LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slecht signaal van T-Mobile!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.

Hoe beoordeelt u het bereik van T-Mobile over het algemeen?

Zeer slecht
4
36%
Slecht
2
18%
Matig
0
Geen stemmen
Voldoende
0
Geen stemmen
Goed
5
45%

Totaal aantal stemmen: 11

Paultje

Slecht signaal van T-Mobile!

Ongelezen bericht door Paultje »

Ik maak al enige tijd geen gebruik meer van T-Mobile, omdat o.a. het bereik niet naar mijn wens was. Voortdurend had ik overal binnenshuis waar ik kwam geen bereik, op enkele plaatsen zelfs buitenshuis niet!! Terwijl ik gewoon in de Randstad woon en vaak in enkele grote steden kom.

Daarom wilde ik graag de meningen peilen!!!

gertkel

Re: Slecht signaal van T-Mobile!

Ongelezen bericht door gertkel »

Ik woon in zuid oost Drente en kan geen normaal gebruik maken van m'n mobiele telefoon.

Grv Gert

patrickdegroot

Ongelezen bericht door patrickdegroot »

I have No Problems whit T-MOBILE!

T-mobile de beste!!!

natasha buuron

Ongelezen bericht door natasha buuron »

Ik heb T-mobile enige tijd terug vervangen. De klachten waren hoofdzakelijk het uitvallen van de telefoon en geen tot slecht bereik. En dat allemaal in de Randstad. van.

Groeten,

Natas!

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 10 May 2004 19:32 door patrickdegroot

--------------------------------------------------------------------------------

I have No Problems whit T-MOBILE!

T-mobile de beste!!!

Gast

De Quote staat er al!!!!

Patrick jij hebt een leuke stunt uitgehaald via dit forum, met o.a. een ontevreden klant te simuleren.
Maar ik kan je verzekeren, dat ik met mijn simulatie meer aarde heb bewogen als jij.
Ik vond jouw manier betreffend het uitdragen van jouw verhaal te vergelijken met hetgeen wat T-mobile te bieden heeft, lucht!!!!!!

Grv van een ontevreden klant.

T-Mobile is slecht bereik

Ongelezen bericht door T-Mobile is slecht bereik »

T-Mobile signaal is vaak 1 strepje bij mij thuis en tijdens het bellen wil de verbinding nog wel vaak uitvallen, was ik maar bij KPN of Telfort geleven! Daar had ik geen bereikproblemen mee! MEt T-Mobile wel! Hun klantenservice is wel ok! Alleen hun bereik dus niet!

Gast

klantenservice is wel ok! Alleen hun bereik dus niet!
Moet je ze ééns een paar maal callcenter bellen en vertellen, dat je bereik slecht is!!!!!.
Daarna zul je snel tot de conclusie komen, dat de klantenservice ook niet veel bijzonders blijkt te zijn.

:( :D

Mgv Nee-Mobile

kato

Ongelezen bericht door kato »

Ik heb sinds een jar een abonnement op t-mobile en heb absoluut geen klagen!!

Zelfs in een buitengebied vlak tegen de duitse grens heb ik een prima bereik :lol:

frits55

Ongelezen bericht door frits55 »

wat een overtrokken gezeur over t-mobile, tmobile is een prima netwerk met een zeer scherp tarief ,bellen jullie maar lekker voor het dubbele met vodafone !!! tmobile is the best

Gast

wacht maar totdat jij een probleem krijgt. dan piep je echt anders

Callcenter

Ongelezen bericht door Callcenter »

Ik werkte voor T-mobile en weet, dat men de klachten van de klant bewust negeert.
Bij ons, of liever gezegt bij T-mobile is één ding erg belangrijk en dat is het kontrakt, daar waar de handtekening op staat.

Gezien dat ik niet juist funtioneerde binnen dit team, ben ik eind 2003 vertrokken en heb nu wel een 'eerlijke' en plezierige baan.

En een gewaarschuwd iemand telt voor twee.

Grv een medewerkster

Gast

PS. was ik vergeten Pommetje en Patric begint beiden met een P

Gast

@ Callcentre

Ik weet niet of ik jou moet geloven??? Maar ja het zal wel!
Lijkt mij in der daad gewoon dat T-Mobile geen mo-er geeft om haar klanten.

Gast

Typisch Nederland, verbaast kijken :shock: , grote mond :D , passief zitten afwachten :? , kwaad worden :twisted: en dan maar wachten tot ander de kolen weer uit het vuur gaan halen.

En als het heel moeilijk wordt, is men niet meer thuis!!!!!

:D

Iemand die wel durft te zeggen wat er gaande is (slaapkoppen)!!

bruller

Ongelezen bericht door bruller »

Ik werkte voor T-mobile en weet, dat men de klachten van de klant bewust negeert.
Bij ons, of liever gezegt bij T-mobile is één ding erg belangrijk en dat is het kontrakt, daar waar de handtekening op staat.

