LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Puinhoop Centraal Beheer Autoverzekeringen

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
droevig
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 mei 2012 12:33

Puinhoop Centraal Beheer Autoverzekeringen

Ongelezen bericht door droevig »

Hieronder mijn ervaring met Centraal Beheer:

9/11 2011
Mail met twee klachten gestuurd. (Pechhulp ging van 56 naar 195 per jaar omdat ze een nieuw verwerkingssysteem kregen, auto die ik verkocht had werd pas per beldatum doorgifte doorgehaald)
Nooit meer iets van CB vernomen.

Maart 2012
Plotseling een brief van CB dat mijn autoverzekering per 01-04 werd doorgehaald. Schadevrije jaren klopte niet, nieuwe premie klopte niet en erger polis moest helemaal niet doorgehaald worden.

10/3
Gebeld met [persoonsgegevens verwijderd door moderator]. Zou drie dagen later terugbellen want systeem werkte weer eens niet dus kon niet nakijken. Wijziging dat auto gewoon verzekerd moest blijven zou iig worden geregeld.
Drie dagen later ...niets gehoord, ze moet nog steeds bellen.

5/4
Brief RDW: auto was op 4-4 niet verzekerd. Moeten een art 34 WAM van
verzekeraar hebben. Boete volgt.

10/4
[persoonsgegevens verwijderd door moderator] van CB gebeld. Eh ja vervelend maar ze zijn gewoon verzekerd. [persoonsgegevens verwijderd door moderator] terugbellen ehh, klacht ehhh.
'ik ga het in orde maken voor u nu echt' . Ga het gelijk regelen en u krijgt een kopie van art 34.


2/5
Gebeld met CB ,mevr kan het systeem niet in (goh verrassend). Wordt doorverbonden wachten.... wachten...[persoonsgegevens verwijderd door moderator], kan ook het systeem niet in belt binnen 30 min terug.
30 minuten later, hoe is het mogelijk de [persoonsgegevens verwijderd door moderator] belt terug.
Gebeld met [persoonsgegevens verwijderd door moderator]i...Staat nergens wat over....[persoonsgegevens verwijderd door moderator] terugbellen ja staat 10 min gebeld (nou niet met mij!).
[persoonsgegevens verwijderd door moderator] vindt het heel vervelend en snapt het allemaal en ja nieuw systeem (ja sinds vorig jaar hoor ik dat al). Nee hij gaat het allemaal regelen nu echt kan er nu echt van op aan want hij komt zijn afspraken echt na. Belt vrijdag voor alle zekerheid terug of alles goedgegaan was(of ik mail kopie rdw ontvangen had) en zouden dan ook direct over evt. compensatie van gebeuren november hebben.

4/5
Nog steeds geen kopie via de mail ontvangen van art 34 WAM.
[persoonsgegevens verwijderd door moderator] zou vandaag nog bellen bellen of alles nu goed was en compensatie......wat denk je, tuurlijk niet !!

9/5
RDW gebeld, voor 2/5 moesten ze uiterlijk bericht hebben van verzekeraar. Nee nog niets ontvangen.
Heb maar weer [persoonsgegevens verwijderd door moderator] gebeld van CB. Nakijken in systeem eh eh bel binnen 10 minuten terug.
'Wordt vandaag echt gedaan art 34 en u krijgt vandaag kopie'.
'U wilt uw polis opzeggen??, Hoezo???? '

Ja wat denk je zelf!!!

Inmiddels direct ook telefonisch doorgegeven dat inboedel ed ook beeindigd kan worden.

Kortom het is echt een puinhoop daar, onbetrouwbaar, komen hun woorden niet na, je wordt niet teruggebeld.

U BENT GEWAARSCHUWD, SLUIT UW POLIS NIET AF BIJ CENTRAAL BEHEER!!!!
Laatst gewijzigd door Radar op 24 jul 2012 13:32, 3 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

Centraal Beheer
Berichten: 78
Lid geworden op: 02 feb 2011 12:02
Locatie: Nederland

Re: Puinhoop Centraal Beheer Autoverzekeringen

Ongelezen bericht door Centraal Beheer »

Geachte heer/mevrouw Droevig,

Wij hebben je klacht gelezen, betreft de autoverzekeringen bij Centraal Beheer. Een zeer vervelende situatie wat zich heeft voorgedaan.

