LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Youfone valt voormalige klanten lastig
Youfone valt voormalige klanten lastig
Ik ben reeds 2 jaar geen klant meer bij Youfone. Gezien mijn eerdere ervaringen ben ik ook niet van plan ooit weer klant te worden bij Youfone.
Nu kreeg ik deze week ineens een mail van Youfone met inloggegevens voor MyYoufone. Als ik inlog, staat er zelfs dat ik een abonnement Youfone Eindeloos zou hebben met een activatiedatum van 30-03-2012. Ik heb dit abonnement uiteraard niet besteld en wil dit abonnement ook absoluut niet.
Het lijkt me dat Youfone haar administratie (weer) niet op orde heeft. Voor de zekerheid heb ik Youfone laten weten dat ik dit abonnement niet besteld heb, dit ook absoluut niet wil en ik eventuele facturen niet zal betalen.
Zijn er meer voormalige Youfone-klanten die deze mail gehad hebben?
Nu kreeg ik deze week ineens een mail van Youfone met inloggegevens voor MyYoufone. Als ik inlog, staat er zelfs dat ik een abonnement Youfone Eindeloos zou hebben met een activatiedatum van 30-03-2012. Ik heb dit abonnement uiteraard niet besteld en wil dit abonnement ook absoluut niet.
Het lijkt me dat Youfone haar administratie (weer) niet op orde heeft. Voor de zekerheid heb ik Youfone laten weten dat ik dit abonnement niet besteld heb, dit ook absoluut niet wil en ik eventuele facturen niet zal betalen.
Zijn er meer voormalige Youfone-klanten die deze mail gehad hebben?
Re: Youfone valt voormalige klanten lastig
Waarom zou je in vredesnaam inloggen op iets wat je niet besteld hebt?
Re: Youfone valt voormalige klanten lastig
Om te kunnen zien welk abonnement ik volgens Youfone eventueel zou hebben. Dan kan ik daar meteen bezwaar tegen maken.
Re: Youfone valt voormalige klanten lastig
waar ben je bang voor want ze kunnen toch niet aantonen dat je dit hebt aangevraagd? ik ben helaas nog klant van ze maar ook ik ben het helemaal zat met hun verkeerde facturen en het niet antwoorden op klachten daarover. ik storneer ieder bedrag dat niet klopt en ben ook al afgesloten geweest maar dat kunnen ze nog slechts één keer flikken en dan wordt het einde oefening voor Youfone wat mij betreft. voor de rechtbank hebben ze geen poot om op te staan dus laat gaan en stop er geen tijd meer in, dat heb ik eigenlijk ook al teveel gedaan, nog nooit zoiets meegemaakt en ik ben niet van gisteren ! ze nemen hun klanten in de maling en komen er nog mee weg ook.
Re: Youfone valt voormalige klanten lastig
Ik heb ook de ervaring, dat youfone maar wat aanknoeid.
Een goede week geleden heb ik mijn contract met youfone opgezegd i.v.m. herhaaldelijke wanprestaties en onterechte declaraties van dit bedrijf.
Zij reageren niet op mij opzegging, maar genereren nu doodleuk een tweede aansluiting met een nieuw 06 nummer en geven mij te kennen dat de bijbehorende SIM kaart naar mij is verstuurd.
Wordt vervolgd!
Een goede week geleden heb ik mijn contract met youfone opgezegd i.v.m. herhaaldelijke wanprestaties en onterechte declaraties van dit bedrijf.
Zij reageren niet op mij opzegging, maar genereren nu doodleuk een tweede aansluiting met een nieuw 06 nummer en geven mij te kennen dat de bijbehorende SIM kaart naar mij is verstuurd.
Wordt vervolgd!
