LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen kabel meer mogelijk en slechte ervaringen van anderen

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Nemo_Tigru

Geen kabel meer mogelijk en slechte ervaringen van anderen

Ongelezen bericht door Nemo_Tigru »

Vanaf 1 juli verhuizen wij en is er geen kabel meer mogelijk. Momenteel hebben we Ziggo met het extra pakket, dus veel zenders en de mogelijkheid van de tv pauze te zetten (waar we heel veel gebruik van maken).

Nu hangt er bij het nieuwe huis een schotel, dus dachten wij Canaal Digitaal. Maar lees veel negatieve ervaringen dat ik toch best geschrokken ben.

Maar wat dan? We hebben een tijdje digitenne van KPN gehad, maar vond dat zo waardeloos... Kon maar op 1 tv kijken, anders moest ik er een kastje bij kopen.

Jullie advies? Het gaat ook om internet en bellen erbij, naast tv.

ciske

Re: Geen kabel meer mogelijk en slechte ervaringen van anderen

Ongelezen bericht door ciske »

Er zijn over elke provider wel genoeg klachten.

misschien heb je hier wat aan, waar de ene tevreden over een provider is, heeft een ander weer slechte ervaringen mee.

http://www.breedbandwinkel.nl/providers

Nemo_Tigru

Thnx daar kan ik wat mee :D

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Nemo_Tigru schreef:Thnx daar kan ik wat mee :D
Let er wel op dat dit site geen objectieve adviessite is maar gewoon een commercieele reseller site.

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

Er is geen provider waar geen slechte ervaringen mee zijn. Er zijn ook genoeg providers met legio tevreden klanten. Heb zelf 3 jaar canaldigitaal gehad, nooit problemen ondervonden, en onlangs ook zonder problemen opgezegd, daar ik ben overgestapt naar ziggo, waar het ook prima is.

Maar als je op dit forum of andere fora gaat zoeken vind je genoeg negatieve ervaringen met het opzeggen van canal digitaal, of het nemen van ziggo.

Nemo_Tigru

Wij hebben nu Ziggo en zijn eigenlijk heel tevreden... Ik ga dus gewoon zoeken en verder vergelijken. Bedankt!

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

Nemo_Tigru schreef:Wij hebben nu Ziggo en zijn eigenlijk heel tevreden... Ik ga dus gewoon zoeken en verder vergelijken. Bedankt!
Je bent blij met ziggo, maar als je op sommige reacties hier op het forum af gaat, kan je daar ook erg negatief over worden, maar dat is allemaal relatief.

Gesloten