LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Belazerd en geschoffeerd door VODAFONE

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Bosch11

Belazerd en geschoffeerd door VODAFONE

Ongelezen bericht door Bosch11 »

Volgens mij staat in de grondwet: onschuldig tot het tegendeel is bewezen. Echter VODAFONE meent boven alle wetten en fatsoensnormen te staan. Ik mag eerst betalen onder dreiging om afgesloten te worden, en daarnaast moet IK onnodig veel tijd en moeite besteden aan het overtuigen dat ik onschuldig ben.

Ik raad dan ook volledig af nog een discussie aan te gaan met kosten- en energieverspillende medewerkers die het alleen met zichzelf voor hebben.
Ik raad iedereen aan die een spookrekening heeft gekregen contact op te nemen met 1. ombudsman, 2. consumentenbond 3. Radar. I

Ik ben jullie voorgegaan en heb hier spijt van. talloze euro's aan telefoonminuten om mijn onschuld te bewijzen.

Helaas werd ik hierin zo veel mogelijk tegengewerkt door de zgh. "klantenservice''. Met 3 verschillende personen gesproken en van deze personen steeds uiteenlopende redenen gekregen. De eerste mevrouw gaf het volgende aan: " Ik zie dat U data heeft gebruikt dus het is zo" . ze wilde ook niet ingaan op mijn argumenten, liet me niet met collega's praten en verbrak zelfs de verbinding tot mijn schrik. Ze had zelfs het gore lef het volgende aan de telefoon te zeggen toen ik aangaf dat een ict expert mijn router heeft uitgelezen: " Als die ICT Expert zo goed was, dan had deze persoon voor Vodafone gewerkt".

LOLOLOLOLOL,

Reden:
Iedere maand heb ik een stabiele rekening en plots kreeg ik een berichtje, zoals hierboven ook aangegeven is, dat ik een rekening dien te betalen. (+90E) Ik ben iemand die zelden data gebruikt. en ben het meeste gedeelte van de dag thuis of op werk. (met wifi dus)

Ik ga kijken op mijn nota, en wat blijkt. 3 dagen achter elkaar, steeds op dezelfde tijd (00:00) zou ik aanzienlijke data gebruikt hebben? 3 dagen achter elkaar om zelfde tijd? 12 uur 's avonds? De Diefstal en bandieten praktijken van VODAFONE beginnen langzaam duidelijk te worden.

Na het ondervinden van deze informatie heb ik dan ook wederom een half uur in de wachtrij gestaan om een " vriendelijke" medewerker te vinden die bereid is te helpen. Dit valt echter vies tegen, nu werd mij verteld dat het tijdstip en verbruikte data (00:00) te maken heeft met een verrekening van de dag ervoor.

Toen ik vervolgens aangaf dat ik die 3 dagen thuis (met WIFI) verbonden was (router, IP adres tel en IP adressen van de zgn hosts). Dit houdt in dat ik dus gratis internet heb en bewijs dat ik op mijn thuisnetwerk ben ingelogd.

Wederom kreeg het verhaal een vreemde draai na het aangeven van deze feiten. Opeens bleek de oorzaak te zijn dat waarschijnlijk mijn (thuis)internet uitgeschakeld was. (1. verklaard niet de hoge data, 2. router geeft aan dat ik op WIFI zat, 3. het absurd hoge verbruik, en 4. het verhaal veranderd met de minuut. Toen ik in alle rust aangaf dat zijn redenatie onmogelijk was, omdat ik bewijs heb dat ik aan de router thuis zat, gaf deze persoon zelfs een geheel NIEUWE oorzaak. namelijk: de 0900 nummers . .. . . . . .

jaaa. .. de 0900 nummers?
Deze schijnen veel data te kosten. en bood vervolgens aan mijn 0900 nummers te blokkeren. . .

Trieste gang van zaken bij Vodafone. Vodafone is een voorbeeld van een bedrijf dat zonder spookrekeningen en overige lugubere praktijken blijkbaar niet rendabel genoeg is.

Ik heb daarnaast deze hele maand (febr. 2012) geen juist gesprek kunnen voeren door de bekende brand in Rotterdam. gesprekken werden afgekapt of het was in zijn geheel niet mogelijk om te bellen met gebruik van VODAFONE. Dit had ik meerdere keren aangegeven bij VODAFONE en werd mij aangegeven dat het goed was dat ik gebeld had omtrent de storing, en dat ik in aanmerking kom voor een vergoeding / tegemoetkoming. 2 weken niet kunnen bellen en raad een wat die vergoeding inhoudt? 2 dagen gratis bellen? grapje zeker toch?