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 06 mei 2012 20:23
Re: Youfone valt voormalige klanten lastig
ik heb onlangs een mailtje gehad van youfone met i.d.d de inlog Gevens,
Geachte Youfone klant,
Hierbij ontvangt u uw login voor de nieuwe MyYoufone omgeving (let op deze login is niet geldig in uw oude MyYoufone omgeving). Hierin kunt u de volgende zaken inzien:
(ETC)
daarop ben ik gaan snuffelen in mijn administratie, ik heb een 2 jaar terug een abonnement afgesloten bij youfone, heb ook het contract, maar heb nimmer een simkaart ontvangen, ik heb het gelaten voor wat het is, er werd immers toch niets afgeschreven. maar er stond wel iets in het contact van verschuldigde kosten als het nummer niet geactiveerd zou worden)
ik heb direct na deze attente mail van het op de hoogte brengen van het bestaan van het contract een brief gestuurd naar Youfone,
Youfone Netherlands B.V
Postbus 23441
3001 KK Rotterdam
Mijn naam
Plaats , 11 april 2012
Betreft: Opzegging Youfone Eindeloos
Geachte heer/mevrouw,
Middels dit schrijven verzoek ik u mijn contract met contract nummer: 1*****5 per heden dan wel per eerstvolgende vervaldatum te beëindigen.
Indien, om wat voor reden dan ook, u van mening bent dat dit (nog) niet mogelijk is dan verzoek ik u mij hierover per omgaande te berichten met vermelding van reden(en) en correcte datum van opzegging. In dat geval geldt de opzegging per die datum.
Tevens wil ik u melden dat wij nimmer een Simkaart hebben ontvangen en dus geen gebruik hebben gemaakt van uw diensten, wij werden op uw nog bestaande activiteit geattendeerd door een e-mail van u met onze abonnement gegevens, ik heb het oude adres gewijzigd en bij deze de opzegging.
Ik verzoek u vriendelijk mij een schriftelijke bevestiging te sturen van deze opzegging.
Dit kan eventueel ook naar mijn volgend e-mailadres: info@*****.nl. Tevens ga ik er van uit dat mijn e-mailadres niet voor andere doeleinden gebruikt zal worden.
Met vriendelijke groet,
Geachte Youfone klant,
Hierbij ontvangt u uw login voor de nieuwe MyYoufone omgeving (let op deze login is niet geldig in uw oude MyYoufone omgeving). Hierin kunt u de volgende zaken inzien:
(ETC)
daarop ben ik gaan snuffelen in mijn administratie, ik heb een 2 jaar terug een abonnement afgesloten bij youfone, heb ook het contract, maar heb nimmer een simkaart ontvangen, ik heb het gelaten voor wat het is, er werd immers toch niets afgeschreven. maar er stond wel iets in het contact van verschuldigde kosten als het nummer niet geactiveerd zou worden)
ik heb direct na deze attente mail van het op de hoogte brengen van het bestaan van het contract een brief gestuurd naar Youfone,
Youfone Netherlands B.V
Postbus 23441
3001 KK Rotterdam
Mijn naam
Plaats , 11 april 2012
Betreft: Opzegging Youfone Eindeloos
Geachte heer/mevrouw,
Middels dit schrijven verzoek ik u mijn contract met contract nummer: 1*****5 per heden dan wel per eerstvolgende vervaldatum te beëindigen.
Indien, om wat voor reden dan ook, u van mening bent dat dit (nog) niet mogelijk is dan verzoek ik u mij hierover per omgaande te berichten met vermelding van reden(en) en correcte datum van opzegging. In dat geval geldt de opzegging per die datum.
Tevens wil ik u melden dat wij nimmer een Simkaart hebben ontvangen en dus geen gebruik hebben gemaakt van uw diensten, wij werden op uw nog bestaande activiteit geattendeerd door een e-mail van u met onze abonnement gegevens, ik heb het oude adres gewijzigd en bij deze de opzegging.
Ik verzoek u vriendelijk mij een schriftelijke bevestiging te sturen van deze opzegging.
Dit kan eventueel ook naar mijn volgend e-mailadres: info@*****.nl. Tevens ga ik er van uit dat mijn e-mailadres niet voor andere doeleinden gebruikt zal worden.
Met vriendelijke groet,
Laatst gewijzigd door Alexander1979 op 06 mei 2012 23:16, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 06 mei 2012 20:23
Re: Youfone valt voormalige klanten lastig
daarop kreeg ik deze mail van youfone:
Geachte Dhr.
Onlangs heeft u een simkaart van youfone ontvangen, om technische redenen kon u de simkaart tijdelijk niet activeren.
U heeft gekozen voor een nieuw nummer. Het nummer dat u op uw eerste brief heeft ontvangen is niet geldig. Uw nieuwe nummer is 316********7.
Via uw eigen my youfone omgeving kunt u nu het nummer activeren, waardoor u gebruik kan maken van uw Youfone aansluiting.
