LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Spooknota Vodafone
Spooknota Vodafone
7 mei 2012 kreeg ik via e-mail de bevestiging dat mijn nota voor mijn mobiele telefoon klaar stond op mijn persoonlijke internet pagina van MyVodafone. Toen ik deze bekeek viel ik achterover, want ik had een rekening van EUR 525,54! De specificatie gaf aan dat er substantieel veel data was verbruikt. Een aantal dagen achter elkaar is er een fors aantal KBs is gedownload.
Datum Tijd KBs Bedrag
12.04.2012 0:00:00 2.384.983 53.551
13.04.2012 0:00:00 2.039.473 50.171
14.04.2012 0:00:00 837.351 20.599
14.04.2012 18:31:49 1.603.568 39.448
15.04.2012 0:00:00 3.295.011 81.057
15.04.2012 21:16:56 642.687 15.81
16.04.2012 0:00:00 3.065.542 75.413
16.04.2012 9:51:51 1.093.150 26.891
17.04.2012 1:45:00 464.991 11.439
Uiteraard meteen contact opgenomen met Vodafone (en ja hoor, de Joep van 't Hek, Vodafone ellende begon). Na verschillende keren doorverbonden te zijn, kon een medewerker van Vodafone alleen maar bevestigen dat het datagebruik erg hoog was, maar hij kon mij niet vertellen waardoor dit veroorzaakt was. Alleen een opmerking over opnieuw instellen van e-mail, maar ook het eventueel resetten van de mobiele telefoon naar fabrieksinstellingen was aan te raden.
Op mijn opmerking waarom Vodafone mij niet had gewezen op het extreem datagebruik kreeg ik de opmerking dat er een SMS gestuurd was waarin aangegeven stond dat ik al 90% van mijn databundel had gebruikt. Deze heb ik inderdaad gehad, maar gezien mijn datagebruik historie niet iets waar ik me op dat moment druk om maakte. Op mijn opmerking dat ik in de voorafgaande maanden nooit zulke hoge datakosten had gehad, werd gezegd dat in februari ook sprake was van verhoogde datakosten. Overigens was hier wel sprake van een hoger bedrag, maar slechts van EUR 32,99.
Na lange discussie en overleg van de medewerker met leidinggevende werd mij een voorstel gedaan om de kosten van de data te halveren. Ik heb hier in toegestemd, maar voel me behoorlijk bedonderd.
Wie heeft dit soort spooknota's ook wel eens ontvangen?
Wat heb je hier aan gedaan?
Hoe kan ik alsnog proberen het hele bedrag terug te claimen?
Adri
Datum Tijd KBs Bedrag
12.04.2012 0:00:00 2.384.983 53.551
13.04.2012 0:00:00 2.039.473 50.171
14.04.2012 0:00:00 837.351 20.599
14.04.2012 18:31:49 1.603.568 39.448
15.04.2012 0:00:00 3.295.011 81.057
15.04.2012 21:16:56 642.687 15.81
16.04.2012 0:00:00 3.065.542 75.413
16.04.2012 9:51:51 1.093.150 26.891
17.04.2012 1:45:00 464.991 11.439
Uiteraard meteen contact opgenomen met Vodafone (en ja hoor, de Joep van 't Hek, Vodafone ellende begon). Na verschillende keren doorverbonden te zijn, kon een medewerker van Vodafone alleen maar bevestigen dat het datagebruik erg hoog was, maar hij kon mij niet vertellen waardoor dit veroorzaakt was. Alleen een opmerking over opnieuw instellen van e-mail, maar ook het eventueel resetten van de mobiele telefoon naar fabrieksinstellingen was aan te raden.
