LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Webwinkel Dieren-Supermarkt (positieve reactie)

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
Ctg
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 apr 2012 12:08
Locatie: Breda

Webwinkel Dieren-Supermarkt (positieve reactie)

Ongelezen bericht door Ctg »

Ik heb de producten al een aantal dagen geleden besteld en ontvangen maar toch, ik zag zoveel negatieve topics hier over hondenleed, oplichting ect. dus ik dacht laat ik eens een positief bericht de Tros Radar wereld in sturen :lol:
Dat mag voor de verandering ook wel eens toch?

In iedergeval ik was op zoek naar een nieuwe webwinkel voor mijn dierproducten en voer aangezien ik het even gehad had met Zooplus.
Zo kwam ik bij www.dieren-supermarkt.nl ze hebben niet al te veel artikelen maar ik geef mijn hond Prins hondenvoer dus ik vond het al best!

Grote voordeel was wel dat je boven de 40 euro geen verzendkosten betaald en ik kreeg het de volgende dag al in huis dat vond ik zéér netjes!
Nadeel is dat ze niet al te veel hebben en ook geen grote 15kg zakken voer.

Heeft iemand anders ook (goede) ervaringen met deze webwinkel?

MAXIEM

Re: Webwinkel Dieren-Supermarkt (positieve reactie)

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Ctg

Update:

Vreemd. Ik kan geen gewoon telefoonnummer vinden, ik kan geen 06 nummer vinden, ik kan geen normaal (wettelijk verplicht) bezoekadres vinden (wel een vestigingsadres, maar dat is niet hetzelfde als een bezoekadres) en ik kan (dankzij collega riddert) wél een KvK-nummer vinden. Persoonlijk zou ik toch nog minstens 2 blokjes omlopen, alvorens ik bij een firma die alleen via een e-mailadres bereikbaar is, een bestelling zou plaatsen.

(ik had dus niet goed gezocht?)

Maxiem.
Laatst gewijzigd door MAXIEM op 09 mei 2012 19:27, 2 keer totaal gewijzigd.

riddert
Berichten: 2186
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Webwinkel Dieren-Supermarkt (positieve reactie)

Ongelezen bericht door riddert »

MAXIEM schreef:Ctg

Vreemd. Ik kan geen gewoon telefoonnummer vinden, ik kan geen 06 nummer vinden, ik kan geen normaal (wettelijk verplicht) bezoekadres vinden en ik kan geen KvK-nummer vinden op de site. Persoonlijk zou ik minstens 3 blokjes omlopen, voordat ik bij een firma met alleen een e-mailadres en waarvan ik voorgaande gegevens niet kan vinden, een bestelling zou plaatsen.

(of heb ik niet goed gezocht?) :roll:

Maxiem.
http://www.dieren-supermarkt.nl/c-15869 ... sgegevens/

arie81
Berichten: 9
Lid geworden op: 01 jun 2012 13:33

Re: Webwinkel Dieren-Supermarkt (positieve reactie)

Ongelezen bericht door arie81 »

Eindelijk eens een positieve reactie :)

Gesloten