Ik had 26 maart een storing op het internet en telefoon. Hiervoor heb ik contakt opgenomen met KPN en deze adviseerden na onderzoek om het expertteam in te schakelen. 27 maart is de expert gekomen en constateerde dat er een breuk in de kabel was. Deze heeft hij gerepareerd en was de storing verholpen althans dat dacht ik. Kosten € 50,00 Het internet is daarna nog maals diverse keren uitgevallen . (Dacht dat het een storing was, dus niets gedaan). Op 2 april was het weer goed mis, geen internet en ook geen telefoon. Weer naar KPN helpdesk gebeld, deze hebben weer alles nagekeken en konden niets vinden. Ik heb toen gevraagd of ik het expertteam moest inschakelen waarop ik als antwoord kreeg dat zij een monteur zouden sturen. Deze is de volgende dag gekomen en costateerden dat de breuk in de kabel was losgeschoten, hebben hem toen gerepareerd en alles is opgelost. Kosten € 60,00.
Ik heb toen met het expertteam ccontact opgenomen om de gemaaket kosten door slechte reparatie terug te storten op mijn rekening. Ik heb als antwoord gekregen dat ik niet naar KPN had mogen bellen maar naar hun. Ik heb nu diverse malen contakt opgenomen telefonisch om de reparateur te spreken maar die geeft niet thuis. Ook ge-emaild om de gemaakte kosten te crediteren krijg ik geen antwoord.
Wat kan ik verder nog doen, ik weet het niet, want ik had toch graag die € 50,00 terug
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte ervaring met het expertteam
Re: Slechte ervaring met het expertteam
Opzich heeft expertteam wel gelijk. U had hun in de gelegenheid moeten stellen de boel alsnog en uiteraard kostenloos te herstellen. Wilden ze dat niet (op korte termijn) dan had u een ander kunnen inschakelen en de kosten hiervan verhalen op het expertteam.
Neemt niet weg dat de manier van handelen van het expertteam wel onklantvriendelijk en onbeschoft is.
Neemt niet weg dat de manier van handelen van het expertteam wel onklantvriendelijk en onbeschoft is.
-
Stuur een e-mail naar KPN, [email protected]
Dit is het enig bekende werkende e-mailadres van KPN.
Geef daarin je naam, adres en telefoonnummer. Stel dat je het niet eens bent met de kosten en dat je eist dat KPN deze binnen 21 dagen terugbetaalt. Het is niet terecht om te moeten betalen voor een kabelbreuk. Althans, ik neem aan dat deze achter het aansluitpunt (ISRA) ligt.
Geef ook aan dat je een geschil tegen KPN zult aanspannen bij de Geschillencommissie Telecommunicatie als de € 110,00 niet binnen de gestelde termijn worden terugbetaald.
KPN heeft 4 weken de tijd de zaak netjes te regelen. Daarna kun je online een geschil aanspannen en naast de €110,00 bijvoorbeeld €50,00 extra eisen voor genomen tijd en moeite. Succes.
www.sgc.nl
Dit is het enig bekende werkende e-mailadres van KPN.
Geef daarin je naam, adres en telefoonnummer. Stel dat je het niet eens bent met de kosten en dat je eist dat KPN deze binnen 21 dagen terugbetaalt. Het is niet terecht om te moeten betalen voor een kabelbreuk. Althans, ik neem aan dat deze achter het aansluitpunt (ISRA) ligt.
Geef ook aan dat je een geschil tegen KPN zult aanspannen bij de Geschillencommissie Telecommunicatie als de € 110,00 niet binnen de gestelde termijn worden terugbetaald.
KPN heeft 4 weken de tijd de zaak netjes te regelen. Daarna kun je online een geschil aanspannen en naast de €110,00 bijvoorbeeld €50,00 extra eisen voor genomen tijd en moeite. Succes.
www.sgc.nl
Bob: dat is niet het enige mailadres wat werkt is wel van de Factuurservice afdeling maar momenteel tijdelijk uit de lucht gehaald. U kunt momenteel alleen mailen via het contactformuier op de site.