Op mijn opmerking waarom Vodafone mij niet had gewezen op het extreem datagebruik kreeg ik de opmerking dat er een SMS gestuurd was waarin aangegeven stond dat ik al 90% van mijn databundel had gebruikt. Deze heb ik inderdaad gehad, maar gezien mijn datagebruik historie niet iets waar ik me op dat moment druk om maakte. Op mijn opmerking dat ik in de voorafgaande maanden nooit zulke hoge datakosten had gehad, werd gezegd dat in februari ook sprake was van verhoogde datakosten. Overigens was hier wel sprake van een hoger bedrag, maar slechts van EUR 32,99.
Na lange discussie en overleg van de medewerker met leidinggevende werd mij een voorstel gedaan om de kosten van de data te halveren. Ik heb hier in toegestemd, maar voel me behoorlijk bedonderd.
Wie heeft dit soort spooknota's ook wel eens ontvangen?
Wat heb je hier aan gedaan?
Hoe kan ik alsnog proberen het hele bedrag terug te claimen?
Adri
Re: Spooknota Vodafone
Waarom noem je dit een spooknota ?. Voor zover ik begrijp is het dataverbruik er wel geweest , ben je er inmiddels achter ? Wat gebeurt er de volgende maand ?
Re: Spooknota Vodafone
Voor mij is dit een spooknota, omdat ik zonder er mij bewust van te zijn geweest er data verkeer heeft plaatsgevonden. Zeker ook omdat Vodafone niet kan aangeven welke sata er zijn gedownload. Het is zeker geen bewuste actie van mijn kant geweest. Ik heb geen films, muziek of iets dergelijks gedownload en ik heb mijn telefoon niet anders gebruikt dan in de 12 maanden hiervoor.
Re: Spooknota Vodafone
VODAFONE STEELT VAN HAAR KLANTEN! VODAFONE PERSONEEL IS ONBESCHOFT.
Ik heb dit precies zo mee gemaakt, veel uren arbeid in gestoken om het proberen recht te zetten. Volgens mij staat in de grondwet: onschuldig tot het tegendeel is bewezen. Echter VODAFONE meent boven alle wetten en fatsoensnormen te staan. Ik mag eerst betalen onder dreiging om afgesloten te worden, en daarnaast moet IK onnodig veel tijd en moeite besteden aan het overtuigen dat ik onschuldig ben.
Ik raad dan ook volledig af nog een discussie aan te gaan met kosten- en energieverspillende medewerkers die het alleen met zichzelf voor hebben.
Ik raad iedereen aan die een spookrekening heeft gekregen contact op te nemen met 1. ombudsman, 2. consumentenbond 3. Radar. I
Ik ben jullie voorgegaan en heb hier spijt van. talloze euro's aan telefoonminuten om mijn onschuld te bewijzen.
Helaas werd ik hierin zo veel mogelijk tegengewerkt door de zgh. "klantenservice''. Met 3 verschillende personen gesproken en van deze personen steeds uiteenlopende redenen gekregen. De eerste mevrouw gaf het volgende aan: " Ik zie dat U data heeft gebruikt dus het is zo" . ze wilde ook niet ingaan op mijn argumenten, liet me niet met collega's praten en verbrak zelfs de verbinding tot mijn schrik. Ze had zelfs het gore lef het volgende aan de telefoon te zeggen toen ik aangaf dat een ict expert mijn router heeft uitgelezen: " Als die ICT Expert zo goed was, dan had deze persoon voor Vodafone gewerkt".
LOLOLOLOLOL,
Reden:
Iedere maand heb ik een stabiele rekening en plots kreeg ik een berichtje, zoals hierboven ook aangegeven is, dat ik een rekening dien te betalen. (+90E) Ik ben iemand die zelden data gebruikt. en ben het meeste gedeelte van de dag thuis of op werk. (met wifi dus)
Ik ga kijken op mijn nota, en wat blijkt. 3 dagen achter elkaar, steeds op dezelfde tijd (00:00) zou ik aanzienlijke data gebruikt hebben? 3 dagen achter elkaar om zelfde tijd? 12 uur 's avonds? De Diefstal en bandieten praktijken van VODAFONE beginnen langzaam duidelijk te worden.
