LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Belcompany en Hollandsnieuwe gaan laks om met bestellingen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Kenneth81

Belcompany en Hollandsnieuwe gaan laks om met bestellingen

Ongelezen bericht door Kenneth81 »

Mijn vriendin heeft d.d. 24 april 2012 bij Belcompany een Hollandsnieuwe 1 jarig abonnement 275 min/sms/mb afgesloten met verzoek tot nummerbehoud en zaterdag 28 april is de simkaart door een Koerier netjes bij ons afgeleverd.

Inmiddels is het vandaag 07-05-2012 en extreem stil rondom de bestelling. Van Hollandsnieuwe hebben we tot de dag van vandaag geen inlog gegevens voor mijn Hollandsnieuwe profiel mogen ontvangen en kunnen de status van het nummerbehoud niet volgen. Ook is het ons niet bekend wanneer de startdatum van haar abonnement in gaat ( wij gaan er van uit dat dit gelijk loopt met haar nummerportering zoals wij op de bestelling hebben aangegeven ).

Uiteraard hebben wij op diverse manieren ( terugbel verzoek, mail, forum tros radar ) contact gezocht met Hollandsnieuwe maar deze heeft tot dit moment geen haast om onze bestelling op te sporen. Het antwoord wat wij krijgen is dat men dit intern via een andere afdeling gaat uitzoeken en dat wij er ooit nog een keer wat van gaan horen ( wekt veel vertrouwen maar niet heus).

Het enige waar wij inmiddels wel zekerheid over hebben is dat het nummerbehoud aanvraag bij haar huidige provider T-mobile nog niet is doorgevoerd. Gezien we te maken hebben met een maand opzegtermijn
zal dit inmiddels niet meer lukken op de door ons gewenste datum d.d. 03-06-2012. Dit komt door de lakse houding van Hollandsnieuwe en/of Belcompany!
Schijnbaar hebben wij een simkaart gekregen en houd het daar direct bij op. Waar wij een beetje voor vrezen is dat er straks wel abonnementskosten in rekening worden gebracht en te maken krijgen met dubbele abonnementskosten.

Het trieste van alles is dat ook ik een moeizame ervaring heb gekend met de verwerking van mijn Hollandsnieuwe abonnement bestelling bij Belcompany. Dit ging voornamelijk over het aanvragen van mijn nummerbehoud. Zoals u begrijpt hebben wij nu tot 2x toe een negatief beeld gekregen over de
communicatie tussen Belcompany en Hollandsnieuwe waarbij de klant de dupe is, dit kan niet de bedoeling zijn toch?

Hierbij het verzoek bovenstaand probleem op te lossen zodat mijn vriendin eindelijk op zeer korte termijn het gevoel heeft dat het goed gaat komen met haar bestelling. Aangezien ze direct bij haar bestelling bij de firma Belcompany een verzoek heeft gedaan voor nummerbehoud gaan wij er dan ook vanuit dat dit netjes word uitgevoerd en wij niet voor de verassing komen te staan dat dit nog niet is aangevraagd.

Graag uw SPOEDIGE reactie gevraagd

MAXIEM

Re: Belcompany en Hollandsnieuwe gaan laks om met bestellingen

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Kenneth81

Je had al een draadje, maar goed. Hollandsnieuwe zal het wel erg druk hebben met haar exclusieve indirecte serviceverlening. Dat vraagt dus om enig geduld.

Sukses, Maxiem.

Kenneth81

Tsja ik weet dat ik al een lijntje heb maar ik heb het gevoel dat we niet serieus worden genomen. Je plaats een bestelling met de verwachting dat dit direct in behandeling word genomen. We plaatsen de bestelling 5 weken van te voren zodat Hollandsnieuwe en Belcompany een week de tijd hebben om de bestelling
te verwerken en nummerbehoud aan te vragen. Door de lakse houding van Hollandsnieuwe en/of Belcompany weten we als klant niet meer waar we aan toe zijn en vrezen we voor dubbele abonnementskosten en zitten langer aan onze dure T-mobile abonnement vast.

hollandsnieuwe
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste Kenneth81,

We hebben de Belcompany gevraagd de order te herstellen. Zodra dit gebeurd is nemen we contact met je op zodat je alsnog nummerbehoud aan kunt vragen. Mijn excuses voor het ongemak.

Vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

Kenneth81

Hopelijk word er wel spoed aangegeven, inmiddels wachten we al 2 weken! :twisted:

Kenneth81

Hierbij kan ik melden dat we eindelijk de inloggegevens hebben mogen ontvangen van Hollandsnieuwe. Ik vind het erg jammer dat je eerst erg boos moet worden voordat het goed geregeld word. Hollandsnieuwe en Belcompany ik geef 1 advies vanuit onze kant , onderzoek de communicatie tussen Belcompany en Hollandsnieuwe. Het lijkt me niet dat een klant beide partijen tot moedeloosheid toe moet blijven aansturen om de bestelling goed te laten lopen door beide organisaties.

hollandsnieuwe
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste Kenneth,

We hebben de order inderdaad opnieuw ingevoerd. Met de inloggegevens die je ontvangen hebt kun je de aanvraag voor nummerbehoud doen. Mocht je ergens niet uit komen vraag dan even of we je terugbellen via onze website.

Vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

Gesloten