LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] problemen met online / tmobile en de appel tv

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: problemen met online / tmobile en de appel tv

Ongelezen bericht door queenfan »

Ik heb soortgelijke probleem gehad met een modem van KPN, hier was het een probleem met de firewall in de modem.

Heb de firewall aangepast en toen werkte alles, mischien dat je hier verder me kan komen.

ncuppen
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 okt 2012 19:14

Re: problemen met online / tmobile en de appel tv

Ongelezen bericht door ncuppen »

devious schreef:en zelfs ìk kan de TjapTjoy655D ingesteld krijgen opdat het normaal werkt met het bonjour protocol. De oude modellen modi van Online hebben immers de oudere WiFi-protocollen. Bonjour begrijpt alle 802.1X, de standaard TjapTjoy van Online zegt een 802.2X te zijn maar is dan stiekum toch 802.1X. Bonjour ziet dus een verschil en zal uit veiligheidsoverweging niet functioneren. Bovendien zorgt de algoritmische versleuteling van het modem voor een onbegrijpelijke encryptie...en ook dat is gewoon aan te passen.

Niet iedereen van de telefonische helpdesk zal het begrijpen, maar er zitten echt mensen tussen die wèl weten waar ze het over hebben. Even mailen kan volgens mij ook via het webformulier...En dan maar hopen dat je antwoord krijgt van iemand met verstand.
Devious, doe mij een plezier en leg me (liefst stapje voor stapje :-)) uit hoe je de 665d zo instelt dat Bonjour, en dus AirPrint, wel werkt. Ik zou daar erg mee geholpen zijn.

Gesloten