Na het ondervinden van deze informatie heb ik dan ook wederom een half uur in de wachtrij gestaan om een " vriendelijke" medewerker te vinden die bereid is te helpen. Dit valt echter vies tegen, nu werd mij verteld dat het tijdstip en verbruikte data (00:00) te maken heeft met een verrekening van de dag ervoor.
Toen ik vervolgens aangaf dat ik die 3 dagen thuis (met WIFI) verbonden was (router, IP adres tel en IP adressen van de zgn hosts). Dit houdt in dat ik dus gratis internet heb en bewijs dat ik op mijn thuisnetwerk ben ingelogd.
Wederom kreeg het verhaal een vreemde draai na het aangeven van deze feiten. Opeens bleek de oorzaak te zijn dat waarschijnlijk mijn (thuis)internet uitgeschakeld was. (1. verklaard niet de hoge data, 2. router geeft aan dat ik op WIFI zat, 3. het absurd hoge verbruik, en 4. het verhaal veranderd met de minuut. Toen ik in alle rust aangaf dat zijn redenatie onmogelijk was, omdat ik bewijs heb dat ik aan de router thuis zat, gaf deze persoon zelfs een geheel NIEUWE oorzaak. namelijk: de 0900 nummers . .. . . . . .
jaaa. .. de 0900 nummers?
Deze schijnen veel data te kosten. en bood vervolgens aan mijn 0900 nummers te blokkeren. . .
Trieste gang van zaken bij Vodafone. Vodafone is een voorbeeld van een bedrijf dat zonder spookrekeningen en overige lugubere praktijken blijkbaar niet rendabel genoeg is.
Ik heb daarnaast deze hele maand (febr. 2012) geen juist gesprek kunnen voeren door de bekende brand in Rotterdam. gesprekken werden afgekapt of het was in zijn geheel niet mogelijk om te bellen met gebruik van VODAFONE. Dit had ik meerdere keren aangegeven bij VODAFONE en werd mij aangegeven dat het goed was dat ik gebeld had omtrent de storing, en dat ik in aanmerking kom voor een vergoeding / tegemoetkoming. 2 weken niet kunnen bellen en raad een wat die vergoeding inhoudt? 2 dagen gratis bellen? grapje zeker toch?
Ik raad iedereen aan met soortgelijke situaties een rechtspersoon in te schakelen al dan niet civiele procedures. meld op alle fora wat VODAFONE keer op keer meent te kunnen flikken.
Ik heb de 90 euro gister getaald onder protest. maar ik gooi mij neer op de non- conformiteit wet waarin VODOFONE zijn verwachtingen niet nakomt, ik veel hinder ondervind van slechte verbinding (ook voor- en na de brandperiode), slechte service en ondersteuning, en daarnaast natuurlijk de kosten die ik gemaakt heb tijdens het gehele gedoe. (veel veel geld, want ook administratie en persoonlijk uur tarief komen voor de rekening van VODAFONE.
Het meest afschuwelijke wat Vodafone doet is het stelselmatig stelen van geld van mensen die uit noodzaak een gsm abbo nodig hebben. De fout Vodafone zal ik nooit meer maken. ook raad ik iedereen aan een data scanner te kopen om de DAADWERKELIJKE verbruikte data te monitoren.
Ps. tot slot heb ik het vermoeden dat mijn 3G netwerk gedowngraded is door de achterbakse mensen van vodafone. Echter, dit laatst is een vermoeden dat komende dagen door ICT experts gecontroleerd gaat worden. Wanneer dit blijkt heeft Vodafone een vette LAWSUIT hangen.
Ik heb dit precies zo mee gemaakt, veel uren arbeid in gestoken om het proberen recht te zetten. Volgens mij staat in de grondwet: onschuldig tot het tegendeel is bewezen. Echter VODAFONE meent boven alle wetten en fatsoensnormen te staan. Ik mag eerst betalen onder dreiging om afgesloten te worden, en daarnaast moet IK onnodig veel tijd en moeite besteden aan het overtuigen dat ik onschuldig ben.