Uw login gegevens zijn:
Login: ********
Wachtwoord: *******
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice 0900 - 698 3663 (1,30 euro per gesprek).
Of wanneer uw nummer actief is geworden via 1200 ( 0,35 per gesprek ) Ook kunt u via de my youfone omgeving vragen stellen, op onze klantenservice. De vragen worden binnen 5 werkdagen beantwoord. Onze klantenservice is bereikbaar van 09:00 uur tot 17:00 uur.
Hopende u voldoen geïnformeerd te hebben.
Wensen wij u veel voordelig belplezier met Youfone.
Met vriendelijke groet
Team Youfone.
dus ik weer een brief
Youfone Netherlands B.V
Postbus 23441
3001 KK Rotterdam
Mijn naam
********, 30 april 2012
Betreft: Opzegging Youfone Eindeloos
Geachte heer/mevrouw,
Op 11 april ’12 heb ik u een brief verzonden aangaande mijn opzegging,
Daarop krijg ik een knullig mailtje waarin jullie de opzegging blijkbaar NIET (h)erkennen,
Ik heb 24 april ’12 telefonisch contact gehad met een van uw medewerkers, deze zou e.e.a. uitzoeken en ik zou de zelfde dag nog terug gebeld worden, ook dit is NIET gebeurt!
Daarom verzoek ik u nogmaals u mijn contract met contract nummer: 1*****5 per 11 april ’12 dan wel per eerstvolgende vervaldatum te beëindigen.
Indien, om wat voor reden dan ook, u van mening bent dat dit (nog) niet mogelijk is dan verzoek ik u mij hierover per omgaande te berichten met vermelding van reden(en) en correcte datum van opzegging. In dat geval geldt de opzegging per die datum.
Ik verzoek u vriendelijk mij een schriftelijke bevestiging te sturen van deze opzegging.
Let wel ik heb eerder al mijn adres gewijzigd naar onderstaand adres, dit was ook nog niet verwerkt,
Antal bijlagen: 2 (de eerste brief en de e-mail)
Met vriendelijke groet,
Hoogachtend
nu eens kijken wie de langste adem heeft
uiteraard mag iedereen de brief inhoud gebruiken om zijn recht te halen bij youfone!
Geachte Dhr.
Onlangs heeft u een simkaart van youfone ontvangen, om technische redenen kon u de simkaart tijdelijk niet activeren.
U heeft gekozen voor een nieuw nummer. Het nummer dat u op uw eerste brief heeft ontvangen is niet geldig. Uw nieuwe nummer is 316********7.
Via uw eigen my youfone omgeving kunt u nu het nummer activeren, waardoor u gebruik kan maken van uw Youfone aansluiting.
Uw login gegevens zijn:
Login: ********
Wachtwoord: *******
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice 0900 - 698 3663 (1,30 euro per gesprek).
Of wanneer uw nummer actief is geworden via 1200 ( 0,35 per gesprek ) Ook kunt u via de my youfone omgeving vragen stellen, op onze klantenservice. De vragen worden binnen 5 werkdagen beantwoord. Onze klantenservice is bereikbaar van 09:00 uur tot 17:00 uur.
Hopende u voldoen geïnformeerd te hebben.
Wensen wij u veel voordelig belplezier met Youfone.
Met vriendelijke groet
Team Youfone.
dus ik weer een brief
Youfone Netherlands B.V
Postbus 23441
3001 KK Rotterdam
Mijn naam
********, 30 april 2012
Betreft: Opzegging Youfone Eindeloos
Geachte heer/mevrouw,
Op 11 april ’12 heb ik u een brief verzonden aangaande mijn opzegging,
Daarop krijg ik een knullig mailtje waarin jullie de opzegging blijkbaar NIET (h)erkennen,
Ik heb 24 april ’12 telefonisch contact gehad met een van uw medewerkers, deze zou e.e.a. uitzoeken en ik zou de zelfde dag nog terug gebeld worden, ook dit is NIET gebeurt!
Daarom verzoek ik u nogmaals u mijn contract met contract nummer: 1*****5 per 11 april ’12 dan wel per eerstvolgende vervaldatum te beëindigen.