Als je wilt, kan het Centraal beheer Webcareteam je klacht in behandeling nemen.

Je kunt een mail sturen naar webcare[@]centraalbeheer.nl met je contactgegevens en polisnummer, met als onderwerp Trosradar. Dan helpen wij je verder en zoeken het voor je uit.

Met vriendelijke groet,

Ronald van het Centraal Beheer Webcareteam

Webcare [@] centraalbeheer.nl
055 579 8000
https://www.centraalbeheer.nl

Ellen de Geer
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 mei 2012 16:59

Re: Puinhoop Centraal Beheer Autoverzekeringen

Ongelezen bericht door Ellen de Geer »

Bij ons is het ook een drama!

droevig
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 mei 2012 12:33

Re: Puinhoop Centraal Beheer Autoverzekeringen

Ongelezen bericht door droevig »

Hier nog een vervolg van het drama Centraal Beheer.
Ongevraagd ben ik 16/5 gebeld door Mevr. M van den B. van CB.
Zij had vernomen over mijn klachten ed. Zij zou alles nu verder oplossen en er op toezien dat de beeindiging van de polis goed zou verlopen.
Eerst geval RDW, zij zou even contact opnemen met de RDW of alles nu akkoord was en mij direct weer terugbellen. Nou wonderbaarlijk genoeg belde ze terug alleen.....eh RDW had nog niets ontvangen. Ik had omdat het al lange tijd liep de papieren moeten versturen. Maar ja als je geen antwoord krijgt van CB hoe had ik dat moeten weten. Mevr B zei omdat alles hun fout was dat zei het ging regelen en dat zij dit formulier zou regelen. Heb haar ook de opmerking gemaakt dat de schadevrije jaren niet klopte omdat ik een paar dagen ervoor had gebeld met CB wat mijn schadevrije jaren waren (ivm aanvraag nieuwe polis). Ipv 16 bleek dit er maar 1 te zijn....
Mevr van den B. zou het allemaal in de gaten houden en er op toezien dat alles nu goed verliep...Ze zou me zelfs zeker op 7/6 (misschien een dag later, maar ze zou het in haar agenda zetten en zeker bellen) even bellen of alles goed verlopen was.

Ja hoor tuurlijk....

Op 9/6 krijg ik een royementspolis met de opgave van .................2 schadevrije jaren.....

Mevrouw M van den B heb ik nooit meer gehoord.......

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Puinhoop Centraal Beheer Autoverzekeringen

Ongelezen bericht door crazyme »

Wat een gepruts.

droevig
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 mei 2012 12:33

Re: Puinhoop Centraal Beheer Autoverzekeringen

Ongelezen bericht door droevig »

Laatste update, hoop ik

Jawel hoor nadat ik toch maar weer een mail naar centraal beheer heb verstuurd belde mevr m van den b .
Ze had me die dag wel geprobeerd te bellen maar werd niet opgenomen. Voicemail is blijkbaar te moeilijk om in te spreken!
Ja de dag daarna was ze helaas vergeten te bellen. PFFF
Die dagen daarna blijkbaar ook...
Maar goed alles was voor elkaar hoor,ik had dan wel een bericht gehad van cb dat er maar 2 schadevrvrije jaren waren opgebouwd maar in systeem stonden er nu 18 en zo zou het ook staan bij roydata. Nou ik hoop het maar...
Nu verzekerd bij allsecur en verloopt prima, hoopt dat dat zo blijft want moet eerlijk zeggen dat voorheen het bij cb ook was maar helaas is die tijd daar echt geweest , jammer.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Puinhoop Centraal Beheer Autoverzekeringen

Ongelezen bericht door crazyme »

Handleiding outlook agenda

Hier een handleiding van outlook agenda. Daar kan ze al haar terugbelafspraken inzetten en wanneer ze ook heeft teruggebeld kan ze heel simpel die afspraak afvinken.

droevig
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 mei 2012 12:33

Re: Puinhoop Centraal Beheer Autoverzekeringen

Ongelezen bericht door droevig »

:lol:

Misschien is dat wat ja.
Nou ja ik ben er van af en helaas voor cb komen ze zichzelf nog wel tegen , zeker in deze tijd :wink:

Gesloten