Eindelijk is het hoge woord eruit. Dit probleem hebben wij dus ook met T-Mobile. Zij maken een grove fout maar verhalen het op ons en weigeren elke vorm van medewerking. Geen antwoord op brieven, email enz. Belachelijk voor woorden. Stelletje geld kloppers zijn het.

Gast

Ik kan nu niet meer bellen, maar krijg elke maand nog wel een dikke rekening.
Begrijpende en opbeurende adviesen zoals: had je maar beter moeten lezen s u k k e l, had je de Asociale Voorwaarden maar moeten lezen, je bent alleen maar uit op een gratis toestel, men kan binnenshuis geen dekking garanderen en zo nog een tal van uitspraken (hier een dikke middelvinger).

Nooit geen T-mobile weer!!!!!!

En Pom, wat ben ik opgelucht!!!!, op vacantie geweest met Patric???????

Grv Johannes

PommetjeH.

Ongelezen bericht door PommetjeH. »

Ik kan nu niet meer bellen, maar krijg elke maand nog wel een dikke rekening.
Begrijpende en opbeurende adviesen zoals: had je maar beter moeten lezen s u k k e l, had je de Asociale Voorwaarden maar moeten lezen, je bent alleen maar uit op een gratis toestel, men kan binnenshuis geen dekking garanderen en zo nog een tal van uitspraken (hier een dikke middelvinger).

Nooit geen T-mobile weer!!!!!!

En Pom, wat ben ik opgelucht!!!!, op vacantie geweest met Patric???????

Grv Johannes
Waar heb je het over? Ik begrijp blijkbaar dat je niet blij bent met nuttige adviezen en alleen maar wilt horen hoe zielig je bent, en hoe gemeen T-Mobile is, maar kan je niet eens een klein beetje je best doen dat te verbergen?

Om nog maar te zwijgen over je werkelijk fantastische taalgebruik: 'Nooit geen T-Mobile weer'. Altiid T-Mobile opnieuw, begrijp ik? Het gaat er dus niet eens om dat het taalkundig niet klopt, je ondermijnt je eigen boodschap door die wartaal! En overigens, het gebruik van meerdere leestekens is het eerste teken van waanzinnigheid.

Als je inhoudelijk advies wilt, open en eerlijk, post je probleem, er zijn vast mensen die je ermee willen helpen. Als je alleen wilt zeuren en wilt horen hoe gemeen de grote-mensen wereld is, dan zit je op de verkeerde plek.

Mvg.
PommetjeH.

dedichter

Ongelezen bericht door dedichter »

Ha die pom hij is weer
Hij die mensen weet te helpen
Vaak laat in den avond keer op keer
Slechts enkele weken was hij hier verdwenen
Het was toen ook heel rustig hier
Maar ja aan alle mooie dingen komt een ende
Dus ook aan dit korte forum plezier.

Ja ik weet het Pommetje (Nederlandse taal en Metrum)

Ik ben je niet vergeten Rec....

Claudia.C

Ongelezen bericht door Claudia.C »

Hoi,
Nou, ik heb nu ook bijna een jaar een sim van T-mobile.
(en ben zo stom geweest om mijn vaste aansluiting weg te doen!)

Eerst had ik niks geen problemen, maar de laatste tijd ben ik gewoon niet bereikbaar.

Als men mij probeert te bellen, krijgt de gene die belt te horen dat ik momenteel niet bereikbaar ben.
(op dezelfde manier als, wanneer je je toestel uit hebt staan)
Maar gelukkig ben ik de gelukkige beziter van een 2e handy met een pre-pay kaart van KPN, zodat ik nog wel te bereiken ben.

Zelfs wanneer ze bij mij voor de deur staan (en ik binnen zit) doet het probleem zich nog voor, echter wanneer ze me bellen wanneer we met beide toestellen in het zelfde huis zijn doet hij het wel!
Maar ja, daarvoor koop je geen telefoon, maar een Babyfoon of Walkie-talkie.
Toch?
Echter, zodra ik in de supermarkt ben, doet hij helemaal niets meer.
Hij geeft dan aan dat er alleen noodoproepen mogelijk zijn.

Wel vorige week deed er zich zo'n noodsituatie voor.
Er was een klant in de winkel waarvan ik zag dat ze onwel werd. Er was (behalve ik- klant) niemand in de buurt)en de dichtsbijzijnde telefoon was voor in de winkel,
wat was ik blij dat ik mijn mobiel bij de hand had, dan kon ik gelijk bellen!
:x @@###@@@ (ik zal het maar netjes houden!):x
Wat er gebeurde hoef ik jullie niet te vertellen....
Ik heb me nog nooit zo geschaamd!
:oops: :oops: :oops:

Heb zelf al van alles geprobeerd, zelf een ander toestel met dezelfde sim. Maar helaas.

Van t-mobile hoor je niets of je krijgt te horen dat het dan toch echt aan het toestel moet liggen...
Als dat zo is, dan is het toch vreemd dat een andere sim in het toestel wel goed werkt..

Helaas moet ik het nu nog 1 jaar uitzingen...
Maar daarna!
Een andere provider!

Groet van :(
Claudia uit Almelo

Gesloten