Eneco nog nooit problemen mee gehad totdat ik ontdekte dat mijn meterstanden wel heel erg hoog waren en zelf de oorzaak heb gevonden onze nacht en dagmeter telde dubbel !!!
Na veel problemen en van kastje naar de muur gestuurd te worden na urenlang bellen hadden ze dan toch een oplossing ... nieuwe meters werden geplaatst en na 3 maanden zouden ze contact opnemen om een tussentijdse meting te doen en die dan te verrekenen nu inmiddels ruim 5! maanden verder nooit meer wat gehoord van Eneco jaaa alleen rekeningen kregen we en dat we moeten betalen vandaag krijg ik weer een afrekening binnen moet ik nog steeds ruim 800 euro betalen binnen 5 dagen anders berekenen ze kosten ! Er is nooit wat van Eneco zijn kant gekomen zelf geen excuus !
We zijn schandalig behandeld en klantvriendelijkheid is heel ver te zoeken.
Nu zit ik dus met deze rekening en ga niet betalen voor een meter dat dubbel draaide (gelukkig heb ik nog alle bewijs op camera vastgelegd)
Eneco waardeloos en ik ga mijn rechtsbijstandverzekering inschakelen want dit is wel heel erg ze laten je denken dat het goed komt maar echt niet ...
Meer mensen met dit soort problemen van Eneco ?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nog steeds problemen met Eneco al ruim 6 maanden...
-
- Berichten: 6897
- Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
- Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)
Re: Nog steeds problemen met Eneco al ruim 6 maanden...
misschien te simpel gedacht hoor,maar toen je na 3 mnd niks hoorde en ging je toen niet denken,nou ik ga eens bellen??
Re: Nog steeds problemen met Eneco al ruim 6 maanden...
Jaa mocht je weten hoelang ik aan telefoon gehangen heb in een tijdsbestek van 1,5 maand met Eneco dan val je van je stoel en dat gaat dan niet zomaar over een uurtje of 2-3 uurtjes bellen! Hun moeten een brief sturen om meterstanden door te geven en stel je bel hun dan weten ze van niets en moet ik weer aan het lijntje gehouden heb geen zin om een 40 urige belweek te besteden aan Eneco deze keer.
-
- Berichten: 6897
- Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
- Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)
Re: Nog steeds problemen met Eneco al ruim 6 maanden...
ja je zal dan idd actie moeten ondernemen.
goed dat je bewijs hebt en de rechtsbijstand maar inschakelen dan..
goed dat je bewijs hebt en de rechtsbijstand maar inschakelen dan..
Re: Nog steeds problemen met Eneco al ruim 6 maanden...
tja het hou je bezig zodra dit klaar is overstappen naar een andere ...
Re: Nog steeds problemen met Eneco al ruim 6 maanden...
Beste Fietten,
Ik lees dat u contact met ons heeft gehad over een verkeerde registratie van uw verbruik. U geeft aan dat we u hebben toegezegd het verbruik van uw nieuwe meter drie maanden af te wachten, en dan het eerder berekende verbruik opnieuw te beoordelen.
Ik vind het jammer dat we uw klacht over het verbruik tot op heden niet naar uw tevredenheid hebben opgelost. Ik kijk graag met u mee om te zien of ik iets voor u kan betekenen. Als u dat op prijs stelt, stuurt u dan uw klantgegevens naar mij via [email protected].
Ik zie uw reactie graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Kelly, medewerkster Eneco
Ik lees dat u contact met ons heeft gehad over een verkeerde registratie van uw verbruik. U geeft aan dat we u hebben toegezegd het verbruik van uw nieuwe meter drie maanden af te wachten, en dan het eerder berekende verbruik opnieuw te beoordelen.
Ik vind het jammer dat we uw klacht over het verbruik tot op heden niet naar uw tevredenheid hebben opgelost. Ik kijk graag met u mee om te zien of ik iets voor u kan betekenen. Als u dat op prijs stelt, stuurt u dan uw klantgegevens naar mij via [email protected].
Ik zie uw reactie graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Kelly, medewerkster Eneco
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 04 jul 2012 10:43
Re: Nog steeds problemen met Eneco al ruim 6 maanden...
Eneco mdw schreef:Beste Fietten,
Ik lees dat u contact met ons heeft gehad over een verkeerde registratie van uw verbruik. U geeft aan dat we u hebben toegezegd het verbruik van uw nieuwe meter drie maanden af te wachten, en dan het eerder berekende verbruik opnieuw te beoordelen.
Ik vind het jammer dat we uw klacht over het verbruik tot op heden niet naar uw tevredenheid hebben opgelost. Ik kijk graag met u mee om te zien of ik iets voor u kan betekenen. Als u dat op prijs stelt, stuurt u dan uw klantgegevens naar mij via [email protected].
Ik zie uw reactie graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Kelly, medewerkster Eneco