| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Simpel
Simpel
Begin maart heb ik contact gezocht met Simpel, ik wilde een abonnement bij ze afsluiten omdat ze een hoger plafond hebben dan mijn toenmalige provider, tegen een gunstiger tarief. Omdat mijn werkzaamheden zich zowel overdags als 's avonds op verschillende locaties bevinden ben ik erg afhankelijk van mijn mobiele telefoon. De portering zou plaatsvinden op 16 april, dat was twee weken later dan gepland, maar daar lag ik niet zo wakker van. Echter sinds 16 april, de ingangsdatum dus, kan ik niet bellen, niet mobiel internetten, niet SMS-en, kortom helemaal niets. Ik ben inmiddels een keer of 3 voorgelogen bij de klantenservice en nog een per mail tevens is de verbinding door de klantenservice zelf verbroken toen ik vroeg naar de mogelijkheden van het ontbinden van het contract. Het ergste vind ik nog dat ik al 3 weken niet gebeld kan worden en niet kan bellen. Dat is voor zakelijke contacten vrij dodelijk. Bovendien heeft simpel mijn nummer, en ik denk niet dat ik dat nummer zo 1, 2, 3 terug heb. Ik had dat nummer al een decennium, al mijn contacten konden me daar te allen tijden op bereiken, al was het een paar keer per jaar. Ik ben ten einde raad...
Re: Simpel
Wat jammer dat je abonnee bent geworden bij Simpel. Je zit er twee jaar aan vast. Heel veel mensen hebben ontzettend veel slechte ervaringen met deze provider. Ik ben zelf abonnee, maar gelukkig loopt mijn abonnement bijna af.
Kijk eens op de lijst met ervaringen op bellen.com.
Er is al weken storing. Er wordt totaal niet gereageerd op alle klachten. Er is geen inzicht in je verbruik. Vaak kan er niet ingelogd worden wegens zogenaamd onderhoud. Er staat dat het even duurt, maar dit duurt dan dagenlang. Veel mensen klagen over onterechte hoge rekeningen. Op dit moment weer dagen sms-storing,... enz.,enz.
Kijk eens op de lijst met ervaringen op bellen.com.
Er is al weken storing. Er wordt totaal niet gereageerd op alle klachten. Er is geen inzicht in je verbruik. Vaak kan er niet ingelogd worden wegens zogenaamd onderhoud. Er staat dat het even duurt, maar dit duurt dan dagenlang. Veel mensen klagen over onterechte hoge rekeningen. Op dit moment weer dagen sms-storing,... enz.,enz.
Ik heb een abonnement afgesloten bij Simpel waarin ik ook heb gevraagd om nummerbehoud. Vanaf 4 juli zouden we kunnen bellen met de nieuwe SIM-kaart.
Tot op heden lukt dit dus nog steeds niet en ben ik totaal onbereikbaar voor iedereen.
Na gebeld te hebben met Simpel blijkt dat er een storing zou zijn. 3 dagen later kunnen we echter nog steeds niet bellen, waardoor we zaken mislopen en dus inkomen.
Belachelijk gedoe van Simpel. Je denkt goedkoper uit te zijn dan bij andere providers, maar dankzij hen ben je (in ons geval) zakelijk EN privé niet meer bereikbaar.
Slechte actie van Simpel, ook de onprofessionaliteit en gebrek aan hulp/kennis aan de telefoon bij de klantenservice is zeer slecht. Je krijgt echt het gevoel dat ze je zo snel mogelijk van de lijn willen hebben zonder je ook maar wat informatie te geven.
Mensen, kijk alstublieft uit voor deze provider!
Tot op heden lukt dit dus nog steeds niet en ben ik totaal onbereikbaar voor iedereen.
Na gebeld te hebben met Simpel blijkt dat er een storing zou zijn. 3 dagen later kunnen we echter nog steeds niet bellen, waardoor we zaken mislopen en dus inkomen.
Belachelijk gedoe van Simpel. Je denkt goedkoper uit te zijn dan bij andere providers, maar dankzij hen ben je (in ons geval) zakelijk EN privé niet meer bereikbaar.
Slechte actie van Simpel, ook de onprofessionaliteit en gebrek aan hulp/kennis aan de telefoon bij de klantenservice is zeer slecht. Je krijgt echt het gevoel dat ze je zo snel mogelijk van de lijn willen hebben zonder je ook maar wat informatie te geven.
Mensen, kijk alstublieft uit voor deze provider!
-
MAXIEM
Hayman01
Je schrijft:
Met vriendelijke groet en prettig weekend toegewenst, Maxiem.
Je schrijft:
Je bedoelt: mensen, struin eerst internet af voordat je een overeenkomst met een provider afsluit!. Als jij dat zelf gedaan had, dan had je nu een andere provider gehad. Zo Simpel ligt dat.Mensen, kijk alstublieft uit voor deze provider!
Met vriendelijke groet en prettig weekend toegewenst, Maxiem.
Natuurlijk is het niet goed wat er gebeurt allemaal en het wordt tijd voor een webcare afdeling bij dit bedrijf.Hayman01 schreef:Na gebeld te hebben met Simpel blijkt dat er een storing zou zijn. 3 dagen later kunnen we echter nog steeds niet bellen, waardoor we zaken mislopen en dus inkomen.
Ik ben echter wel van mening dat het niet erg handig is om een abonnement af te sluiten bij dit soort bedrijven als iemand (ook zakelijk gezien) die zo afhankelijk is van zijn mobiel zoals u aangeeft en ook TS. Het mag dan misschien wat duurder zijn maar neem liever een abonnement bij de gerenommeerdere providers als KPN of Vodafone. Misschien zelfs een zakelijk abo met betere service levels. Zeker als TS aangeeft overal en nergens te zitten ivm de dekking van het netwerk. Ook hierin geldt nog al te vaak dat al te goedkoop duurkoop blijkt te zijn.
Superbedrijf dat Simpel, vandaag in de aanbieding: een grote storing, hack, diefstal van gegevens.
Kan al een week niet bellen en zij kunnen nu ook niets voor mij doen
Wij gaan ons best doen en.............
Natuurlijk......ik wil gewoon kunnen bellen
Kan al een week niet bellen en zij kunnen nu ook niets voor mij doen
Wij gaan ons best doen en.............
Natuurlijk......ik wil gewoon kunnen bellen