LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ervaring dataverbruik Hollandse Nieuwe
Ervaring dataverbruik Hollandse Nieuwe
Ik heb een abonnement afgesloten bij Hollandse Nieuwe. Het is een abonnement;
"voorafvoordeel 275 + toestel € 5,00 24 maanden
24 maanden lang € 1,50 korting, deze promotie loopt af op 17 april 2014
toestel € 5,00 à € 5,00 per maand, het abonnement loopt af op 17 april 2014
+ 500 MB bundel
€10 korting op internetbundel, deze promotie loopt af op 18 april 2014"
Het abonnement is 18 april ingegaan en nu kreeg ik vanmorgen een sms dat ik al door mijn beltegoed heen ben. Ik HN gevraagd hoe dit kan, het antwoord;
"Wij zien dat er op 18 april 2012 een telefoongesprek is gevoerd. Vanaf deze datum is je simkaart actief geworden. Tevens zien wij dat er voor €10,46 gebruik is gemaakt van internet. Het kan zo zijn dat je toestel automatisch verbinding maakt met internet en telkens aan en uit springt."
Ik zou dus in 6 dagen tijd 500 mb + 10,46 hebben opgemaakt!?! daar geloof ik niets van! Heeft iemand ook zulke ervaring met Hollandse nieuwe? en klopt dit wat zij beweren?
Fred
"voorafvoordeel 275 + toestel € 5,00 24 maanden
24 maanden lang € 1,50 korting, deze promotie loopt af op 17 april 2014
toestel € 5,00 à € 5,00 per maand, het abonnement loopt af op 17 april 2014
+ 500 MB bundel
€10 korting op internetbundel, deze promotie loopt af op 18 april 2014"
Het abonnement is 18 april ingegaan en nu kreeg ik vanmorgen een sms dat ik al door mijn beltegoed heen ben. Ik HN gevraagd hoe dit kan, het antwoord;
"Wij zien dat er op 18 april 2012 een telefoongesprek is gevoerd. Vanaf deze datum is je simkaart actief geworden. Tevens zien wij dat er voor €10,46 gebruik is gemaakt van internet. Het kan zo zijn dat je toestel automatisch verbinding maakt met internet en telkens aan en uit springt."
Ik zou dus in 6 dagen tijd 500 mb + 10,46 hebben opgemaakt!?! daar geloof ik niets van! Heeft iemand ook zulke ervaring met Hollandse nieuwe? en klopt dit wat zij beweren?
Fred
-
- Berichten: 18
- Lid geworden op: 29 nov 2011 16:01
Re: Ervaring dataverbruik Hollandse Nieuwe
Ze rekenen per 100kb af, dat is vrij duur ondanks de 500 MB die je erbij hebt zitten.
Re: Ervaring dataverbruik Hollandse Nieuwe
Bij onze 2 abonnementen precies hetzelfde, een 500 mb databundel edoch meerdere keren wordt er 10 euro extra afgeschreven, soms enige dagen achter elkaar. Ik heb automatisch bijkopen geblokkeerd. Bij T-mobile nooit boven de 500 mb gekomen!!!!
HN: "Er wordt er veel gebruik data gebruikt, kijkt u of uw instellingen goed staan".
Ikke: "Ze staan heel goed. Mag ik die overzichten zien?" En toen bleef het heel erg stil.....
Ik heb meerdere keren zo'n dialoog gehad, mijn conclusie, ze belazeren de boel met datagebruik.
Weer een nieuwe oplichter erbij.
HN: "Er wordt er veel gebruik data gebruikt, kijkt u of uw instellingen goed staan".
Ikke: "Ze staan heel goed. Mag ik die overzichten zien?" En toen bleef het heel erg stil.....
Ik heb meerdere keren zo'n dialoog gehad, mijn conclusie, ze belazeren de boel met datagebruik.
Weer een nieuwe oplichter erbij.
-
- Berichten: 145
- Lid geworden op: 02 jul 2013 10:31
Re: Ervaring dataverbruik Hollandse Nieuwe
En zelf heb je uiteraard wel een waterdicht overzicht van alle data die je gebruikt hebt. Tenzij je van blufpoker houdt.tonyew schreef: Ikke: "Ze staan heel goed. Mag ik die overzichten zien?" En toen bleef het heel erg stil.....
