LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] [PREPAID]Geen kostenoverzicht

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
jeroeningen
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 nov 2009 16:28

[PREPAID]Geen kostenoverzicht

Ongelezen bericht door jeroeningen »

Ik heb een T-mobile Prepaid toestel, maar wil toch graag een kostenoverzicht.

Ik heb navraag gedaan bij T-mobile en krijg van hun het volgende antwoord:
U vraagt of het mogelijk is om een gespecificeerd kostenoverzicht van uw T-Mobile PrePaid aansluiting te ontvangen. Wij geven u graag antwoord op uw vraag. Eén van de eigenschappen van een PrePaid aansluiting is, dat u geen factuur en derhalve ook geen kostenoverzicht ontvangt. Als u deze om welke reden dan ook toch nodig heeft, dan adviseren wij u om over te stappen op een T-Mobile abbonnement.
Ik vraag me af of dit wel helemaal reeel is, om me geen kostenoverzicht te geven met als argument 'dat is een producteigenschap'. Heb ik niet gewoon simpelweg recht op meer inzicht in de kosten?

Winterman
Berichten: 856
Lid geworden op: 15 jan 2012 13:54

Re: [PREPAID]Geen kostenoverzicht

Ongelezen bericht door Winterman »

Waarom? Jij hebt toch gekozen voor dat product met die eigenschappen?

Dirkie
Berichten: 2935
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: [PREPAID]Geen kostenoverzicht

Ongelezen bericht door Dirkie »

Ik vraag me af of dit wel helemaal reeel is, om me geen kostenoverzicht te geven met als argument 'dat is een producteigenschap'. Heb ik niet gewoon simpelweg recht op meer inzicht in de kosten?
Natuurlijk hebt U dat recht. En iedere keer als U de mobiel opwaardeert heeft U een rekening en dus inzicht in de kosten. U ziet het dus vooraf (prepaid) terwijl iemand met een abonnement dit achteraf ziet (postpaid).
Mocht U echter een specificatie van de gesprekken/sms'jes ed willen hebben, dan is dat niet mogelijk. Dat is namelijk een producteigenschap van prepaid.
En U kunt de producteigenschappen helaas niet veranderen.
Zo kunt u wel willen dat pindakaas naar chocopasta smaakt, maar een producteigenschap van pindakaas is dat het naar pindakaas smaakt.

jeroeningen
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 nov 2009 16:28

Re: [PREPAID]Geen kostenoverzicht

Ongelezen bericht door jeroeningen »

Dirkie schreef:
Ik vraag me af of dit wel helemaal reeel is, om me geen kostenoverzicht te geven met als argument 'dat is een producteigenschap'. Heb ik niet gewoon simpelweg recht op meer inzicht in de kosten?
Natuurlijk hebt U dat recht. En iedere keer als U de mobiel opwaardeert heeft U een rekening en dus inzicht in de kosten. U ziet het dus vooraf (prepaid) terwijl iemand met een abonnement dit achteraf ziet (postpaid).
Mocht U echter een specificatie van de gesprekken/sms'jes ed willen hebben, dan is dat niet mogelijk. Dat is namelijk een producteigenschap van prepaid.
En U kunt de producteigenschappen helaas niet veranderen.
Zo kunt u wel willen dat pindakaas naar chocopasta smaakt, maar een producteigenschap van pindakaas is dat het naar pindakaas smaakt.

Hmm, ik heb een beetje het gevoel dat U door T-mobile betaalt wordt voor deze reactie....

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: [PREPAID]Geen kostenoverzicht

Ongelezen bericht door ciske »

Hmm, ik heb een beetje het gevoel dat U door T-mobile betaalt wordt voor deze reactie....
gaan we weer, tuurlijk wordt Dirkie betaald, wat een onzin.

je kan de kosten als het goed is instellen op je mobiel , dat je na een gesprek kan zien hoeveel je verbruikt hebt.

Jij hebt gekozen voor prepaid, dus accepteer dat je geen rekening krijgt.

Oh ,ik werk nu ook voor T Mobile?

