LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] VM Hollands nieuwe onbereikbaar

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Nico1977

VM Hollands nieuwe onbereikbaar

Ongelezen bericht door Nico1977 »

Na het lezen van vele klachten over Hollandsnieuwe, ga ik er na 4 maanden gebruik ook maar eens een paar posten. Mijn VM werkt al twee dagen niet. Als ik 1233 bel dan hoor ik mijn eigen VM en kan ik inspreken na de piep. Als ik ophang, krijg ik vervolgens een sms binnen dat ik een nieuw vm bericht heb, van mijzelf! Naar de website gegaan, daar stond dat ik mijn toestel 10 min moest uitzetten. Gedaan, werkte helaas niet. Vervolgens weer geprobeerd en nu twee uur uitgezet. Daarna deed de vm het weer maar na het horen van het eerste vm bericht kon ik niet kiezen of ik het wilde wissen, nogmaals beluisteren enz... het bandje ging gewoon door waardoor ik maar 1 van de 6 vm berichten kon afluisteren. Vervolgens wilde ik HN gaan bellen maar ik kom er nu achter dat je helemaal geen klantenservice kunt bellen want die is er niet. Ik kan nu teruggebeld worden maar pas over 5! dagen. Eerder niet. Verder heb ik regelmatig problemen met HN, dan ben ik aan het bellen en word ineens de verbinding verbroken (gebeurd regelmatig). Als ik een smsje wil sturen krijg ik standaard, sms mislukt. Als ik vervolgens voor opnieuw zenden kies, lukt het wel. Ik krijg alleen vrolijk de mislukte smsjes ook op mijn rekening! Kortom ik ben niet tevreden en ben benieuwd of er mensen zijn met dezelfde problemen.

hollandsnieuwe
verified
Contacteer:

Re: VM Hollands nieuwe onbereikbaar

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste Nico1977,

Dit probleem is bekend en werken we hard aan om op te lossen. Wanneer je ons per privebericht je gegevens stuurt zullen we ook jouw geval laten uitzoeken.

Vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Nico1977

Je schrijft:
Kortom ik ben niet tevreden en ben benieuwd of er mensen zijn met dezelfde problemen.
Uit de berichten op de verschillende fora blijkt, dat er in elk geval meer mensen zijn die niet tevreden zijn. Of er mensen zijn met dezelfde problemen weet ik niet. Wat ik wél weet is, dat er mensen zijn met problemen.

Maxiem.

Ex-beheerder

Ongelezen bericht door Ex-beheerder »

Ik ervaar exact hetzelfde probleem met de voicemail. Ook bij mij kreeg ik mijn eigen voicemailbericht na het bellen van 1233 en kan ik geen berichten wissen of ook niet met de genoemde toetsen 5 en 6 naar de volgende berichten gaan. Als ik wil wissen (druk 3 in) dan blijft de toon "hangen".
Om moedeloos van te worden. SMS gebruik ik al niet meer, werkt gewoon niet. Bereikbaarheid nog steeds slecht. Pff, nog effe en dan is mijn abo afgelopen en dan weg met gierende banden en naar een echte provider. Dan heb ik een jaar dikke ellende achter de rug en de meest slechte provider ooit ervaren.

Ik had het graag willen missen.
Oplossen? Ijdele hoop.....Hollandsnieuwe is en blijft bagger!

Jan701

Ongelezen bericht door Jan701 »

Ik ervaar exact hetzelfde probleem met de voicemail. Ook bij mij kreeg ik mijn eigen voicemailbericht na het bellen van 1233 en kan ik geen berichten wissen of ook niet met de genoemde toetsen 5 en 6 naar de volgende berichten gaan. Als ik wil wissen (druk 3 in) dan blijft de toon "hangen".
Om moedeloos van te worden. Soms ook gewoon niet bereikbaar, worden meteen naar vm gestuurd. Erg vervelend als het erg belangrijk is en ik mijn vm niet kan afluisteren.

Ex-beheerder

Jan701 schreef:Ik ervaar exact hetzelfde probleem met de voicemail. Ook bij mij kreeg ik mijn eigen voicemailbericht na het bellen van 1233 en kan ik geen berichten wissen of ook niet met de genoemde toetsen 5 en 6 naar de volgende berichten gaan. Als ik wil wissen (druk 3 in) dan blijft de toon "hangen".
Om moedeloos van te worden. Soms ook gewoon niet bereikbaar, worden meteen naar vm gestuurd. Erg vervelend als het erg belangrijk is en ik mijn vm niet kan afluisteren.

Moeite met het maken van een eigen tekst?

hollandsnieuwe
verified
Contacteer:

Beste Jan701,

We hebben je de oplossing voor je probleem per privebericht toegestuurd. Wanneer je er niet uit komt nemen we graag even contact op om deze samen door te lopen.

Vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

Ex-beheerder

Ik ben bij Hollandsnieuwe "persona non grata" geworden. Zij bieden mij zelfs spontaan geen oplossing meer aan, ondanks via forum zo'n beetje de enige mogelijkheid is om contact te krijgen met de klantenservice, nou,ja,klantensercive, zo noemen ze die ondeugdelijke afdeling. Wat een arrogantie, zeg!

MAXIEM

Ex-beheerder

Als zij echt niet de dienst/de diensten leveren, die er is/zijn afgesproken, dan kun je uiteraard de overeenkomst op grond van het leveren van een wanprestatie per direkt ontbinden. Verstuur die brief dan wel aangetekend en met bewijs van ontvangst, want gewone brieven zullen wel niet aankomen.

