LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] datingsite lexa (annex chatrooms)

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
swinghij

datingsite lexa (annex chatrooms)

Ongelezen bericht door swinghij »

beste Radar redactie,
zoals te zien zijn er al vele klachten binnengekomen en ook wil een bijdrage leveren. zoals Rolls al treffend zei is het treffend weergegeven.
wat als de KPN ineens besluit dat je nog maar in je eigen regio kan bellen voortaan, of je energiebedrijf besluit nog maar uit 1 kraan water te laten komen en zo kun je talloze voorbeelden bedenken van geleverde diensten tegen betalen voor een product.
De leiding van Lexa die zich nu verschuilen achter standaard berichtjes en schermen met een advocaat die beweert dat ze in hun recht staan???
ik daag Radar uit om de 1 op 1 chat eens ruim te gaan proberen maar dan wel als man zijnde.
het is namelijk eerder een pure toevalstreffer dan een dienst. je moet namelijk een chatverzoekje doen aan iemand en dan kom je automatisch in een private room waar je dan dient te wachten tot de gekozen vrouw zal vewrschijnen. die heeft echter wellicht tientallen berichten en chatverzoeken om door te nemen hetgeen erg tijdrovend kan zijn en dus moet dan mijn chatverzoek maar net worden geopend en nadat ze mijn profiel heeft gelezen en dit haar aanspreekt kan ze besluiten om er op in te gaan. is ze echter al in een gesprek of druk bezig met het beantwoorden van berichten dan kun je dus wachten tot je een ons weegt en komt er niemand voor die zogenaamde 1 op 1 chat. aangezien Lexa het niet wil toestaan dat je buiten hen om 1 op 1 kan chatten staan ze een hoop woorden niet eens toe in berichten zoals verwijzingen naar hotmailadressen. ze zijn er ook achter dat slimmerikken als alternatief bijvoorbeeld hetemeel gebruikten en t woord meel kan ook niet net als t woord apestaartje. ik zelf heb t alsvolgt proberen te doen(en zo is t wel door de mazen geglipt) :

Voor hen die na het lezen rechtstreeks willen chatten (wat ze hier sinds 3 mei j.l. om zeep hebben geholpen) die kunnen dit laten weten via: swing dan een platstreepje, dan t woordje hij gevolgd door dat krulletje en dan die hele warme . op deze manier kan iemand uitvissen dat t moet zijn: [email protected]

aangezien consumentenbelangen doorgaans door Radar ook goed worden behartigd lijkt het me wel dat, als een organisatie met ruim 100.000 leden ongemeld hun tarieven verdubbelt en dan iets verwijderen waarvoor je betaald en lid wilt worden/blijven, jullie hier je licht op kunnen laten schijnen. Laat eens zien dat er echt consumentenbelangen worden behartigd en stel deze praktijken eens aan de kaak.

bij voorbaat dank, mede namens vele honderden zoniet duizenden gedupeerde mensen die helaas niet allemaal weten dat ze hier kunnen reageren

Lieveling

Re: datingsite lexa (annex chatrooms)

Ongelezen bericht door Lieveling »

Ik kan me helemaal vinden in je verhaal Swing, ik had het niet mooer kunnen zeggen :lol:
Dus Dames en heren van radar werk eens mee en maak er een goed onderwerp van en reageer.

redrose1965

Re: datingsite lexa (annex chatrooms)

Ongelezen bericht door redrose1965 »

Tja het was zo leuk op lexa met de chat allemaal lekker gezellig chatten en mocht je met iemand ook prive willen chatten dan kon .dat gewoon maar lexa had het ineens in haar malle bol-
Lex zou klachten hebben gehad over de algemene chatroom.
Nou ik heb nog nooit iemand horen klagen en als er iemand irritant was dan werdt dat altijd even door vele duidelijk gemaakt op de chatroom.
Ik zou het net zoals vele leuk en fijn vinden als lexa gewoon weer even de algemene chatroom openbaar zet want je betaalt ook voor lexa en onder de voorwaarde hebben ze ook de chat erbij gezet waar je dus nu wel voor betaalt maar geen gebruik van kan maken.
Hopelijk helpt deze klacht van mij ook er aan mee via jullie om lexa duidelijk te maken dat de algemene chatroom gewoon weer terug moet komen.
Bedankt

Tigger

Re: datingsite lexa (annex chatrooms)

Ongelezen bericht door Tigger »

Ik wil even toevoegen aan alle verhalen dat ook ik zeer slecht te spreken ben over de gang van zaken van LEXA. Ik sta volledig achter ieders woord die ik tot nog toe gelezen heb in het forum.
Ook ik voel me gedupeerd door Lexa.