Indien, om wat voor reden dan ook, u van mening bent dat dit (nog) niet mogelijk is dan verzoek ik u mij hierover per omgaande te berichten met vermelding van reden(en) en correcte datum van opzegging. In dat geval geldt de opzegging per die datum.
Ik verzoek u vriendelijk mij een schriftelijke bevestiging te sturen van deze opzegging.
Let wel ik heb eerder al mijn adres gewijzigd naar onderstaand adres, dit was ook nog niet verwerkt,
Antal bijlagen: 2 (de eerste brief en de e-mail)
Met vriendelijke groet,
Hoogachtend
nu eens kijken wie de langste adem heeft
uiteraard mag iedereen de brief inhoud gebruiken om zijn recht te halen bij youfone!
Re: Youfone valt voormalige klanten lastig
Youfone is niet gevoelig voor nette opzegbriefjes.
Zij doen net of hun neus bloed.
Ik heb een fax en een brief gebruikt om op te zeggen, maar zij reageren niet op de inhoud. Zij zijn niet slordig of maken per ongeluk foutjes, maar zij zijn bewust bezig om de boel te flessen.
Zij doen net of hun neus bloed.
Ik heb een fax en een brief gebruikt om op te zeggen, maar zij reageren niet op de inhoud. Zij zijn niet slordig of maken per ongeluk foutjes, maar zij zijn bewust bezig om de boel te flessen.
Re: Youfone valt voormalige klanten lastig
Youfone is inderdaad ongevoelig voor welk contact dan ook.
Mijn problemen loopt al sinds 16 februari jl. Hierover diverse malen gebeld, gemaild en ten slotte 2 aangetekende brieven gestuurd waarin ik mijn klacht heb neergezet en tevens mij heb beroep op het recht van ontbinding van contract ivm wanprestatie.
Op alle email en/of brieven heb ik tot heden GEEN enkel reactie ontvangen.
Ondertussen loopt mijn facturen op omdat ik extra sms en belkosten moet maken om bereikbaar te zijn terwijl ik nu sinds 13 april helemaal geen internet meer heb op mijn mobiel.
Bij elk telefoontje, wordt mijn tel.nummer elke keer opnieuw genoteerd voor de technische afdeling en wordt mij steeds toegezegd dat het binnen 24 uur de internet op mijn mobiel weer zou werken. Ondertussen zijn we bijna 3 maanden verder en de problemen zijn nog niet opgelost.
De stappen naar consuwijzer, de geschillencommissie, de ombudsman en het juridisch loket heb ik allemaal doorlopen....helaas zonder enig resultaat. Als consument heb ik geen enkel recht om te staan en moet het maar accepteren dat Youfone mij elke maand een factuur stuur die flink oploop en ik moet betalen voor iets wat ik niet krijg!
Wellicht tijd dat Tros Radar hier aandacht aan besteed...?! Ik denk dat ik niet de enige ben die heel graag eens iets van Youfone zou willen horen!
Mijn problemen loopt al sinds 16 februari jl. Hierover diverse malen gebeld, gemaild en ten slotte 2 aangetekende brieven gestuurd waarin ik mijn klacht heb neergezet en tevens mij heb beroep op het recht van ontbinding van contract ivm wanprestatie.
Op alle email en/of brieven heb ik tot heden GEEN enkel reactie ontvangen.
Ondertussen loopt mijn facturen op omdat ik extra sms en belkosten moet maken om bereikbaar te zijn terwijl ik nu sinds 13 april helemaal geen internet meer heb op mijn mobiel.
Bij elk telefoontje, wordt mijn tel.nummer elke keer opnieuw genoteerd voor de technische afdeling en wordt mij steeds toegezegd dat het binnen 24 uur de internet op mijn mobiel weer zou werken. Ondertussen zijn we bijna 3 maanden verder en de problemen zijn nog niet opgelost.
De stappen naar consuwijzer, de geschillencommissie, de ombudsman en het juridisch loket heb ik allemaal doorlopen....helaas zonder enig resultaat. Als consument heb ik geen enkel recht om te staan en moet het maar accepteren dat Youfone mij elke maand een factuur stuur die flink oploop en ik moet betalen voor iets wat ik niet krijg!
Wellicht tijd dat Tros Radar hier aandacht aan besteed...?! Ik denk dat ik niet de enige ben die heel graag eens iets van Youfone zou willen horen!
