LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] SIMPEL = een drama
SIMPEL = een drama
Vecht nu al ruim 1,5 jaar een kwestie uit met SIMPEL. Ondanks een brief van hen van 5-9-2011 dat ik geen openstaande fakturen bij hen heb, blijf ik bestookt worden door inmiddels het 3e incassobureau. Dit 3e bureau zijnde LINDORFF heeft van mij al 3x een scan van de bewuste brief van Simpel ontvangen maar doet hier niks mee. Zij begrijppen ook niet dat ik "geen normaal gesprek meer met hen kan voeren". Onertussen verstrekken zij wel informatie aan derden dat ik z.g. "wanbetaler"zou zijn, dit terwijl er werkelijk niemand op heel de wereld is die ik ook maar 1 eurocent schuldig ben...zelfs de belasting niet. Oh ja....Simpel is mij geld schuldig wegens onterecht afsluiten van vooruitbetaald jaarabonnement maar daar hoor je ze niet over.
Re: SIMPEL = een drama
pedro714
Mogelijk is simpel aangesloten bij de Geschillencommissie Telecommunicatie (SGC) in Den Haag. Daar kun je dan een klacht indienen. Wat het incassoburo betreft: "blaffende honden bijten zelden".
Maxiem.
Mogelijk is simpel aangesloten bij de Geschillencommissie Telecommunicatie (SGC) in Den Haag. Daar kun je dan een klacht indienen. Wat het incassoburo betreft: "blaffende honden bijten zelden".
Maxiem.
lindorff heeft waarschijnlijk de vordering gekocht.
ze drukken nog al op een agressieve manier aanmaningen door en dreigen met deurwaaders, ik pas de 7e dreiging ontvangen mij een deurwaarder te sturen. dat doen ze niet, ik wacht al 4 jaar op de dagvaarding
ze verliezen namelijk 90% van de zaken en soms komen ze zelfs niet opdagen op de zitting.
als je weet dat je in je recht staat is het belangrijk dat je een goed dossier bijhoud, reageer niet op hun telefoontjes maar zeg dat je het alleen schriftelijk af wilt handelen.
wacht gewoon op de dagvaarding. rechters zijn ook gewoon mensen en je wordt volgens mij eerst gehoord.
ben je van mening dat lindorf onfatsoenlijk handeld? dien dan een klacht in bij:
http://www.nvio.nl
hoe meer mensen een klacht indienen hoe beter.
ze drukken nog al op een agressieve manier aanmaningen door en dreigen met deurwaaders, ik pas de 7e dreiging ontvangen mij een deurwaarder te sturen. dat doen ze niet, ik wacht al 4 jaar op de dagvaarding
ze verliezen namelijk 90% van de zaken en soms komen ze zelfs niet opdagen op de zitting.
als je weet dat je in je recht staat is het belangrijk dat je een goed dossier bijhoud, reageer niet op hun telefoontjes maar zeg dat je het alleen schriftelijk af wilt handelen.
wacht gewoon op de dagvaarding. rechters zijn ook gewoon mensen en je wordt volgens mij eerst gehoord.
ben je van mening dat lindorf onfatsoenlijk handeld? dien dan een klacht in bij:
kunnen wij niet samen een actie ondernemen,graag een respons van jou zijde
ik ga vandaag de consumentenbond bellen ,ben jij daar ook lid van?
ik ga vandaag de consumentenbond bellen ,ben jij daar ook lid van?
-
- Contacteer:
Helaas - volgens diverse andere mensen is het NVIO er alleen voor incassoburo`s.. en niet voor de 'slachtoffers' van deze buro`s.munga schreef:
Je moet betalen om een klacht in te mogen dienen - en vervolgens melden ze dat je klacht niet gegrond is.
Beste tip: niets telefonisch afhandelen - alleen schriftelijk.
Dit voor bewijsvoering, dossier vorming e.d.
En altijd handig als je aangifte wegens afpersing/oplichting gaat doen.
-
incassobureau's mogen niets alleen brieven sturen maar het is inderdaad wel erg vervelend als ze je aanmelden bij bv. een bkr want daar kun je dus veel moeilijker vanaf komen en dat is vaak heel erg vervelend voor mensen die buiten hun schuld om zo genoteerd worden . ps moet wel zeggen dat de service van simpel bij mij wel altijd erg goed is bv vorig jaar april was er een storing op het netwerk wist er zelf niets van maar kreeg wel een mailtje dat ik die maand niets hoefde te betalen dus ja wie zal het zeggen .
groetjes martijn
groetjes martijn
Heb ook een "claim" lopen bij Simpel vanwege het niet bereikbaar zijn van de klantenservice en een error van de site waardoor ik mijn verloren/gestolen telefoon niet kon blokkeren.
Ben benieuwd wat men voor mij gaat doen, ben bang dat ik in de clinch moet met Simpel om mijn recht te halen.
Simpel= een drama...............klopt helaas wel.
Ben benieuwd wat men voor mij gaat doen, ben bang dat ik in de clinch moet met Simpel om mijn recht te halen.
Simpel= een drama...............klopt helaas wel.
-
- Contacteer:
Als ik het goed snap, mogen incassoburos NIET zomaar mensen bij het BKR aanmelden.HPM Hoogesteger schreef:incassobureau's mogen niets alleen brieven sturen maar het is inderdaad wel erg vervelend als ze je aanmelden bij bv. een bkr want daar kun je dus veel moeilijker vanaf komen
Zou te zot zijn, gezien de vele fouten op dat gebied die alleen al hier te lezen zijn.
-
het bedrijf waar je je schuld hebt meld je aan bij het bkr mits boven een bedrag boven de ( ik dacht) 250 euro.
een incassobureau mag idd alleen maar brieven sturen zeuren enz enz.
het is niet voor niets dat iedereen een incassobureau mag beginnen !
een incassobureau mag idd alleen maar brieven sturen zeuren enz enz.
het is niet voor niets dat iedereen een incassobureau mag beginnen !