Ik raad dan ook volledig af nog een discussie aan te gaan met kosten- en energieverspillende medewerkers die het alleen met zichzelf voor hebben.
Ik raad iedereen aan die een spookrekening heeft gekregen contact op te nemen met 1. ombudsman, 2. consumentenbond 3. Radar. I
Ik ben jullie voorgegaan en heb hier spijt van. talloze euro's aan telefoonminuten om mijn onschuld te bewijzen.
Helaas werd ik hierin zo veel mogelijk tegengewerkt door de zgh. "klantenservice''. Met 3 verschillende personen gesproken en van deze personen steeds uiteenlopende redenen gekregen. De eerste mevrouw gaf het volgende aan: " Ik zie dat U data heeft gebruikt dus het is zo" . ze wilde ook niet ingaan op mijn argumenten, liet me niet met collega's praten en verbrak zelfs de verbinding tot mijn schrik. Ze had zelfs het gore lef het volgende aan de telefoon te zeggen toen ik aangaf dat een ict expert mijn router heeft uitgelezen: " Als die ICT Expert zo goed was, dan had deze persoon voor Vodafone gewerkt".
LOLOLOLOLOL,
Reden:
Iedere maand heb ik een stabiele rekening en plots kreeg ik een berichtje, zoals hierboven ook aangegeven is, dat ik een rekening dien te betalen. (+90E) Ik ben iemand die zelden data gebruikt. en ben het meeste gedeelte van de dag thuis of op werk. (met wifi dus)
Ik ga kijken op mijn nota, en wat blijkt. 3 dagen achter elkaar, steeds op dezelfde tijd (00:00) zou ik aanzienlijke data gebruikt hebben? 3 dagen achter elkaar om zelfde tijd? 12 uur 's avonds? De Diefstal en bandieten praktijken van VODAFONE beginnen langzaam duidelijk te worden.
Na het ondervinden van deze informatie heb ik dan ook wederom een half uur in de wachtrij gestaan om een " vriendelijke" medewerker te vinden die bereid is te helpen. Dit valt echter vies tegen, nu werd mij verteld dat het tijdstip en verbruikte data (00:00) te maken heeft met een verrekening van de dag ervoor.
Toen ik vervolgens aangaf dat ik die 3 dagen thuis (met WIFI) verbonden was (router, IP adres tel en IP adressen van de zgn hosts). Dit houdt in dat ik dus gratis internet heb en bewijs dat ik op mijn thuisnetwerk ben ingelogd.
Wederom kreeg het verhaal een vreemde draai na het aangeven van deze feiten. Opeens bleek de oorzaak te zijn dat waarschijnlijk mijn (thuis)internet uitgeschakeld was. (1. verklaard niet de hoge data, 2. router geeft aan dat ik op WIFI zat, 3. het absurd hoge verbruik, en 4. het verhaal veranderd met de minuut. Toen ik in alle rust aangaf dat zijn redenatie onmogelijk was, omdat ik bewijs heb dat ik aan de router thuis zat, gaf deze persoon zelfs een geheel NIEUWE oorzaak. namelijk: de 0900 nummers . .. . . . . .
jaaa. .. de 0900 nummers?
Deze schijnen veel data te kosten. en bood vervolgens aan mijn 0900 nummers te blokkeren. . .
Trieste gang van zaken bij Vodafone. Vodafone is een voorbeeld van een bedrijf dat zonder spookrekeningen en overige lugubere praktijken blijkbaar niet rendabel genoeg is.
Ik heb daarnaast deze hele maand (febr. 2012) geen juist gesprek kunnen voeren door de bekende brand in Rotterdam. gesprekken werden afgekapt of het was in zijn geheel niet mogelijk om te bellen met gebruik van VODAFONE. Dit had ik meerdere keren aangegeven bij VODAFONE en werd mij aangegeven dat het goed was dat ik gebeld had omtrent de storing, en dat ik in aanmerking kom voor een vergoeding / tegemoetkoming. 2 weken niet kunnen bellen en raad een wat die vergoeding inhoudt? 2 dagen gratis bellen? grapje zeker toch?
