LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] VAKANTIEVEILINGEN oplichting of bug?

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
seconds-out

Re: VAKANTIEVEILINGEN oplichting of bug?

Ongelezen bericht door seconds-out »

GloriusWorld schreef:Vraag mij toch steeds af waarom mensen over "gewonnen/winnen"spreken bij vakantieveilingen.
Je wint namelijk niet iets.
suedje schreef: Ik ga morgen voor een erg leuk prijsje naar een festival.
Nee, klopt :) ... je wint niks op een veiling, je kan alleen maar hopen op een zacht prijsje.
Maar ja..blijkbaar is een "erg leuk prijsje" ook al genoeg reden om mee te doen.

Voorop gesteld dan nog, dat de veiling eerlijk verloopt... :mrgreen:

suedje

Ongelezen bericht door suedje »

2 kaarten voor totaal Euro 16 in plaats van Euro 60 is voor mij inderdaad een reden om mee te doen.

HLangius

Ongelezen bericht door HLangius »

Reeds vele malen hebben wij zo een korte vakantie genoten.
Natuurlijk is het zo dat de weekeinden het drukst zijn voor een hotel, daarom boeken wij vaak een kamer in de week.
Nooit geen problemen gehad en altijd boven verwachting tot nu toe

cassandra108

Ongelezen bericht door cassandra108 »

Wij doen vaker mee op VV en hebben ook diverse keren een winnend bod uitgebracht. Binnen enkele seconden staat de bevestigingsmail op je pc en word je naar de betalingssite doorgesluisd.
Dat mensen, zonder kennis van de normale prijs, vaak overbieden is een fout van die mensen zelf. En ik ken mensen die voor enkele euro's een vakantie hebben gewonnen.
Logischerwijs kunnen meerdere mensen tegelijkertijd eenzelfde bod uitbrengen en zodoen kan iemand winnen die hetzelfde bod heeft uitgebracht als jijzelf, maar een fractie van seconden eerder was.
Bewust van de normale verkoopprijzen kan je leuk meedoen op VV.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

De laatste seconden voer ik vooraf een bedrag in.
Als ik 2 seconden voor het einde klik ben ik op tijd, te laat of te laag...

Dan krijg je vooral in het weekend soms dat de hoogste bieder nog enkele seconden later word aangepast.
Ik loop het ook wel eens mis maar rustig zoeken, en dan op laatste seconde proberen te drukken, als meerdere dat gaan doen word het systeem zwaar belast en kan het later toch een andere koper zijn.

Meestal heb je enkele uren later nog een kans...

cbeen

Ongelezen bericht door cbeen »

Kunt u misschien de schermafdruk met ons delen?

Gesloten