Met vriendelijke groet, Maxiem.

Roven

Ongelezen bericht door Roven »

Helaas ook ik ben deze week aangesloten op "hollands nieuwe" mijn nummer werd op 24 april 2012 geporteerd naar deze provider vanaf dat moment krijgen mensen die mij bellen heel vaak te horen dat mijn nummer geen gehoor geeft en het later nogmaals moet worden geprobeerd. Door mij is een abonnement met internet afgesloten maar internet kan niet worden gebruikt alle instellingn overgenomen van hollands nieuwe site voor mijn Samsung Galaxy S2 maar geen internet verbinding. Klantensevice email gestuurd over dit probleem op woensdag 25 april tot op heden geen antwoordt ook de terug belservice gevraagt mij te bellen kan echter pas op 2 mei 2012 wordt ik dus niet vrolijk van. Na 12 jaar weg bij Telfort omdat die hun administratie niet op orde hebben maar ALTIJD goed bereikbaar geweest nooit kregen bellers naar mijn nummer te horen dat ik niet bereikbaar was als mijn toestel aanstond ALTIJD en overal goed bereik gehad, nu spijt dat ik met nummer ben overgestapt wat een drama. Voor hollands nieuwe geef ik een slecht rapport cijfer hoop dat het tij nog keert en de klantenservice mijn internet en ontvangst kan garanderen als ik echter door alle reacties blader geeft dat niet veel hoop als ik zie dat er al meer als een jaar problemen zijn en terug keren zie in ieder geval weinig tevreden klanten. Wanneer deze week alles niet in orde komt geef ik mijn rechtsbijstand verzekering opdracht om de verbintenis met hollands nieuwe te verbreken vanwege wanprestatie waarbij alvast opgemerkt dat mijn telefoon nummer, al 18 jaar hetzelfde, ook terug gaat. Indien de klantenservice mij hierover wil aanspreken mag dat ook per telefoon tussen 06:00 u en 24:00 uur 7 dagen per week bereikbaar Rob Venema 2571EP huisnummer 597

MAXIEM

Dag Rob,

Ik adviseer je om het nog 5 werkdagen aan te kijken. Als dan nog blijkt dat dit bedrijf haar verplichtingen niet nakomt, dan zou ik de overeenkomst onmiddelllijk met terugwerkende kracht ontbinden. Verstuur die brief in overleg met je advocaat wel aangetekend en met bewijs van ontvangst. Als zij die opzegging betwisten, dan zou ik hen in rechte betrekken en de rechter vragen om de overeenkomst alsnog te vernietigen. Overigens zou ik vanaf nu al wel alle automatische incasso's storneren.

Sukses en sterkte,

Maxiem.

hollandsnieuwe
verified
Contacteer:

Beste Ex-Beheerder,

Wanneer je ons je e-mailadres toestuurt zullen we je een aantal mogelijke oplossingen toesturen. Mocht je sneller contact willen raad ik je aan wanneer het je uitkomt op onze website voor 'Bel mij' te kiezen. We bellen je dan direct terug.

Vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

Roven

Ongelezen bericht door Roven »

Reactie van hollands nieuwe Ben GEEN ex beheerder, mijn email adres en gegevens zijn bekend bij hollands nieuwe daar is door mij ook via de site een aantal email verstuurd waarop nog geen antwoord is gekomen, als dit op te lossen is zou dat mooi zijn maar mede door de vele problemen die hier op deze topic te zien zijn blijft bij mij de twijfel, maar voordeel van de twijfel laat ik gelden bij H.N. mijn email adres; [email protected]

Ex-beheerder

De wijze waarop de voicemail geactiveerd kan worden, helpt slechts tijdelijk. Als ik elke keer de batterij en simkaart moet verwijderen, een half uur moet wachten, KPN kiezen en dan HN kiezen, dan wordt het wel lastig en een heel ritueel om de voicemail af te luisteren. Moest vanmorgen wederom de hele aktie uitvoeren om berichten te kunnen luisteren.
Bovendien als ik dan in de door HN verzonden email via de link ja/nee een bericht hierover wil zenden, krijg ik een foutmelding en een website met HTLM tekst. Dus die reaktielink werkt ook al niet.

Wordt een beetje meer dan sch*tziek van dat Hollandsnieuwe!

MAXIEM

Ex-beheerder

Ik adviseer je om de pijp aan Maarten te geven. Als blijkt dat dit bedrijf haar verplichtingen voortdurend niet nakomt, dan zou ik jouw overeenkomst onmiddellijk met terugwerkende kracht ontbinden. Verstuur die brief (eventueel in overleg met je advocaat) wel aangetekend en met bewijs van ontvangst. Als zij jouw opzegging betwisten, dan zou ik hen in rechte betrekken en de rechter vragen om de overeenkomst alsnog te vernietigen.

Sukses, Maxiem.

Ex-beheerder

Maxiem,

Ik MOET nog 2,5 maand en dan loopt het abo af. Terugvorderen zou dan gaan om een bedrag van € 120,00.

Advocaatkosten € 185,- per uur ex BTW, griffierecht € 267.-

Kosten - baten analyse?

Ben me nu rustig aan het orienteren en bel met mijn tweede toestel via T-Mobile.
Kan beter mijn energie richten op die mensen die overwegen met Hollandsnieuwe in zee te gaan en die te waarschuwen voor slecht bereik, slechte service en een aansluiting met veel voorkomende problemen.

Gesloten