Dirkie
Berichten: 2935
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: [PREPAID]Geen kostenoverzicht

Ongelezen bericht door Dirkie »

jeroeningen schreef:
Dirkie schreef:
Ik vraag me af of dit wel helemaal reeel is, om me geen kostenoverzicht te geven met als argument 'dat is een producteigenschap'. Heb ik niet gewoon simpelweg recht op meer inzicht in de kosten?
Natuurlijk hebt U dat recht. En iedere keer als U de mobiel opwaardeert heeft U een rekening en dus inzicht in de kosten. U ziet het dus vooraf (prepaid) terwijl iemand met een abonnement dit achteraf ziet (postpaid).
Mocht U echter een specificatie van de gesprekken/sms'jes ed willen hebben, dan is dat niet mogelijk. Dat is namelijk een producteigenschap van prepaid.
En U kunt de producteigenschappen helaas niet veranderen.
Zo kunt u wel willen dat pindakaas naar chocopasta smaakt, maar een producteigenschap van pindakaas is dat het naar pindakaas smaakt.

Hmm, ik heb een beetje het gevoel dat U door T-mobile betaalt wordt voor deze reactie....
Helaas verkeerd gevoel. Ik werk niet voor T-mobile noch voor enige andere telecom provider en/of kabel boer. En ik ben trouwens ook geen troll zoals gisteren iemand schreef die blijkbaar (ook?) niet het antwoord kreeg wat hij/zij wilde lezen. Ik ben slechts iemand die misschien iets meer nadenkt over zaken voordat ik iets aanschaf of een topic open op een forum of een antwoord geef op een vraag. En bij sommige antwoorden geef ik wel eens een voorbeeld, zoals hierboven, om het e.e.a. duidelijk te maken.

jeroeningen
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 nov 2009 16:28

Re: [PREPAID]Geen kostenoverzicht

Ongelezen bericht door jeroeningen »

Dirkie schreef:Helaas verkeerd gevoel. Ik werk niet voor T-mobile noch voor enige andere telecom provider en/of kabel boer. En ik ben trouwens ook geen troll zoals gisteren iemand schreef die blijkbaar (ook?) niet het antwoord kreeg wat hij/zij wilde lezen. Ik ben slechts iemand die misschien iets meer nadenkt over zaken voordat ik iets aanschaf of een topic open op een forum of een antwoord geef op een vraag. En bij sommige antwoorden geef ik wel eens een voorbeeld, zoals hierboven, om het e.e.a. duidelijk te maken.
Gelukkig!

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: [PREPAID]Geen kostenoverzicht

Ongelezen bericht door bprosman »

Het feit dat er binnen de telecom provider geen administratieve rompslomp aanhangt (facturen maken , versturen, achteraf incasseren) maakt dat het PP abonnement over het algemeen goedkoper is dan een "volledig" abonnement.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: [PREPAID]Geen kostenoverzicht

Ongelezen bericht door bprosman »

dat U
@Dirkie,
De ene dag ben je een trol de andere dag krijg je de God status :wink:

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: [PREPAID]Geen kostenoverzicht

Ongelezen bericht door ciske »

bprosman schreef:Het feit dat er binnen de telecom provider geen administratieve rompslomp aanhangt (facturen maken , versturen, achteraf incasseren) maakt dat het PP abonnement over het algemeen goedkoper is dan een "volledig" abonnement.

precies, dan ook niet zeuren. :mrgreen:
@bprosman, de God status nog wel? :lol:

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: [PREPAID]Geen kostenoverzicht

Ongelezen bericht door bprosman »

@Ciske ,

Net als de andere persoonlijke voornaamwoorden schrijven we u doorgaans met kleine letters. We schrijven U alleen met een hoofdletter om naar een heilige persoon of godheid te verwijzen.

http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/821/

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: [PREPAID]Geen kostenoverzicht

Ongelezen bericht door ciske »

bprosman schreef:@Ciske ,

Net als de andere persoonlijke voornaamwoorden schrijven we u doorgaans met kleine letters. We schrijven U alleen met een hoofdletter om naar een heilige persoon of godheid te verwijzen.

http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/821/
:lol: dank je voor je uitleg bprosman.

Gesloten