| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] de ex van mijn ex heeft spullen van mijn kind meegenomen
de ex van mijn ex heeft spullen van mijn kind meegenomen
De relatie van mijn ex is stukgelopen ..
hij heeft de halve huisraad meegenomen ook speelgoed van onze
gezamenlijke dochter . de Xbox en ruim 40 dvd . mijn ex wil
geen aangifte doen .. Kan ik dat wel ?
hij heeft de halve huisraad meegenomen ook speelgoed van onze
gezamenlijke dochter . de Xbox en ruim 40 dvd . mijn ex wil
geen aangifte doen .. Kan ik dat wel ?
Re: de ex van mijn ex heeft spullen van mijn kind meegenomen
als het inderdaad jouw spullen zijn kun je aangifte doen. Hoe het zit als jullie de spullen toendertijds gezamelijk hebben aangeschaft, weet ik niet zeker.
Dat lijkt me niet juliie zijn uit elkaar geggaan waarbij een verdeling van de boedel heeft plaatsgevonden. Hij heeft schijnbaar de x-bos met dvd's meegenomen. In principe valt dat dus in de beodel van je ex en vervolgens in de boedel van jouw ex en zijn nieuwe partner. Als deze partner vervolgens iets ontvreemd, dan zal je ex dat terug kunnen vragen, maar jij niet want het behoort niet tot jouw boedel.
Heb je bonnen van de X-box en spellen om aan te tonen dat jij de rechtmatige eigenaar was?
Dan alleen kan je aangifte doen van diefstal.
nee, als je aangifte doet (ik was anderhalf uur geleden op het bureau) omdat je ex geen spullen terug wilt geven, dan sturen ze je gewoon weg.
het gaat hier om een upc mediabox en modem, ik wilde het niet meer betalen na enkele maanden (een nieuwe woning uiteraard) en zegde het op.
Zij gaat het niet terugsturen en nu krijg ik een boete.
politie geeft aan: je hebt het er zelf geplaatst dus hier kan je geen aangifte van doen"
kan ik dan naar het juridisch loket?
nee verdien je teveel voor.
pfff in de dit land kan je beter hulpbehoevend zijn want op deze manier willen ze niets voor je doen
het gaat hier om een upc mediabox en modem, ik wilde het niet meer betalen na enkele maanden (een nieuwe woning uiteraard) en zegde het op.
Zij gaat het niet terugsturen en nu krijg ik een boete.
politie geeft aan: je hebt het er zelf geplaatst dus hier kan je geen aangifte van doen"
kan ik dan naar het juridisch loket?
pfff in de dit land kan je beter hulpbehoevend zijn want op deze manier willen ze niets voor je doen
Het juridisch loket is gratis voor iedereen. Of je nu geen inkomen hebt of 1 ton per jaar verdiend.wakker schreef: kan ik dan naar het juridisch loket?
Wat kost een advies van het Juridisch Loket?
Niets! Onze dienstverlening is gratis. Alleen als u ons belt via 0900 – 8020 betaalt u € 0,10 per minuut, plus de normale kosten voor uw (mobiele) telefoonaanbieder. Wordt u via het Juridisch Loket doorverwezen naar een advocaat of mediator, dan zijn daar uiteraard wel kosten aan verbonden.
Was het niet spul van het kind? Dan kan een wettelijk vertegenwoordiger namens het kind aangifte doen.Karin079 schreef:Heb je bonnen van de X-box en spellen om aan te tonen dat jij de rechtmatige eigenaar was?
-
VioletPrue
Domme, domme opmerking.wakker schreef:pfff in de dit land kan je beter hulpbehoevend zijn want op deze manier willen ze niets voor je doen
Als het betekent dat ik 40 uur per week kan werken en niet mijn hand op hoef te houden en meer i.p.v. minder dan het minimumloon binnenkrijg, een normaal leven kan leiden zonder pijn, onderzoeken en medicatie, normale sociale contacten kan onderhouden en zelfstandig uit de voeten zou kunnen, zou ik binnen 0,00000001 seconde met u ruilen.
Wat een belachelijke opmerking van u.
En kom op zeg, we hebben het over een UPC mediabox!