Ik raad iedereen aan met soortgelijke situaties een rechtspersoon in te schakelen al dan niet civiele procedures. meld op alle fora wat VODAFONE keer op keer meent te kunnen flikken.
Ik heb de 90 euro gister getaald onder protest. maar ik gooi mij neer op de non- conformiteit wet waarin VODOFONE zijn verwachtingen niet nakomt, ik veel hinder ondervind van slechte verbinding (ook voor- en na de brandperiode), slechte service en ondersteuning, en daarnaast natuurlijk de kosten die ik gemaakt heb tijdens het gehele gedoe. (veel veel geld, want ook administratie en persoonlijk uur tarief komen voor de rekening van VODAFONE.
Het meest afschuwelijke wat Vodafone doet is het stelselmatig stelen van geld van mensen die uit noodzaak een gsm abbo nodig hebben. De fout Vodafone zal ik nooit meer maken. ook raad ik iedereen aan een data scanner te kopen om de DAADWERKELIJKE verbruikte data te monitoren.
Ps. tot slot heb ik het vermoeden dat mijn 3G netwerk gedowngraded is door de achterbakse mensen van vodafone. Echter, dit laatst is een vermoeden dat komende dagen door ICT experts gecontroleerd gaat worden. Wanneer dit blijkt heeft Vodafone een vette LAWSUIT hangen.
Re: Spooknota Vodafone
Beste Bosch11,
bedankt voor de info. De maffiapraktijken van de mobiele telefoon aanbieders, in mijn geval Vodafone, hebben mij ook in een lastige situatie gebracht. In mijn geval gaat het om een bedrag van EUR 525,--! Ik heb, naast mijn telefonisch onderhoud, tevens via de webstie van Vodafone een klacht ingediend. Hier gaat men binnen 3 werkdagen op reageren zegt de bevestigingsmail van Vodafone. Maar goed, dit wacht ik nog even af, maar als ik geen bevredigend antwoord krijg ga ik het via mijn rechtsbijstand verzekering proberen. Overigens, vandaag met collega's over gehad, maar de hoeveelheid data die ik verbruikt heb, daar kan ik een groot aantal HD kwaliteit films voor downloaden en dat allemaal via mijn mobiele telefoon. In een tijdsperiode van 5 dagen 14,5GB downloaden! Ik heb op dit moment op mijn harde schijf van mijn desktop nog niet eens 10 GB aan data staan en dit zijn foto's en muziekbestanden. Dit kan nooit goed zijn. Een andere opmerking was dat dit mogelijk met de brand in Rotterdam te maken kon hebben. Laat ik nou zelf in Rotterdam werken! Ik ben benieuwd hou Vodafone op mijn reactie terugkomt.
bedankt voor de info. De maffiapraktijken van de mobiele telefoon aanbieders, in mijn geval Vodafone, hebben mij ook in een lastige situatie gebracht. In mijn geval gaat het om een bedrag van EUR 525,--! Ik heb, naast mijn telefonisch onderhoud, tevens via de webstie van Vodafone een klacht ingediend. Hier gaat men binnen 3 werkdagen op reageren zegt de bevestigingsmail van Vodafone. Maar goed, dit wacht ik nog even af, maar als ik geen bevredigend antwoord krijg ga ik het via mijn rechtsbijstand verzekering proberen. Overigens, vandaag met collega's over gehad, maar de hoeveelheid data die ik verbruikt heb, daar kan ik een groot aantal HD kwaliteit films voor downloaden en dat allemaal via mijn mobiele telefoon. In een tijdsperiode van 5 dagen 14,5GB downloaden! Ik heb op dit moment op mijn harde schijf van mijn desktop nog niet eens 10 GB aan data staan en dit zijn foto's en muziekbestanden. Dit kan nooit goed zijn. Een andere opmerking was dat dit mogelijk met de brand in Rotterdam te maken kon hebben. Laat ik nou zelf in Rotterdam werken! Ik ben benieuwd hou Vodafone op mijn reactie terugkomt.
