LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollandsnieuwe, bezoekadres gezocht.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Casper_tje

Hollandsnieuwe, bezoekadres gezocht.

Ongelezen bericht door Casper_tje »

Ik ben niet zo handig met KvK, maar heb ook niks aan een postbusnummer.

Kan iemand mij helpen aan het bezoekadres van Hollandsnieuwe?

MAXIEM

Re: Hollandsnieuwe, bezoekadres gezocht.

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Casper_tje

Volgens mij is het bezoekadres van hollandsnieuwe het best bewaarde geheim van dit kikkerland.

Maxiem.

MAXIEM

@

Wat ik nog meer weet (onder voorbehoud) is:

Adres Hollandsenieuwe

Correspondentie adres
Postbus 312
2000 AH Haarlem
(dit Postbusnummer is bij Post.nl niet bekend)

AV 01-102010: Hollandsnieuwe is een onderdeel van vodafone libertel, zie algemeene voorwaarden hollandsnieuwe 1.1.1.:

1.1.1.hollandsnieuwe: Vodafone Libertel B.V. handelend onder de naam hollandsnieuwe, gevestigd aan de

Avenue Ceramique 300,
6221 KX, te Maastricht,

KvK nr. 14052264 (onder dit nummer is hollandsnieuwe overigens niet te vinden/wel: Vodafone Libertel B.V.)

Het adres in Maastricht zou mogelijk een bezoekadres kunnen zijn.

Sukses, Maxiem.

Note: alle gegevens kunnen gedateerd zijn.

hollandsnieuwe
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Casper_tje schreef:Ik ben niet zo handig met KvK, maar heb ook niks aan een postbusnummer.

Kan iemand mij helpen aan het bezoekadres van Hollandsnieuwe?
Beste Casper_tje,

Ondervind je op dit moment problemen met je abonnement? Dan willen we graag even contact opnemen om te zien hoe we die zo snel mogelijk op kunnen lossen.

Vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

CaptainSlow

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

Misschien kun je, net als het terugbelverzoek (beltochnietterugverzoek) een huisbezoekverzoek indienen? Dan komen ze bij jou thuis? :lol: :lol:

leo1963

Ongelezen bericht door leo1963 »

Beste Caspertje,

wellicht is het een idee om samen hollandsnieuwe te bezoeken.
ik probeer helaas ook al maanden tot een oplossing te komen voor het niet kunnen bellen, dit al sinds februari. Het maandbedrag wordt uiteraard wel punctueel van mijn bankrekening afgeschreven, dat gaat wel heel erg goed. Wel wordt ik op verzoek terug gebeld, maar dat zijn kansloze gesprekken met callcenter medewerkers die geen enkele zeggenschap hebben. De directie van Hollandsnieuwe moet zich kapot schamen, dus ook Vodafone Libertel. Ook ben ik bereid om gerechtelijke stappen te ondernemen, maar dan als groep, want dit werkt zo niet langer..

MAXIEM

leo1963

Nogmaals: als dit bedrijf niet levert wat er is overeengekomen, dan kun je de overeenkomst per direkt met terugwerkende kracht beëindigen wegens het leveren van een wanprestatie en uiteraard kun je ook de onrechtmatige incasso's storneren. Verstuur die beëindigingsbrief wél aangetekend en met bewijs van ontvangst. Als hn het voorgaande betwist, dan zou ik hen in overleg met jouw advocaat in rechte betrekken en de rechter vragen om de overeenkomst alsnog te vernietigen.

Sukses, Maxiem.
Laatst gewijzigd door MAXIEM op 25 apr 2012 13:18, 1 keer totaal gewijzigd.

Casper_tje

Er is een pand in Haarlem, Trosradar is er geweest, maar toen de klantenservice al draaide, was het pand nog vol in de verbouwing en geen medewerker aanwezig.

@hollandnieuiwe,

Ik was klant, had gehoopt dat de problemen van het aanloopjaar waren opgelost, na een jaar moet dat toch wel het geval zijn?!

Ik heb voor de tweede maal een e-mail bericht gestuurd, maar op de eerste nog steeds geen reactie gehad, de tweede is net via jullie eigen site ingevuld, ik krijg binnen 1 werkdag antwoord was het na het invullen. Een antwoord is geen bevestigingsbericht van ontvangst.

Het is vreemd te moeten vernemen dat hier wel gereageerd wordt, maar op het invulveld niet, voor het tweede bericht is het nog te kort dag.

De vraag is overigens heel eenvoudig:

Ik stuur even een persoonlijk bericht via dit forum om nog meer drukte te voorkomen.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Hollandsnieuwe heeft helemaal geen bezoekadres.

Vodafone Libertel B.V. handelend onder de naam hollandsnieuwe, gevestigd aan de Avenue Ceramique 300, 6221 KX, te Maastricht, KvK nr. 14052264 en BTW-nummer NL.800755133B01

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

wat denk je daar aan de balie te kunnen regelen wat je niet per brief kan.

kan me voorstellen dat je het met het callcenter niet af kunt, maar een receptioniste kan niet veel meer hoor.

Casper_tje

Het probleem is, wat doe je als er compleet niet gereageerd wordt?

Dan wil je graag even langs gaan, wel zonder kwalijke bedoelingen.

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

Casper_tje schreef:Het probleem is, wat doe je als er compleet niet gereageerd wordt?

Dan wil je graag even langs gaan, wel zonder kwalijke bedoelingen.
als er niet gereageerd wordt zal het aan de balie staan ook niet de gewenste oplossing bieden.

Weet niet wat het probleem is, maar houd het schriftelijk, stel termijnen, bouw een dossier op. Dat werkt vele malen beter, en sta je ook nog sterker.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Gewoon een geschil aanspannen bij de Geschillencommissie Telecommunicatie, http://www.degeschillencommissie.nl/kla ... nieuwe&p=1

Casper_tje

Ik weet niet waar Trosradar dan geweest is, maar het kan best zijn dat het weer ergens anders zit.

Luister ik naar de accenten, dan haal ik er echt een zuiver Haarlems accent uit.

Casper_tje

Mijn vraag is overigens vrij simpel:

Weet iemand tot wanneer de actie van de telegraaf bij Hollandsnieuwe loopt?

Er staat geen datum bij, lekker onhandig.

Tot op heden sinds 2 april nog geen reactie op ontvangen.
Laatst gewijzigd door Casper_tje op 27 apr 2012 17:48, 1 keer totaal gewijzigd.

hollandsnieuwe
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste Casper_tje,

We hebben in het nieuwe topic dat je aangemaakt hebt gereageerd op je vraag.

Vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

Casper_tje

Heb ik gelezen.

RutgerWBD

Ongelezen bericht door RutgerWBD »

Sinds een week kan ik niet meer bellen met Hollands Nieuwe, ondanks dat ze automatisch bij me mochten afschrijven, op die dag naar de website, daar stond dat er moeilijkheden waren met de automatische afschrijvingen, en toen heb ik handmatig geld overgemaakt. Dat geld is binnegekomen, toen een klachtenformulier ingestuurd, niets gehoord, toen gebeld. !0 minuten a € 0.35 per minuut in de wacht. En toen zei hij dat ik het betalingskenmerk moest doorsturen, netjes gedaan en nu, een week later, niets gehoord, ben dus wél het geld kwijt maar kan niet bellen. Wat een baggerorganisatie.

Gesloten