Met vriendelijke groet..............
Tigger

Dutchie1

Re: datingsite lexa (annex chatrooms)

Ongelezen bericht door Dutchie1 »

Alleen maar geldklopperij....eerst abbo geld verhogen en dan de regels eenzijdig veranderen.......

Net als de zogenaamde georganiseerde lexa-party's........
Geld binnen...de rest zoek je maar uit...

Of.......de chat weer terug, of totale blokkering van de lexa site...

Experts zijn al bezig met het onderuit halen van deze site...

Wordt vervolgd

Dirma

Re: datingsite lexa (annex chatrooms)

Ongelezen bericht door Dirma »

Hallo Radar

Ik heb al eerder gereageerd...maar ik wil toch ff melden dat bij Lexa
niet gaat om pubers... of zoiets maar dat het om een dating site vor volwassenen gaat de daters, die hier schrijven zijn overwegend 25+ en ouder. Juist die ouderen raken nu hun kontacten kwijt.

Ik heb bij mijn bank geinformeerd of ik mijn geld dat ik tien dagen geleden via internet had overlatenmaken terug kon krijgen dit bleek niet het geval daar het om een eenmalige machting bleek te gaan.

Dit voelt niet prettig!

Ben het helemaal met ROls eens en kan het niet beter verwoorden!!

Hoop dat er een organisatie is die hier iets tegen wil en kan ondernemen.
Misschien is het zelfs prettig als Radar iets van zich wil laten horen
Al was het alleen maar...

Uw berichten worden door ons gelezen!! :P
maar wij kunnen helaas...

Dat zou al heel wat zijn toch?

Groeten Dirma

Jane03
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 mei 2004 12:43

Re: datingsite lexa (annex chatrooms)

Ongelezen bericht door Jane03 »

Hallo Swing,
Ik ben het helemaal met jou eens en ik vraag me dan ook af of we niet gezamelijk stappen moeten ondernemen richting Lexa.
Wij hebben met zijn allen betaald voor iets wat we niet meer geboden krijgen.
Lexa praat over eeen tiental mensen maar het zijn er velen meer.Het zou goed zijn om met al deze mensen Lexa aan te gaan pakken.
Groeten Jane03

Marjuly

Re: datingsite lexa (annex chatrooms)

Ongelezen bericht door Marjuly »

Over het chatgebeuren bij Lexa kan ik denk ik heel kort zijn; elke overeenkomst met Lexa kan mijns insziens per direkt worden ontbonden, aangezien zij niet de diensten levert waarmee elke deelnemer ten tijde van het aangaan van zijn lidmaatschap akkoord is gegaan. Uiteraard geldt dit voor alle overeenkomsten welke gesloten zijn vóór 3 mei jl.
Ik verwijs naar sub 4.5 van de overeenkomst:

4.5 Lexa.nl behoudt zich het recht voor om zonder voorafgaande aankondiging tarieven van diensten of producten die op de site worden aangeboden te wijzigen.

Hiermee is dus alleen maar sprake van wijziging van tarieven en niet van diensten. Dit betekent dus dat Lexa in gebreke blijft mbt zijn diensten.

Bovendien getuigt het van een wel heel slechte mores en een gebrek aan elke vorm van communicatieve vaardigheid om een zo essentieel onderdeel zonder vooraankondiging op een dergelijk ingrijpende wijze te schrappen.

Ik roep derhalve alle leden van Lexa die zich gedupeerd voelen door deze wijziging, massaal hun lidmaatschapsgeld vanaf 3 mei jl terug te vorderen. Samen met een eventuele actie van Radar zal dit hopelijk leiden tot herstel van de "geschonden" diensten.

Marjan ( Marjuly) [email protected]

Radar
Site Admin
Berichten: 5519
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: datingsite lexa (annex chatrooms)

Ongelezen bericht door Radar »

Wederom het dringend beroep om vóór het openen van een nieuw topic te zien of er al een onderwerp bestaat waarop u kunt reageren

U kunt hier verder discussiëren:

http://www.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=16774

Vriendelijke groet,

TROS Radar webredactie

Gesloten