Re: Spooknota Vodafone
Hallo allemaal,
dit geintje heb ik met simyo. Ineens gewoon helemaal afgesloten data en telefoon . Ik meteen op internet opgezocht wat er aan de hand was. Bleek dat ik op 1 dag ruim 2.000.000kB gebruikt zou hebben terwijl ik normaal nog geen 300mB per maand gebruik. Tevens was het verbruik de dagen daarvoor ook al extreem hoog. Ik naar de klantenservice bellen (met een andere telefoon waar gewoon de belminuten van betaald moeten worden); eenmaal aan de beurt was het: ja meneer, het komt vanaf Uw simkaart ik kan er niks aan doen. Als ik de factuur zou betalen bestaat er een mogelijkheid om weer aangesloten te worden. "We kunnen niet zien waar die data verbruik voor is geweest".
Gelijk dinsdagavond een mail gestuurd en een ontvangstbevestiging gehad met de melding dat ze proberen binnen twee dagen te reageren en anders moet je maar een duur telnr bellen. Nu donderdag nog geen antwoord, wat moet je hier nou mee?
Ik ben zeer benieuwd naar jullie reacties.
Mvg Mark
dit geintje heb ik met simyo. Ineens gewoon helemaal afgesloten data en telefoon . Ik meteen op internet opgezocht wat er aan de hand was. Bleek dat ik op 1 dag ruim 2.000.000kB gebruikt zou hebben terwijl ik normaal nog geen 300mB per maand gebruik. Tevens was het verbruik de dagen daarvoor ook al extreem hoog. Ik naar de klantenservice bellen (met een andere telefoon waar gewoon de belminuten van betaald moeten worden); eenmaal aan de beurt was het: ja meneer, het komt vanaf Uw simkaart ik kan er niks aan doen. Als ik de factuur zou betalen bestaat er een mogelijkheid om weer aangesloten te worden. "We kunnen niet zien waar die data verbruik voor is geweest".
Gelijk dinsdagavond een mail gestuurd en een ontvangstbevestiging gehad met de melding dat ze proberen binnen twee dagen te reageren en anders moet je maar een duur telnr bellen. Nu donderdag nog geen antwoord, wat moet je hier nou mee?
Ik ben zeer benieuwd naar jullie reacties.
Mvg Mark
Re: Spooknota Vodafone
Bosch11 schreef:VODAFONE STEELT VAN HAAR KLANTEN! VODAFONE PERSONEEL IS ONBESCHOFT.
Ik hoop toch zo dat bedrijven die zo ongefundeerd worden bejegend een keer een aanklacht indienen tegen figuren zoals Bosch11 wegens smaad.
Re: Spooknota Vodafone
Even een reactie over Vodafone.
Het ligt dus duidelijk aan de brand, want ik heb ook een week geen internet gehad (en nog steeds van tijd tot tijd veel problemen) maar ook mijn verbruik was veel hoger dan normaal en heb de laatste 5 dagen van de maand april mijn internet uitgeschakeld om niet over mijn limiet heen te gaan.
Nu check ik vanmorgen mijn rekening en ook bij mij is er in de week dat ik geen internet had volop mb gebruikt.
Denk dat we mensen moeten verzamelen en gezamelijk een klacht in moeten dienen of een instantie zoals bijvoorbeeld radar moeten inschakelen.
Samen staan we sterker!!!
maar dat er veel mb's afgeschreven worden om middernacht dat valt mij ook inderdaad op, elke dag weer
Het ligt dus duidelijk aan de brand, want ik heb ook een week geen internet gehad (en nog steeds van tijd tot tijd veel problemen) maar ook mijn verbruik was veel hoger dan normaal en heb de laatste 5 dagen van de maand april mijn internet uitgeschakeld om niet over mijn limiet heen te gaan.
