LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nummer behoud houden?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Hellmondje

Nummer behoud houden?

Ongelezen bericht door Hellmondje »

Ik heb sinds kort 2 nummers van hollandsnieuwe.graag wil ik 1 nummer behouden.bij de ene,heb ik een 275 bundel,met 500 mb internet.deze wil ik behouden.nu nu wil ik het nieuwe nr,naar mijn oud nr overzetten.gaat dat?.
Hoe kan ik dit doen,want ik kom er niet uit?.ook via de site van hollandsnieuwe lukt me niet.
Hopelijk kan iemand mij dit snel laten weten.

Gr.,
Peter

Ex-beheerder

Re: Nummer behoud houden?

Ongelezen bericht door Ex-beheerder »

Nummerbehoud is alleen mogelijk als jouw nieuwe provider dit nummerbehoud aanvraagt. Dus als je overeenkomst is afgelopen kan je al ruim van tevoren een nieuwe provider zoeken en deze inschakelen voor nummerbehoud.

Andere mogelijkheden zijn er niet.

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

Begrijp ik het goed dat je 2 abonnement hebt bij hollands nieuwe en dat je 1 wilt laten vervallen, maar het nummer daarvan wilt behouden?
In dat geval raad ik je aan het nr te porteren naar een prepaid, maakt niet uit bij welke provider

hollandsnieuwe
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Hellmondje schreef:Ik heb sinds kort 2 nummers van hollandsnieuwe.graag wil ik 1 nummer behouden.bij de ene,heb ik een 275 bundel,met 500 mb internet.deze wil ik behouden.nu nu wil ik het nieuwe nr,naar mijn oud nr overzetten.gaat dat?.
Hoe kan ik dit doen,want ik kom er niet uit?.ook via de site van hollandsnieuwe lukt me niet.
Hopelijk kan iemand mij dit snel laten weten.

Gr.,
Peter
Hoi Peter,

Je nummer binnen hollandsnieuwe van de ene- naar de andere simkaart overzetten is niet mogelijk. Wel kun je altijd nummerbehoud door een eventuele nieuwe provider laten aanvragen mocht je nummer vrij zijn.

Vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

Gesloten