LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nummerbehoud hollandsnieuwe kennelijk te moeilijk

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
bentegerben
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 mei 2012 12:45

Nummerbehoud hollandsnieuwe kennelijk te moeilijk

Ongelezen bericht door bentegerben »

Na wat problemen met de bestelling ( die werd opgelost door tussenkomst van een Vodafoonmedewerker? ) afgelopen donderdag de telefoon met sim binnegekregen. Gisterochtend zou nummerbehoud ingaan en werd de oude sim om 08.30 afgesloten bij Telfort.....Nu werkt het nummerbehoud nog niet. Kan pas de 18e teruggebeld worden door HN en mail duurt waarschijnlijk ook langer dan 2 dagen. Al die tijd dus niet te bereiken. vanmorgen via de informatienummer van de bestellijn toch! de klantenservice gekregen ( wat eerder ECHT niet kon zei een medewerker. Een aardige dame snapte het ook niet zag zelfs een telegraaf bestelling op mijn naam staan van gister??????? maar daar zou ze later op terug komen...ze wilde na een aantal handelingen testen of nummer het nu wel deed, en zou me DIRECT terugbellen op een van de twee nummers......Ik wacht nog.....

Is er dan niemand bij HN die iets kan regelen en een probleem kan oplossen ipv afschuiven?? Ik hoop dat ik snel contact krijg met de klantenservice en dat iemand de problemen nu gaat oplossen. Ik heb alleen maar deze telefoon en ik lijd behoorlkijk wat schade door het niet bereikbaar zijn.

Cissie

MAXIEM

Re: Nummerbehoud hollandsnieuwe kennelijk te moeilijk

Ongelezen bericht door MAXIEM »

bentegerben

Er is voldoende jurisprudentie, dat als je binnen 5 werkdagen niet bereikbaar bent, je alle schade en een ruime ongemaksvergoeding kunt claimen. Daarbij heb je natuurlijk wel een goede advocaat nodig.

Sukses, Maxiem.

GodsSon
Berichten: 203
Lid geworden op: 21 feb 2010 18:59

Re: Nummerbehoud hollandsnieuwe kennelijk te moeilijk

Ongelezen bericht door GodsSon »

MAXIEM schreef:bentegerben

Er is voldoende jurisprudentie, dat als je binnen 5 werkdagen niet bereikbaar bent, je alle schade en een ruime ongemaksvergoeding kunt claimen. Daarbij heb je natuurlijk wel een goede advocaat nodig.

Sukses, Maxiem.
Heb je die jurisprudentie voor mij?

carmen1985
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 mei 2012 17:24

Re: Nummerbehoud hollandsnieuwe kennelijk te moeilijk

Ongelezen bericht door carmen1985 »

Hoe herkenbaar!

3 weken geleden via een Telegraaf aanbieding een telefoon + abonnement gekocht bij Hollands Nieuwe. Alles netjes ontvangen en nummberbehoud zou 14 mei overgezet worden. Op zich al best lang wachten, maar goed, is nog te overzien. 14 mei helaas niets overgezet.. Toen ik op de website keek bij de status van nummerbehoud stond er ineens dat de aavraag nummerbehoud geblokkeerd was. Verder staat er geen reden bij of wat je verder kan ondernemen. Nergens een telefoonnummer te vinden om hollandsnieuwe ook maar te kunnen bereiken. Ook bij meest gestelde vragen niets te vinden over dit probleem. Na dit forum gelezen te hebben zie je ineens vele andere klachten over ditzelde probleem dus erg vreemd dat hierover niets op hun eigen website staat. Het enige wat je kunt doen is via de email contact opnemen. Je zou binnen 1 dag antwoord krijgen. Vervolgens krijg je een email dat ze het erg druk hebben en dat het wel wat langer kan gaan duren voor je antwoord krijgt. Als ik dit had geweten had ik NOOIT een abonnement afgesloten bij Hollands Nieuwe. Ik vraag me ook af of dit nog ooit goed komt en wat ik verder kan ondernemen. Ik wil graag mijn nummer behouden en dadelijk is dit niet meer mogelijk!

MAXIEM

Re: Nummerbehoud hollandsnieuwe kennelijk te moeilijk

Ongelezen bericht door MAXIEM »

GodsSon

Je schreef:
Heb je die jurisprudentie voor mij?
Antwoord: daarvoor schrijf ik juist, dat je een goede advocaat moet raadplegen!

Maxiem.

LvB1968
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 mei 2012 15:36

Re: Nummerbehoud hollandsnieuwe kennelijk te moeilijk

Ongelezen bericht door LvB1968 »

Oh jee, als dat maar goed gaat.......

Ook ik heb een abo met toestel genomen bij HollandsNieuwe. Nummerbehoud aangevraagd maar of de duvel er mee speelt is mijn huidige simkaart van t-mobile kapot en heb ik een nieuwe gekregen. Nu klopt het simkaartnummer niet meer met het simkaartnummer zoals gebruikt bij nummerbehoud op de site van HollandsNieuwe.

Op de site van t-mobile kan ik zien dat mijn nummer per 6 juli overgaat naar HollandsNieuwe, maar gaat dit nog wel goed nu ik een nieuwe simkaart met een ander simkaartnummer heb?