-
- verified
- Berichten: 416
- Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
- Contacteer:
Re: Ervaring dataverbruik Hollandse Nieuwe
Beste ACMvdBerg,
Uit uw verhaald blijkt dat uw het idee heeft dat hollandsnieuwe meer MB's afschrijft dan dat u in werkelijkheid gebruikt. Zou u mij uw gegevens in een privé bericht kunnen sturen dan ga ik het voor u uitzoeken.
Vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
Uit uw verhaald blijkt dat uw het idee heeft dat hollandsnieuwe meer MB's afschrijft dan dat u in werkelijkheid gebruikt. Zou u mij uw gegevens in een privé bericht kunnen sturen dan ga ik het voor u uitzoeken.
Vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
-
- Berichten: 614
- Lid geworden op: 29 jul 2013 22:04
Re: Ervaring dataverbruik Hollandse Nieuwe
Dat idee had hij bijna anderhalf jaar geleden.hollandsnieuwe schreef:Beste ACMvdBerg,
Uit uw verhaald blijkt dat uw het idee heeft dat hollandsnieuwe meer MB's afschrijft dan dat u in werkelijkheid gebruikt. Zou u mij uw gegevens in een privé bericht kunnen sturen dan ga ik het voor u uitzoeken.
Vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
Wel een prima bewijs van jullie service.
Ik zou voortaan maar even opletten voor je reageert.
Re: Ervaring dataverbruik Hollandse Nieuwe
HollandsNieuwe, wat vervelend....
en traaaaaaaaaaaag
en traaaaaaaaaaaag
-
- verified
- Berichten: 416
- Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
- Contacteer:
Re: Ervaring dataverbruik Hollandse Nieuwe
Helaas was mij de post datum even ontgaan, omdat tonyew op 01/08 reageerde.
Als er verder nog vragen zijn over MB verbruik dan horen wij dat graag.
Vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
Als er verder nog vragen zijn over MB verbruik dan horen wij dat graag.
Vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
-
- Berichten: 614
- Lid geworden op: 29 jul 2013 22:04
Re: Ervaring dataverbruik Hollandse Nieuwe
Hoe kan zoiets je nu ontgaan? Dat zou toch alleen maar mogelijk zijn als jullie niet opletten waar het om gaat en alleen maar in de startblokken zitten om zo snel mogelijk jullie standaard riedel damagecontrol te plaatsen.hollandsnieuwe schreef:Helaas was mij de post datum even ontgaan, omdat tonyew op 01/08 reageerde.
Wat vervelend......
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 28 jul 2015 19:41
Re: Ervaring dataverbruik Hollandse Nieuwe
Ik heb precies hetzelfde probleem met mijn data! Nu ook weer deze abonnementsmaand.. Mijn nieuw tegoed is nog geen week bijgeschreven of ik ontvang weer een sms met het bericht dat mijn data tegoed op is. Dit gebeurt me telkens weer.. Hollandsnieuwe adviseerde me alle apps te verwijderen, wat ik vervolgens heb gedaan, en alsnog gebruik ik zogenaamd (!) te veel data! Wanneer je dan aangeeft dat je bijna geen data verbruikt, suggereren ze dat het toch echt aan het gebruik ligt. Ik ben er onderhand helemaal klaar mee, ik blijf maar tegoed opwaarderen ondanks dat ik nagenoeg geen data gebruik. Ik ben zelfs bij BelCompany langs geweest, waarin zij mij hebben uitgezocht hoe mijn dataverbruik eruit zag, conclusie; nagenoeg geen data verbruik.
Ik ben er helemaal klaar mee, als er niet snel een oplossing wordt gevonden ga ik andere maatregelen treffen. Op dit moment geldt er namelijk maar één ding: Ik heb geen controle over mijn belkosten!
Ik ben benieuwd naar jullie reactie,
Charles
Ik ben er helemaal klaar mee, als er niet snel een oplossing wordt gevonden ga ik andere maatregelen treffen. Op dit moment geldt er namelijk maar één ding: Ik heb geen controle over mijn belkosten!
Ik ben benieuwd naar jullie reactie,
Charles