Nu check ik vanmorgen mijn rekening en ook bij mij is er in de week dat ik geen internet had volop mb gebruikt.
Denk dat we mensen moeten verzamelen en gezamelijk een klacht in moeten dienen of een instantie zoals bijvoorbeeld radar moeten inschakelen.
Samen staan we sterker!!!
maar dat er veel mb's afgeschreven worden om middernacht dat valt mij ook inderdaad op, elke dag weer
Re: Spooknota Vodafone
Stop even met dit soort opmerkingen, het gaat niet om bejegening van miljarden verdienende telecom bedrijven, maar helderheid, duidelijkheid, gefundeerde antwoorden op vragen.Ik hoop toch zo dat bedrijven die zo ongefundeerd worden bejegend een keer een aanklacht indienen tegen figuren zoals Bosch11 wegens smaad.
Re: Spooknota Vodafone
Gelukkig nog een medestander! Bedankt esmee42.Denk dat we mensen moeten verzamelen en gezamelijk een klacht in moeten dienen of een instantie zoals bijvoorbeeld radar moeten inschakelen.
Samen staan we sterker!!!
Als er meer mensen zijn, en ik denk dat die er echt wel zijn. Meld je aan via dit forum.
Ik heb de redactie van Radar eveneens een mail gestuurd. Ben benieuwd of ze dit oppakken. esme42 meld jou verhaal ook via http://www.trosradar.nl/contactpagina/. Ik heb als onderwerp gekozen: vraag aan de redactie.
Re: Spooknota Vodafone
@ adrib
ik heb ook een mail naar radar zelf gestuurd.
er zullen vast nog meer mensen zijn die op deze manier benadeeld zijn, want heel veel mensen hebben last van die storing gehad en als ze dan iedereen op die manier toch extra kosten in rekening brengen, hebben zij de schade er snel uit;)
ik heb ook een mail naar radar zelf gestuurd.
er zullen vast nog meer mensen zijn die op deze manier benadeeld zijn, want heel veel mensen hebben last van die storing gehad en als ze dan iedereen op die manier toch extra kosten in rekening brengen, hebben zij de schade er snel uit;)
Re: Spooknota Vodafone
Toch is er op dit hele forum (in vergelijkbare gevallen) nog niemand geweest die (Technisch) aan heeft kunnen tonen dat het dataverbruik er niet geweest is en dat de telecom provider dit "verzonnen" heeft.
Ook ben ik in de Telegraaf nog nooit het bericht tegengekomen van 'Mobiele gebruiker bewijst bestaan telecom maffia'. Meestal na een reset-fabrieksinstellingen daalt het datagebruik "spontaan".
Ook ben ik in de Telegraaf nog nooit het bericht tegengekomen van 'Mobiele gebruiker bewijst bestaan telecom maffia'. Meestal na een reset-fabrieksinstellingen daalt het datagebruik "spontaan".
Re: Spooknota Vodafone
ik heb de rekening met het verbruik terwijl er toen een landelijke storing was, vind dat wel aardig bewijs
Re: Spooknota Vodafone
iedereen die gezeik heb bij vodafone gwn ff e-mail sturen naar radar denk?:S
word steeds raarder vinden julie niet?
ik zit hier met een rekening van 582 euro, nouja maand voor niets werken denk?
hier zou ik zelfs een leuk eerste auto´tje van kunnen kopen...
ergste is nog dat er niets van die factuur klopt, 15gb verbruikt aan internet in anderhalf dag!
en bij Vodafone word er steeds een andere verhaaltje verteld :S.
uhm iemand enig idee, Vodafone zou de helft weg schelden dus dan zou ik nog maar 290 hoeven te betalen. hiermee toen de tijd niet akkoord mee gegaan.
