LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Enexis verschrikkleijk

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
leekes

Enexis verschrikkleijk

Ongelezen bericht door leekes »

Onlangs overgestapt van Essent naar Budgetenergie
waar nu blijkt dat leveringscontract door budget energie naar Enexis niet goed gegaan is.
Na meerdere telefoontjes tussen enexis ( netwerkbeheerder) en mij , hebben ze me onlangs afgesloten van electra en gas, hoewel ik geen enkele openstaande post heb, alle netwerkkosten betaald heb, een leveringscontract heb van budgetenergie , en reeds betaald heb via automatische incasso aan budgetenergie.
hoewel ik alles kon aantonen aan medewerkers van Enixis , hebben ze toch afgesloten,
Nu blijkt na enkele correspondentie dat er een vergissing gemaakt is en ik eigenlijk niet afgesloten had moeten worden. Ik bellen na Enixis , en men beaamde dat dit ook zo was, maar ik toch maximaal 14 dagen moet wachten op her aansluiting. Er is geen poot tussen te krijgen , ook al ben je onterecht afgesloten. enigste wat je te horen krijgen "het spijt ons dat dit is gebeurd, u wordt binnen 14 dagen weer aangesloten"nadat je aansluitkosten hebt betaald.
onbegrijpelijk .
Ik begrijp dat er wel eens iets verkeerd gaat, maar dat je door een vergissing van een ander, 14 dagen moet wachten, gaat me echt iets te ver.
wat een bedrijf , alleenrecht en monopoliepostitie , dat laten ze duidelijk merken.

stofzuigertje

Re: Enexis verschrikkleijk

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als je bewijsbaar onterecht bent afgesloten hoef je geen kosten te maken.
Die wie deze fout maakte moet de kosten betalen.

Via kort geding via rechter kun je wel sneller aansluiting eisen en ook Uw leverancier Budget had U moeten helpen.

Wel kun je een schadeclaim voor deze fout indienen want je had toch extra kosten.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Zowel Enexis als Budgetenergie zijn aangesloten bij de Geschillencommissie Energie en Water. Ik weet niet tegen welk van de twee je een geschil moet aanspannen. Wellicht kun je de commissie hier over bellen om het voor te leggen:

http://www.degeschillencommissie.nl/ove ... e-en-water

EnexisWebcare

Ongelezen bericht door EnexisWebcare »

Geachte leekes,

U geeft aan onterecht te zijn afgesloten. Graag zou ik voor u willen nakijken wat er is gebeurd.

Hiervoor heb ik wel persoonlijke gegevens van u nodig. Ik vraag u daarom een e-mail te sturen naar [email protected], met daar in uw telefoonnummer en adresgegevens. Ik of mijn collega zal dan op korte termijn contact met u opnemen.

Ik zie u gegevens graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Sarena
Enexis Webcare

electomonteur

Ongelezen bericht door electomonteur »

korte termijn???????????

binnen 1 uur na verzending binnen de normale openingstijden

erg slechte services van enexis

ben blij dat we er niet voor hoeven te ombouwen

Gesloten