Re: Youfone valt voormalige klanten lastig
mellissap
Het is dus wel duidelijk dat hier sprake is van te toepassen van ******** praktijken. Ik zou dit wel even melden bij Consuwijzer, zodat de OPTA bij voldoende signalen een onderzoek kan instellen en hen een forse boete kan opleggen.
Maxiem.
Het is dus wel duidelijk dat hier sprake is van te toepassen van ******** praktijken. Ik zou dit wel even melden bij Consuwijzer, zodat de OPTA bij voldoende signalen een onderzoek kan instellen en hen een forse boete kan opleggen.
Maxiem.
Re: Youfone valt voormalige klanten lastig
Ik heb mijn klacht doorgegeven aan Consuwijzer en inmiddels een ander abonnement afgesloten bij Tele2. Een verademing, sim erin en alles werkt. Het internet is nog veel sneller ook en de prijs is bijna gelijk.
Ik snap overigens niet dat dit soort bedrijven maar door mogen gaan met hun praktijken, zonder dat iemand er iets aan doet.
Ik snap overigens niet dat dit soort bedrijven maar door mogen gaan met hun praktijken, zonder dat iemand er iets aan doet.
Re: Youfone valt voormalige klanten lastig
Tjee, ik heb op 13 mei een contract gesloten met Youfone, met het verzoek deze op 30 augustus in te laten gaan, want dan loopt mijn huidige contract af. De reden van de wisseling is, dat ik met Vodafone geen bereik heb in het grensgebied en Youfone gebruikt het KPN-netwerk, dus dat moet goed gaan, dacht ik......
Nu begin ik sterk te twijfelen of ik er wel goed aan heb gedaan. Ik weet dat je het contract kunt laten ontbinden volgens de wet "kopen op afstand", dus als ik dat wil, moet ik daar niet te lang mee wachten. Zijn er ook nog tevreden klanten over Youfone? Ik hoop dat deze mensen zich ook even willen melden.
Nu begin ik sterk te twijfelen of ik er wel goed aan heb gedaan. Ik weet dat je het contract kunt laten ontbinden volgens de wet "kopen op afstand", dus als ik dat wil, moet ik daar niet te lang mee wachten. Zijn er ook nog tevreden klanten over Youfone? Ik hoop dat deze mensen zich ook even willen melden.
Re: Youfone valt voormalige klanten lastig
ik zou de brief aangetekend sturen. Vervolgens uiteraard geen enkele rekening meer betalenJohnths2 schreef:Youfone is niet gevoelig voor nette opzegbriefjes.
Zij doen net of hun neus bloed.
Ik heb een fax en een brief gebruikt om op te zeggen, maar zij reageren niet op de inhoud. Zij zijn niet slordig of maken per ongeluk foutjes, maar zij zijn bewust bezig om de boel te flessen.
Re: Youfone valt voormalige klanten lastig
Jahier, je moet het zelf weten uiteraard. Ik heb ook tegen beter weten in een abonnement bij Youfone genomen, ondanks de letterlijk honderden slechte ervaringen die te lezen zijn bij bellen.com en klacht.nl .
En ja hoor, sinds ik abonnee ben gaat het hier ook de mist in. Ik krijg facturen die soms wel tientallen euro's te hoog zijn. Hoewel Youfone aangeeft te zullen crediteren, doen ze dat niet en zijn ze mij over al die maanden nu nog tientallen euro's verschuldigd. Ik heb nota bene een abonnement van 2,50 per maand.
Ik probeer er nu na een half jaar van verkeerde en veel te hoge facturen vanaf te komen, maar dat is nog niet zo makkelijk. Youfone steekt de kop namelijk in het zand en houd mij aan het contract. Ik betaal sinds vorige maand niet meer, maar nu hebben ze een incassobureau op mijn dak gestuurd. Ik krijg de waarschuwing dat het over zal gaan in deurwaarders en gerechtelijke procedures als ik niet betaal.
Best raar, gezien ik nog geld van ze krijg.
En ja hoor, sinds ik abonnee ben gaat het hier ook de mist in. Ik krijg facturen die soms wel tientallen euro's te hoog zijn. Hoewel Youfone aangeeft te zullen crediteren, doen ze dat niet en zijn ze mij over al die maanden nu nog tientallen euro's verschuldigd. Ik heb nota bene een abonnement van 2,50 per maand.