maar 14 mei word het van mijn bank afgeschreven, met de helft toch maar akkoord mee gaan of strikt vast houden dat ik ´niets´ betaal?-_- tja van mn rekening halen ze het toch wel... dus ik weet niet of ik beter die 600 kan betalen, en dit eventueel later aftenhandelen want in 4 dagen ga je zoiets niet redden...
als ik deze ´deal´ accepteer word het denk alleen maar lastiger om dit aftenhandelen, want ik ben overigens al akkoord gegaan.... dit kan me of 600 euro schele of 300....... AAAA *** VODAFONE@@@
word steeds raarder vinden julie niet?
ik zit hier met een rekening van 582 euro, nouja maand voor niets werken denk?
hier zou ik zelfs een leuk eerste auto´tje van kunnen kopen...
ergste is nog dat er niets van die factuur klopt, 15gb verbruikt aan internet in anderhalf dag!
en bij Vodafone word er steeds een andere verhaaltje verteld :S.
uhm iemand enig idee, Vodafone zou de helft weg schelden dus dan zou ik nog maar 290 hoeven te betalen. hiermee toen de tijd niet akkoord mee gegaan.
maar 14 mei word het van mijn bank afgeschreven, met de helft toch maar akkoord mee gaan of strikt vast houden dat ik ´niets´ betaal?-_- tja van mn rekening halen ze het toch wel... dus ik weet niet of ik beter die 600 kan betalen, en dit eventueel later aftenhandelen want in 4 dagen ga je zoiets niet redden...
als ik deze ´deal´ accepteer word het denk alleen maar lastiger om dit aftenhandelen, want ik ben overigens al akkoord gegaan.... dit kan me of 600 euro schele of 300....... AAAA *** VODAFONE@@@
Re: Spooknota Vodafone
De brand was op 4 april 2012. Problemen met het netwerk duurden tot?ik heb de rekening met het verbruik terwijl er toen een landelijke storing was, vind dat wel aardig bewijs
Overigens denk ik ook dat de brand/storing mogelijk iets te maken heeft met de hoge nota's.
Re: Spooknota Vodafone
Zie: http://www.gsmhelpdesk.nl/read.php?id=6999. Storing Vodafone nog steeds merkbaar in Randstad.De brand was op 4 april 2012. Problemen met het netwerk duurden tot?
Laatste grote "download" was bij mij 17 april 2012.
Re: Spooknota Vodafone
de storing was officieel een week van 4 tot en met 10 april, maar ik heb nog steeds van tijd tot tijd problemen met internet op mijn telefoon.
-
- Berichten: 6897
- Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
- Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)
Re: Spooknota Vodafone
ik zit hier midden in het epi centrum van waar de brand geweest is...
nergens last van met de rekeningen (3) op het moment.
heb ze bekeken gisteren niks fout gegaan.
internet doe het bij ons ook gewoon goed,
nergens last van met de rekeningen (3) op het moment.
heb ze bekeken gisteren niks fout gegaan.
internet doe het bij ons ook gewoon goed,
Re: Spooknota Vodafone
waar zit je midden in ? waarom zou je last van een rekening hebben.rozemarijntje schreef:ik zit hier midden in het epi centrum van waar de brand geweest is...nergens last van met de rekeningen (3) op het moment.
heb ze bekeken gisteren niks fout gegaan.
internet doe het bij ons ook gewoon goed,
Internet op je mobile of vast internet?
-
- Berichten: 6897
- Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
- Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)
Re: Spooknota Vodafone
nou har
waar is er brand geweest,welke plaats?
en waar zijn er problemen mee?
waar gaat het onderwerp over.....
ben je nou zo....of doe je maar zo.... ff goed branden misschien komt het dan door
waar is er brand geweest,welke plaats?
en waar zijn er problemen mee?
waar gaat het onderwerp over.....
ben je nou zo....of doe je maar zo.... ff goed branden misschien komt het dan door