LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] FEDEX NIET MEER GEBRUIKEN !!!!

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
fedprux

FEDEX NIET MEER GEBRUIKEN !!!!

Ongelezen bericht door fedprux »

Beste Medegedupeerde

Hier gaan we weer het zoveelste douane verhaal.

Ik ben niet nieuw in de import/export wereld ik importeer met mijn bedrijf wekelijks tientallen pakketjes. vaak met DHL ook niet altijd even prettig maar als je je aan de regels houd van importeren komen deze wel allemaal aan....

Nu een aantal keer FEDEX gebruikt.
een product wat ik bestel zijn (merkloos) vervang batterijen voor consumenten producten. 1ste keer goed aangekomen 2de keer goed aangekomen 3de keer.....
(PROBLEEM MET UW VERZENDING) ik denk maar even bellen kijken wat er aan de hand is. En ja hoor (uncle sam) de douane heeft mijn pakket voor controle .

ik zo oke noujah kan gebeuren ik bedoel ik bestel veel uit china dus dat gebeurd wel eens dat er een controle is . ik vraag de goede vrouw om het DFC nummer Douane Fysieke Controle Nummer . En ineens zegt zij mij deze mag ik niet geven. Ik zo maar wacht eens even ik heb dit al vaker gehad bijv met DHL en deze gaven mij wel zeker dit nummer. Hiermee kan ik naar de douane bellen om te vragen hoe en wat . Dat is voor mij wel zo belangrijk... Ja maar dit geven wij niet meer kreeg ik van de goede mevrouw terug.

Nu vindt ik dit zo raar... ten eerste. ik betaal jullie benzine,loon,enz
ten 2de jij importeert en geeft toch iets aan onder "Mijn naam" dan moet ik toch ook ingelicht worden over hoe en wat.

Volgens het fedex meisje zou het wel tot 6 weken kunnen duren totdat ik mijn pakket terug krijg.

nu weet ik dat ik niet de enige ben met dit soort verhalen.
graag wil ik ook dat andere mensen met dit soort problemen hier melding van gaan maken. Je staat in dit soort gevallen als klant gewoon machteloos.

Douane zegt ik wil een DFC nummer zien
FEDEX zegt die geven wij niet dat is tussen ons en de douane...

Zoals ik al aangaf is dit voor mij niet de eerste keer dat zoiets gebeurd.
DHL heb ik ook nog genoeg praktijk voorbeeldjes van liggen.
Ik ben hier op dit moment ook werk van aan het maken en zou graag andere mensen met duidelijk aantoonbare informatie willen aanspreken zodat we hier eindelijk eens wat mee kunnen gaan doen.

Guardian72
Contacteer:

Re: FEDEX NIET MEER GEBRUIKEN !!!!

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Mogelijk wat zwart wit - maar:
Indien men dat nummer niet wil geven - meld dan het pakket als zijnde vermist/kwijtgemaakt bij de verzender - dan kan die een klacht indienen.

Als het WEL bij de douane zou zijn, waarom dan die geheimzinnigheid?

Gesloten