LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BKR registratie

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: BKR registratie

Ongelezen bericht door Hollander »

Dat zou goed nieuws zijn. Maar waarop baseer je de stelling dat een betwiste vordering niet aangemeld mag worden?

johannes2
Berichten: 18
Lid geworden op: 05 jan 2004 12:02

Re: BKR registratie

Ongelezen bericht door johannes2 »

Pantagonia,
Ik had ook problemen met het afsluiten van een hypotheek met een A status achter mijn naam maar mijn hypotheek verstrekker geeft gewoon de hypotheek af. mijn restschuld is 13.000. praat nog eens goed met de hypotheek verstrekker en vertel hem alles eerlijk. op het moment dat de hypotheek rond is stoppen met afbetalen bij Dexia. De kaart invullen bij de bank zodat de automatische incasso word stopgzet en een advokaat zoeken om je centjes terug te krijgen.

actiefront
Berichten: 48
Lid geworden op: 15 okt 2003 13:19

Re: BKR registratie

Ongelezen bericht door actiefront »

BKR melding is onrechtmatig zolang de vordering wordt betwist !!

pentagonia
Berichten: 76
Lid geworden op: 06 aug 2003 17:23

Re: BKR registratie

Ongelezen bericht door pentagonia »

Actiefront, kun je daar wat meer over vertellen? Welke acties kan ik daarvoor in gang zetten?

Bekkum
Berichten: 365
Lid geworden op: 28 mar 2004 17:47

Re: BKR registratie

Ongelezen bericht door Bekkum »

Beste Gedupeerden,

Als je je restschuld onder protest gaat betalen, heeft iemand doorvoor een brieftekst?
Zou ik erg dankbaar voor zijn.
Alvast bedankt
Jan

gast33
Berichten: 339
Lid geworden op: 05 nov 2003 14:32

Re: BKR registratie

Ongelezen bericht door gast33 »


moajok
Berichten: 16
Lid geworden op: 07 nov 2003 11:45

Re: BKR registratie

Ongelezen bericht door moajok »

Op het moment dat DEXIA registratie bij het BKR aankondigt dient een brief te worden gezonden aan DEXIA waarin benadrukt wordt dat gedurende het lopend geschil het aanmelden bij het Bureau Krediet Registratie te Tiel niet alleen een vexatoire maatregel is, doch ook volstrekt onnodig en voortijdig en daardoor onrechtmatig. Immers, op grond van het vonnis van de rechtbank te Amsterdam van 12-11-2003 en een aantal uitspraken van de DSI zijn er op z'n minst goede redenen en juridisch pleitbare standpunten om de overeenkomst als vernietigd en/of ontbonden en/of gewijzigd te beschouwen. In de brief dient te worden gesteld dat DEXIA door de lessee bij het BKR te registreren haar bevoegdheid tot registratie misbruikt, aangezien die kennelijk slechts wordt uitgeoefend met geen ander doel doel dan om de lessee te schaden. Bovendien wordt de bevoegdheid uitgeoefend met een ander doel dan waarvoor zij is verleend, mede in het licht van de onevenredigheid tussen het belang bij de uitoefening en het belang dat daardoor wordt geschaad, zodat DEXIA in redelijkheid niet tot die uitoefening had mogen komen en dus misbruik van recht maakt.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: BKR registratie

Ongelezen bericht door croosjes »

wilt u echt iets aan uw restschuld en inleg iets doen en op een verantwoorde manier hier voor te strijden bel dan tel ***
vrgr.andre de croos

pentagonia
Berichten: 76
Lid geworden op: 06 aug 2003 17:23

Re: BKR registratie

Ongelezen bericht door pentagonia »

Beste Croos,

ik had de stille hoop dat dit forum nu eens geschoond kon blijven van uw acties. Maar helaas. Zolang niet duidelijk is van de uitkomsten ten aanzien van uw vereniging en concreet resultaat niet uw speerpunt is zou ik u willen vragen uw werving middels andere fora te laten plaatsvinden.

P

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: BKR registratie

Ongelezen bericht door croosjes »

pentagonia,wat is er dan niet duidelijk volgens u?.En wat is er mis met de vereniging volgens u?.En wat is er mis met u?.Even voor alle duidelijkheid ik begeleid het proces niet dat doet een kwaliteits advocaat.vrgr.andre de croos

Bekkum
Berichten: 365
Lid geworden op: 28 mar 2004 17:47

Re: BKR registratie

Ongelezen bericht door Bekkum »

Beste mede lotgenoten

Er wordt wel erg makkelijk steeds gezegd neem een advocaat, maar vraag je eerst eens af en onderzoek dat of je uberhaupt kans maakt.
Ik weet wel je moet hoop blijven houden en blijven vechten, maar als het voor je al een verloren zaak is om dan ook nog eens duizenden aan een advocaat kwijt te zijn pas hier voor op.
Ik zelf heb (stom) het Dexia aanbod aanvaard. De ene advocaat zegt het aanbod nietig laten verklaren ( op grond waarvan?, want Dexia zal dit wel goed in elkaar hebben zitten, zodat je ze niets kan maken) en dan via de rechtbank te Amsterdam Dexia dagvaarden en het geleden schadebedrag terugeisen.
Een andere advocaat echter zegt verloren zaak gewoon je restschuld betalen, heeft geen zin een juridische procedure te beginnen, want je hebt het Dexia aanbod aanvaard. Helaas pindakaas.
Als ik lees dat volgens Dexia 50% het aanbod hebben aanvaard, dan vind ik daar weinig reacties van terug op het forum, of de meeste schamen zich hiervoor.
De enige hoop voor iedereen is dat de regering ingrijpt en Dexia gedwongen wordt aan een ieder de geleden schade te vergoeden.

