LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Het bewijs van de acties van Simpel!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
wally76
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 okt 2010 01:58

Het bewijs van de acties van Simpel!

Ongelezen bericht door wally76 »

dit is echt ongelofelijk, 1,5 jaar klant bij simpel waarvan +/- 3 maanden zonder ellende is verlopen.
nu spannen ze de kroon...

sinds een paar uur ineens geblokkeerd voor uitgaand verkeer, kom ik thuis hebben ze me 2 mails gestuurd 1 met "waarschuwing gebruikslimiet" om 17:23uur daarboven nog een mail met "gebruikslimiet Blokkade" om 17:42uur.
dus zou ik 19 minuten tijd hebben om een voorschot over te maken!

NU KOMT HET:
de maand april heb ik totaal niet kunnen bellen omdat ik ook geblokkeerd was. kon pas weer bellen sinds 8 mei (afgelopen dinsdag). ik heb op het moment gebruikskosten van maarliefst 1,90euro. totaal onterechte blokkade dus.

Afbeelding

Hierboven de mailtijden
hieronder de actuele gemaakte kosten;

Afbeelding


Ik heb geen idee meer wat ik hiermee aan moet...

MAXIEM

Re: Het bewijs van de acties van Simpel!

Ongelezen bericht door MAXIEM »

wally76

Advies: sowieso op de eerst komende vervaldatum naar een andere provider overstappen (dus de huidige overeenkomst aangetekend opzeggen). Uiteraard kun je ook bij de Geschillencommissie Telecommunicatie een klacht en een eis tot schadevergoeding indienen. Simpel is m.i. Simpel niet meer, gezien de vele klachten momenteel op de diverse consumentenfora. Het zou me niets verbazen, dat de stekker er binnenkort uit gaat.

Maxiem.

wally76
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 okt 2010 01:58

Re: Het bewijs van de acties van Simpel!

Ongelezen bericht door wally76 »

Ik heb inmiddels de advocaat ingelicht over de acties van simpel, als het aan mij ligt steek ik al mijn geld in deze zaak om simpel op te laten draaien voor de kosten. het moet eens afgelopen zijn met deze onzin! niet alleen voor mij maar ook voor alle andere die dezelfde ellende hebben.

nico..d
Berichten: 118
Lid geworden op: 10 okt 2011 14:12

Re: Het bewijs van de acties van Simpel!

Ongelezen bericht door nico..d »

Heb ook een financieel probleem met Simpel omdat nummerblokkering niet werkte en klantenservice niet bereikbaar was.
Heb Simpel schriftelijk om een oplossing gevraagd en bij geen resultaat ga ik ook juridische hulp zoeken.

wally76
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 okt 2010 01:58

Re: Het bewijs van de acties van Simpel!

Ongelezen bericht door wally76 »

Vanmorgen kon ik zowaar weer bellen, maar helaas weer niet smsen en internetten. ook kan ik geen sms ontvangen. zolang ik dit nog niet kan ga ik door met de advocaat. het word tijd dat de stekker eruit gaat bij simpel!

wally76
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 okt 2010 01:58

Re: Het bewijs van de acties van Simpel!

Ongelezen bericht door wally76 »

vandaag kreeg ik deze mail van Simpel:


Beste heer Molenaar,

We hebben je vraag met betrekking tot je abonnement in goede orde ontvangen.

Uit je gegevens blijkt dat je onterecht was afgesloten wegens het gebruikslimiet. Deze blokkade is vandaag weer opgeheven en wij excuseren ons voor het ongemak.

Voor meer vragen en antwoorden kun je terecht op onze website http://www.simpel.nl/faq.aspx.

Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Simpel Klantenservice



helaas kan ik nog steeds niet smsen en sms ontvangen. ook heb ik nog steeds geen internet. waar ik wel voor betaal.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Het bewijs van de acties van Simpel!

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Antwoord terug:

SMS en internet nog steeds geblokkeerd.
Graag deblokkeren en een teruggave van abbonements geld voor de onterecht geblokkeerde periode, anders ontbinding contract wegens wanprestatie.

nico..d
Berichten: 118
Lid geworden op: 10 okt 2011 14:12

Re: Het bewijs van de acties van Simpel!

Ongelezen bericht door nico..d »

Vanwege slechte bereikbaarheid of "onderhoud aan de site"is communicatie traag.
Een nieuwe simkaart moet dan weer schriftelijk worden aangevraagd en je moet maar weer afwachten.
Verre van ideaal. (understatement!)

Gesloten