Na tientallen telefoontjes bij de klantenservice, steeds lag het aan onze computer of iets anders.
Zelfs een expert in huis gehaald.
Die gaf aan dat het echt bij ziggo moest liggen.
Uiteindelijk geeft ziggo toe dat er problemen zijn met het cisco modem en draadloos internet. Tip mocht je dit modem krijgen en je hebt nu goed draadloos internet blijf bij je huidige modem.
Ziggo kan niet aangeven wanneer het probleem is opgelost.
Wat inmiddels gedaan:
Ik heb een vast kanaal.
Ik heb uiteindelijk op aanraden van ziggo een router aangeschaft.
Maar helaas het is nog steeds drama.
Bij klantenservice zeggen ze doodleuk maar u heeft toch internet want met een draad werkt het wel.
Ziggo heeft juist mij aangeraden over te stappen naar deze modem aangezien het dan nog beter draadloos zou zijn.
Vervolgens kan je dan service plus bellen voor hulp met je router (duur betaald nummer).
Draadloze verbinding is nu zo slecht of valt uit dat het niet werkbaar is.
Gevraagd of er een monteur langs kon komen. Dit kon niet want een ander modem zou hetzelfde probleem blijven geven......
Beste ziggo, kom met een oplossing!!
Met vriendelijke groeten,
Janneke Stielstra