MAXIEM

Re: Nummerbehoud hollandsnieuwe kennelijk te moeilijk

Ongelezen bericht door MAXIEM »

LvB1968

Je vraagt:
.......dat mijn nummer per 6 juli overgaat naar HollandsNieuwe, maar gaat dit nog wel goed nu ik een nieuwe simkaart met een ander simkaartnummer heb?
Advies: ik zou "even" telefonisch kontakt opnemen met de klantenservice van Hollandsnieuwe en jouw vraag daar stellen.

Sterkte toegewenst, Maxiem.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Nummerbehoud hollandsnieuwe kennelijk te moeilijk

Ongelezen bericht door berndv »

MAXIEM schreef:LvB1968

Je vraagt:
.......dat mijn nummer per 6 juli overgaat naar HollandsNieuwe, maar gaat dit nog wel goed nu ik een nieuwe simkaart met een ander simkaartnummer heb?
Advies: ik zou "even" telefonisch kontakt opnemen met de klantenservice van Hollandsnieuwe en jouw vraag daar stellen.

Sterkte toegewenst, Maxiem.
Als ze telefonisch bereikbaar zouden zijn, dan was dat een optie. En zoals hiervoor gesteld werd dat het via het verkoopnummer kan, kan je proberen, maar de vorige die het probeerde wacht nu nog totdat die teruggebeld wordt.

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: Nummerbehoud hollandsnieuwe kennelijk te moeilijk

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste bentegerben en Carmen1985,

Als jullie je gegevens naar ons sturen in een privébericht, dan zullen wij zo snel mogelijk contact met jullie opnemen.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe.

bentegerben
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 mei 2012 12:45

Re: Nummerbehoud hollandsnieuwe kennelijk te moeilijk

Ongelezen bericht door bentegerben »

en voor wie dacht dat de reactie van Hollandsnieuwe met het verzoek om een prive bericht wat zou oplossen: Helaas. Nog steeds niets van ze vernomen terwijl ik dezelfde dag nog heb gereageerd. heb zelfs diverse malen een verzoek tot terugbellen ingediend, en......niemand die belt. Ik ben er eigenlijk niet meer verbaasd over.......Misschien een goed onderwerp voor een uitzending??

carmen1985
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 mei 2012 17:24

Re: Nummerbehoud hollandsnieuwe kennelijk te moeilijk

Ongelezen bericht door carmen1985 »

Als ze telefonisch bereikbaar zouden zijn hadden we dit natuurlijk al wel geprobeerd. Helaas is er nergens een telefoonnummer te vinden. E-mailen is wel mogelijk maar hier wordt niet op gereageerd.

Erg vreemd dat er via deze website wel een reactie komt van Hollandsnieuwe. Op e-mailtjes wordt geen reactie gegeven maar ze hebben wel tijd om de website van Radar af te struinen en berichtjes te plaatsen!

Ik heb mijn gegevens nogmaals doorgegeven, ditkeer via een privébericht maar ook hier komt geen reactie op..

Ondertussen kan ik nog steeds niet bellen met mijn eigen telefoonnummer wat ik wil behouden.

MAXIEM

Re: Nummerbehoud hollandsnieuwe kennelijk te moeilijk

Ongelezen bericht door MAXIEM »

carmen1985

**Je kunt jouw bericht natuurlijk ook op andere consumentenfora plaatsen. Hieronder volgen een aantal mogelijke adressen, waaruit je zelf kunt kiezen.

*Forums:

http://www.consumentenbond.nl/forum/
http://kassa.vara.nl/discussies/
http://www.klacht.nl/
http://www.meldpunt.tv/?waxtrapp=fpnbfDsHnHUVaBFVA

**Ben of word je niet goed behandeld door een bedrijf of denk je dat een bedrijf zich niet aan de (wettelijke) regels houdt?
Dan ontvangt ConsuWijzer graag je klacht (klik op: Hoe dien ik een klacht in):

http://www.consuwijzer.nl/


Sukses, Maxiem.

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: Nummerbehoud hollandsnieuwe kennelijk te moeilijk

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste Bentegerben,

Onze excuses voor de vertraging, we zullen voor 12:00 uur contact met je opnemen.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe.

bentegerben
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 mei 2012 12:45

Re: Nummerbehoud hollandsnieuwe kennelijk te moeilijk

Ongelezen bericht door bentegerben »

Mijn nummer was aan een foute simkaart gekoppeld! Heb nu eindelijk een nieuwe sim binnen sinds woensdag. Vandaag is het vrijdag en ineens heb ik weer helemaal geen bereik. Net bij een terugbel verzoek ingevuld, en hij stond bij toeval op : wij bellen u direkt terug ! dat moeten ze vaker doen!

Net een aardige dame aan de telefoon gehad en die zei mij het volgende waar ik uiterst verrast over was: Kun je ons niet bereiken dan kun je bellen naar de belcompany of langsgaan, want die hebben ons directe nummer ???? en dat zou altijd al zo zijn geweest??

Misschien een tip voor de volgende die hollands nieuwe niet kan bereiken!

Gesloten