Ik raad iedereen aan met soortgelijke situaties een rechtspersoon in te schakelen al dan niet civiele procedures. meld op alle fora wat VODAFONE keer op keer meent te kunnen flikken.
Ik heb de 90 euro gister getaald onder protest. maar ik gooi mij neer op de non- conformiteit wet waarin VODOFONE zijn verwachtingen niet nakomt, ik veel hinder ondervind van slechte verbinding (ook voor- en na de brandperiode), slechte service en ondersteuning, en daarnaast natuurlijk de kosten die ik gemaakt heb tijdens het gehele gedoe. (veel veel geld, want ook administratie en persoonlijk uur tarief komen voor de rekening van VODAFONE.

Het meest afschuwelijke wat Vodafone doet is het stelselmatig stelen van geld van mensen die uit noodzaak een gsm abbo nodig hebben. De fout Vodafone zal ik nooit meer maken. ook raad ik iedereen aan een data scanner te kopen om de DAADWERKELIJKE verbruikte data te monitoren.

Ps. tot slot heb ik het vermoeden dat mijn 3G netwerk gedowngraded is door de achterbakse mensen van vodafone. Echter, dit laatst is een vermoeden dat komende dagen door ICT experts gecontroleerd gaat worden. Wanneer dit blijkt heeft Vodafone een vette LAWSUIT hangen.

rozemarijntje

Re: Belazerd en geschoffeerd door VODAFONE

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... e#p1548862

kijk even onder deze topic hier boven...
misschien komen jullie overeen met bepaalde dingen?

succes

zag dat je hem al ondekt had...

Bosch11

juist

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

Bosch11 schreef:juist
Vodafone is een truttig bedrijf , belazeren laat je jezelf overkomen en schofferen werkt vaak na de kanten toe, ik ben verplicht klant bij Vodafone:( :mrgreen:

Bosch11

eens, behalve het gedeelte waarin U aangeeft dat iemand zichzelf laat belazeren. gezien Vodafone me dwingt te betalen, en dreigt met verhogingen?

bedankt voor je reactie

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Bosch11

Als je het met Vodafoon niet eens kunt worden, dan raad ik je aan een klacht in te dienen bij de GeschillenCommissie Telecommunicatie in Den Haag. Daar kun je ook een eis aan koppelen voor het vergoeden van de (onnodige) schade.

Maxiem.

Bosch11

Dank je hartelijk voor deze nuttige informatie. Ik zal hier zeker contact mee opnemen.

mvg.

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Bosch11

Graag gedaan! Daar zijn we voor.

Sukses, Maxiem.

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

MAXIEM schreef:Bosch11

Als je het met Vodafoon niet eens kunt worden, dan raad ik je aan een klacht in te dienen bij de GeschillenCommissie Telecommunicatie in Den Haag. Daar kun je ook een eis aan koppelen voor het vergoeden van de (onnodige) schade.

Maxiem.

Maxiem heeft U daar ooit succesvol een klacht voorgelegd ?.

Bosch11

Verschillende providers hebben toch wel een systeem dat iemand een telefoonnummer kan achterlaten waarna terug gebeld word?

Bosch11

Maxiem heeft U daar ooit succesvol een klacht voorgelegd ?.[/quote]

Misschien voorlopig dan geen optie ?

Bosch11

aan ieder die problemen heeft met Vodafone, wie is bereid om samen een advocaat in de arm te nemen en de kosten hiervan te delen?

Zonder enige body achter onze acties zullen wij nooit serieus genomen worden door bedrijven waarvan we zgn. afhankelijk van zijn.

h.gankema

Ongelezen bericht door h.gankema »

Ik heb mijn twee kinderen door middel van een aantrekkelijke advertentie via blokker geaboneerd op twee telefoons met een bijbehorende abonement van 17,50 bij vodafone.
Nu krijg ik al vanaf de start torenhoge rekeningen waar zelfs mijn kinderen verdrietig van worden.
Ik ben op google gegaan n daar regent het van dit soort klachten.
Het is ongelofelijk

Gesloten