zonder abbo en ook geen prepaid)
Misschien een idee?
Groetjes Irri
(ps. zonder abbo en ook geen prepaid)
Irri, ook jij bedankt. Hier heb ik wat aan!
Ik ga voor dat toestelletje wel ff kijken , alleen niet bij de Phonehouse in mijn geval.
(Zie elders op dit forum over de problemen van de Phonehouse en Orange en Ansje!)
Maar het zal ergens anders toch ook wel verkocht worden? Nogmaals bedankt voor vandaag. Ik ben er even niet meer!
Ansje.
Ik ga voor dat toestelletje wel ff kijken , alleen niet bij de Phonehouse in mijn geval.
(Zie elders op dit forum over de problemen van de Phonehouse en Orange en Ansje!)
Maar het zal ergens anders toch ook wel verkocht worden? Nogmaals bedankt voor vandaag. Ik ben er even niet meer!
Ansje.
Hey Ansje,
In principe zijn een heleboel toestellen goed! Als een voorkeur hebt voor een bepaald merk dan heeft ieder merk wel een toestel in een prijscategorie die jij wenst. Bij de Phonehouse en/of kijkshop heb je vaak goede en scherpe aanbiedingen van losse telefoons (niet gesimlocked). Bij de Phone House is de Siemens C62 in de aanbieding voor €159,-, dat is een telefoon met kleurenscherm, sms, mms (geen fotocamera), gprs en wap. Verder heb je ook de Nokia 3410 voor €99,- en die heeft gprs, wap, sms en een makkelijke bediening van het toestel.
Anders ga je het beste gewoon eens langs bij een telecomwinkel en laat je daar verder adviseren.
Groet
In principe zijn een heleboel toestellen goed! Als een voorkeur hebt voor een bepaald merk dan heeft ieder merk wel een toestel in een prijscategorie die jij wenst. Bij de Phonehouse en/of kijkshop heb je vaak goede en scherpe aanbiedingen van losse telefoons (niet gesimlocked). Bij de Phone House is de Siemens C62 in de aanbieding voor €159,-, dat is een telefoon met kleurenscherm, sms, mms (geen fotocamera), gprs en wap. Verder heb je ook de Nokia 3410 voor €99,- en die heeft gprs, wap, sms en een makkelijke bediening van het toestel.
Anders ga je het beste gewoon eens langs bij een telecomwinkel en laat je daar verder adviseren.
Groet
Dit schrijf je zo: wel even kijken!!wel ff kijken
Succes en informeer even naar T-mobile (pak(k)etten.
Links en rechts is de Siemens A52 een goedkope aanbiedeng (€ 59,00) Neem alleen geen Orange pre pay want dat biedt een waardeloze dekking in het buitenland. Volgens de Orange-site moet de dekking geen probleem zijn maar de praktijk wijst anders uit. Misschien worden er ook andere combinaties met de Siemens A52 aangeboden.
ik heb onlangs bij de belcompany een simlockvrije nokia 3310 gekocht met debitelkpn prepaid kaart met 7 euro tegoed voor 59 euro ,dit was een simlockvrij toestel want ik gebruik hem met een orange abonnement. gr .jannie
Bedankt lieve mensen voor de tips. Ik ga morgen meteen even kijken. Het wordt inderdaad zeker weten geen T-Mobile en zeker geen Orange en dan moet het toch wel lukken met wat overblijft.
Merci! Ansje
Merci! Ansje
Nee, ik ga GEEN reclame maken voor KPN. Ik wil alleen zeggen dat de meeste abonnementstoestellen ook gewoon zonder abonnement te koop zijn. Alleen betaal je dan de volle prijs en die loopt vaak in de honderden euro's.Ik heb al wel op telecom sites zitten kijken, maar die zijn bijna allemaal met abonnement of prepaid.
-
Hoi Ansje,
Bij de Makro hebben ze vaak goedkoop simlockvrije toestellen. Bij de Kijkshop ook trouwens...
Bij de Makro hebben ze vaak goedkoop simlockvrije toestellen. Bij de Kijkshop ook trouwens...
Bij Albert Heijn is een simlockvrije Siemens A55 voor 4 tientjes in de aanbieding!
op de markt bij de telfoonkraam kunnen ze bijna elk toestel dat je al hebt voor +/- 11 EURO SIMLOCK VRIJ MAKEN klaar terwijl u wacht
Nu beste mensen, we zijn al geslaagd hoor! Bedankt voor de tips.
De nieuwste Nokia - Telfort. Gekocht bij T for Telecom.
De nieuwste Nokia - Telfort. Gekocht bij T for Telecom.
Dat denk ik ook! Heb het zelf al jaren! Pa de problem!
Ik sluit deze topic, voor wat mij betreft dan maar. Tot een andere keer zullen we maar zeggen!
Groetjes Ans
Ik sluit deze topic, voor wat mij betreft dan maar. Tot een andere keer zullen we maar zeggen!
Groetjes Ans