Ik probeer er nu na een half jaar van verkeerde en veel te hoge facturen vanaf te komen, maar dat is nog niet zo makkelijk. Youfone steekt de kop namelijk in het zand en houd mij aan het contract. Ik betaal sinds vorige maand niet meer, maar nu hebben ze een incassobureau op mijn dak gestuurd. Ik krijg de waarschuwing dat het over zal gaan in deurwaarders en gerechtelijke procedures als ik niet betaal.
Best raar, gezien ik nog geld van ze krijg.
Re: Youfone valt voormalige klanten lastig
Ik denk dat het verstandig is om de rijen te sluiten en gezamelijk Youfone het hoofd te bieden.
Heb je problemen met Youfone, stuur dan een mail met jouw persoonlijke verhaal naar [email protected]
Ik zal bij voldoende aanmeldingen samen met mijn rechtskundig adviseur kijken wat wij kunnen doen.
Samen sta je sterk!
Heb je problemen met Youfone, stuur dan een mail met jouw persoonlijke verhaal naar [email protected]
Ik zal bij voldoende aanmeldingen samen met mijn rechtskundig adviseur kijken wat wij kunnen doen.
Samen sta je sterk!
Re: Youfone valt voormalige klanten lastig
tamara7
*Je kunt jouw bericht natuurlijk ook op andere consumentenfora plaatsen. Wellicht dat je daar lotgenoten/bondgenoten aantreft, die hetzelfde overkomt. Hieronder volgen een aantal mogelijke forumadressen, waaruit je zelf kunt kiezen.
*Consumentenforums:
http://www.consumentenbond.nl/forum/
http://www.klachtenkompas.nl/?cid=sea_g ... htenkompas
http://kassa.vara.nl/discussies/
http://forum.www.trosradar.nl/
http://www.klacht.nl/
http://www.groetenvanmax.nl/?waxtrapp=faarjEsHnHUVcBT
*Ben of word je niet goed behandeld door een bedrijf of denk je dat een bedrijf zich niet aan de (wettelijke) regels houdt?
Dan ontvangt ConsuWijzer graag je klacht (klik op: Hoe dien ik een klacht in):
http://www.consuwijzer.nl/
Sukses, Maxiem.
*Je kunt jouw bericht natuurlijk ook op andere consumentenfora plaatsen. Wellicht dat je daar lotgenoten/bondgenoten aantreft, die hetzelfde overkomt. Hieronder volgen een aantal mogelijke forumadressen, waaruit je zelf kunt kiezen.
*Consumentenforums:
http://www.consumentenbond.nl/forum/
http://www.klachtenkompas.nl/?cid=sea_g ... htenkompas
http://kassa.vara.nl/discussies/
http://forum.www.trosradar.nl/
http://www.klacht.nl/
http://www.groetenvanmax.nl/?waxtrapp=faarjEsHnHUVcBT
*Ben of word je niet goed behandeld door een bedrijf of denk je dat een bedrijf zich niet aan de (wettelijke) regels houdt?
Dan ontvangt ConsuWijzer graag je klacht (klik op: Hoe dien ik een klacht in):
http://www.consuwijzer.nl/
Sukses, Maxiem.
Re: Youfone valt voormalige klanten lastig
Ik heb mij aangesloten bij de lotgenotengroep op het forum van Trosradar.MAXIEM schreef:tamara7
*Je kunt jouw bericht natuurlijk ook op andere consumentenfora plaatsen. Wellicht dat je daar lotgenoten/bondgenoten aantreft, die hetzelfde overkomt. Sukses, Maxiem.
Zie onderstaande link,
http://www.trosradar.nl/lotgenoten/?act ... ailId=2280
Youfone weigert nog steeds mijn opzegging en communiceert tot nu toe alleen via klacht.nl met mij. Alle mails en faxen die ik verzonden heb leggen zij schijnbaar naast zich neer, in ieder geval krijg ik daar persoonlijk geen reactie op. Wel blijven zij via "DirectPay" aanmaningen versturen. Ik heb enkele malen aangegeven dat ik de kosten tot de datum van mijn opzegging aan hen wil vergoeden, maar dat ik verder niets meer met hen te maken wil hebben.
Ik denk niet dat het tot hen doordringt, dat ik hun onprofessionele organisatie zat ben.
Ik zie Youfone wel bij de rechter!