Ik heb een T-mobile Prepaid toestel, maar wil toch graag een kostenoverzicht.
Ik heb navraag gedaan bij T-mobile en krijg van hun het volgende antwoord:
U vraagt of het mogelijk is om een gespecificeerd kostenoverzicht van uw T-Mobile PrePaid aansluiting te ontvangen. Wij geven u graag antwoord op uw vraag. Eén van de eigenschappen van een PrePaid aansluiting is, dat u geen factuur en derhalve ook geen kostenoverzicht ontvangt. Als u deze om welke reden dan ook toch nodig heeft, dan adviseren wij u om over te stappen op een T-Mobile abbonnement.
Ik vraag me af of dit wel helemaal reeel is, om me geen kostenoverzicht te geven met als argument 'dat is een producteigenschap'. Heb ik niet gewoon simpelweg recht op meer inzicht in de kosten?
Ik vraag me af of dit wel helemaal reeel is, om me geen kostenoverzicht te geven met als argument 'dat is een producteigenschap'. Heb ik niet gewoon simpelweg recht op meer inzicht in de kosten?
Natuurlijk hebt U dat recht. En iedere keer als U de mobiel opwaardeert heeft U een rekening en dus inzicht in de kosten. U ziet het dus vooraf (prepaid) terwijl iemand met een abonnement dit achteraf ziet (postpaid).
Mocht U echter een specificatie van de gesprekken/sms'jes ed willen hebben, dan is dat niet mogelijk. Dat is namelijk een producteigenschap van prepaid.
En U kunt de producteigenschappen helaas niet veranderen.
Zo kunt u wel willen dat pindakaas naar chocopasta smaakt, maar een producteigenschap van pindakaas is dat het naar pindakaas smaakt.
Ik vraag me af of dit wel helemaal reeel is, om me geen kostenoverzicht te geven met als argument 'dat is een producteigenschap'. Heb ik niet gewoon simpelweg recht op meer inzicht in de kosten?
Natuurlijk hebt U dat recht. En iedere keer als U de mobiel opwaardeert heeft U een rekening en dus inzicht in de kosten. U ziet het dus vooraf (prepaid) terwijl iemand met een abonnement dit achteraf ziet (postpaid).
Mocht U echter een specificatie van de gesprekken/sms'jes ed willen hebben, dan is dat niet mogelijk. Dat is namelijk een producteigenschap van prepaid.
En U kunt de producteigenschappen helaas niet veranderen.
Zo kunt u wel willen dat pindakaas naar chocopasta smaakt, maar een producteigenschap van pindakaas is dat het naar pindakaas smaakt.
Hmm, ik heb een beetje het gevoel dat U door T-mobile betaalt wordt voor deze reactie....
Ik vraag me af of dit wel helemaal reeel is, om me geen kostenoverzicht te geven met als argument 'dat is een producteigenschap'. Heb ik niet gewoon simpelweg recht op meer inzicht in de kosten?
Natuurlijk hebt U dat recht. En iedere keer als U de mobiel opwaardeert heeft U een rekening en dus inzicht in de kosten. U ziet het dus vooraf (prepaid) terwijl iemand met een abonnement dit achteraf ziet (postpaid).
Mocht U echter een specificatie van de gesprekken/sms'jes ed willen hebben, dan is dat niet mogelijk. Dat is namelijk een producteigenschap van prepaid.
En U kunt de producteigenschappen helaas niet veranderen.
Zo kunt u wel willen dat pindakaas naar chocopasta smaakt, maar een producteigenschap van pindakaas is dat het naar pindakaas smaakt.
Hmm, ik heb een beetje het gevoel dat U door T-mobile betaalt wordt voor deze reactie....
Helaas verkeerd gevoel. Ik werk niet voor T-mobile noch voor enige andere telecom provider en/of kabel boer. En ik ben trouwens ook geen troll zoals gisteren iemand schreef die blijkbaar (ook?) niet het antwoord kreeg wat hij/zij wilde lezen. Ik ben slechts iemand die misschien iets meer nadenkt over zaken voordat ik iets aanschaf of een topic open op een forum of een antwoord geef op een vraag. En bij sommige antwoorden geef ik wel eens een voorbeeld, zoals hierboven, om het e.e.a. duidelijk te maken.
Dirkie schreef:Helaas verkeerd gevoel. Ik werk niet voor T-mobile noch voor enige andere telecom provider en/of kabel boer. En ik ben trouwens ook geen troll zoals gisteren iemand schreef die blijkbaar (ook?) niet het antwoord kreeg wat hij/zij wilde lezen. Ik ben slechts iemand die misschien iets meer nadenkt over zaken voordat ik iets aanschaf of een topic open op een forum of een antwoord geef op een vraag. En bij sommige antwoorden geef ik wel eens een voorbeeld, zoals hierboven, om het e.e.a. duidelijk te maken.
Het feit dat er binnen de telecom provider geen administratieve rompslomp aanhangt (facturen maken , versturen, achteraf incasseren) maakt dat het PP abonnement over het algemeen goedkoper is dan een "volledig" abonnement.
bprosman schreef:Het feit dat er binnen de telecom provider geen administratieve rompslomp aanhangt (facturen maken , versturen, achteraf incasseren) maakt dat het PP abonnement over het algemeen goedkoper is dan een "volledig" abonnement.
precies, dan ook niet zeuren.
@bprosman, de God status nog wel?
Net als de andere persoonlijke voornaamwoorden schrijven we u doorgaans met kleine letters. We schrijven U alleen met een hoofdletter om naar een heilige persoon of godheid te verwijzen.
Net als de andere persoonlijke voornaamwoorden schrijven we u doorgaans met kleine letters. We schrijven U alleen met een hoofdletter om naar een heilige persoon of godheid te verwijzen.