BERENDIEN
Berichten: 51
Lid geworden op: 26 aug 2003 19:18

Re: BKR registratie

Ongelezen bericht door BERENDIEN »

HALLO LUITJES IK VERTROUW HET HELE BKR GEBEUREN OOK NIET.
VOORDAT IK MET DE MAFFIA ( AEGON-DEXIA) IN ZEE GING HAD IK AL TWEE ZAKEN LOPEN DIE GREGISTREERD STONDEN BIJ DE BKR,HOE KUNNEN HUN DAN GOED KEUREN DAT IK NOG NA LATER BLEEK DRIE RISICO VOLLE PRODUCTEN HEB KUNNEN NEMEN.
ONVOORSTELBAAR. :shock:

Annet
Berichten: 192
Lid geworden op: 01 aug 2003 19:33

Re: BKR registratie

Ongelezen bericht door Annet »

Ze kijken niet naar je inkomen of je vermogen. Dat mogen ze niet eens, dat mag niemand behalve met een rechterlijk bevel.
Het enige wat Dexia (of eigenlijk Aegon toentertijd) doet is kijken of je een wanbetaler bent. Ben je dat niet dan kun je alle leningen van de wereld afsluiten ongeacht of je draagkrachtig bent of niet.

Annet

jaffhu
Berichten: 74
Lid geworden op: 16 aug 2003 09:24

Re: BKR registratie

Ongelezen bericht door jaffhu »

beste mensen dit bkr gedoe kort gezegde is een straf-bank en alle banken zijn deelnemers van deze oplichting institut opgezet door banken financieert door banken en geloof mij ik heb vanaf 2002 aan het vechten tegen deze malafide praktijken door de banken Dexia.Ing,ABN-AMRO en de rest ik was gerigestrerde door dexia vanaf afgelopen jaren en duurt mij 2 jaar lang met driegmenten met kort geding eindelijk hebben de A codering verwijderd.

nog een tip over bkr registratie en de malafide praktijken.

alleen in Nederlan de banken hebben de macht om de mensen leven zuur te maken de overheid doet ook niks omdat zie zijn blind om deze maatschaap probleem aan de orde te stellen.

in hele europe geen enkel bank bevoegde om iemand bij bkr te rgistreren zonder process en uitspraak van een rechter.

allen in Nederland de banken staan boven de wet deze onzin regelmenten bkr is gemaakt door banken .en dit is Jungle wet en moet een echt wet door de overheid maken om deze bkr registratie gedoe via een uitspraak van kantonrechter .

in ieder geval de bank zal goed na denken voor dat iemand gaan registreren.

vele mensen kunnen zegen bkr geschillen commisse, of banken zaken als wij denken na wie betaald deze commeties zijn de banken en de banken zijn dol blij als stapte naar soort commetie en niet naar gewoon rechter, de commetie duurt tussen 12 en 18 manden en uiteindelijk de banken gaan winnen despite dat als mens heb jij recht dan jou recht wordt ontnoemen door soort commitie kort om de wet moet aangenoemen door de overheid dat de bkr registratie bij bkr moet via de rechter.

success excuses voor de taal fouten maar reager op de onderwerp.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: BKR registratie

Ongelezen bericht door croosjes »

gedupeerde,laat je leven niet verpesten door het hele dexia gebeuren en wordt lid van de vereniging van Dhr.A de Croos tel:***.Deze vereneiging geeft je afleiding in creatief zijn(probleem oplossen) en een visié voor de toekomst,de advocaat wordt geregeld dus dat probleem is opgelost.Verder blijft u mee draaien in een gezellige sfeer
en toekomst gerichtte oplossing.Er wordt namelijk al rekening mee gehouden dat het proces in hogere beroep(ook voor de inleg proberen terug halen),verder gaat en dat waarschijnelijk niet alles wordt kwijt gescholden(wat wij overigens wel hopen)en hier rekening mee houden.De vereniging en de leden blijven zich flexibel inzetten om het probleem op te lossen.Aan u de keus waar u voor kiest.vrgr.andre de croos

pentagonia
Berichten: 76
Lid geworden op: 06 aug 2003 17:23

Re: BKR registratie

Ongelezen bericht door pentagonia »

Croos,

ik heb u nu een aantal keer aardig verzocht om in een forum, dat met serieuze bedoeling is opgezet verschoond te laten blijven van werf acties. Is het zo moeilijk om dat ook gewoon te respecteren?

P

Gesloten