| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Afgesloten van gas/elektra
-
dolphin43s
Afgesloten van gas/elektra
Ik ben overgestapt van Oxxio naar Nuon.. Had nog een kleine schuld bij Oxxio openstaan en die heb ik voldaan via Intrum Justitia.. Tot nu toe geen probleem.. Nu kreeg ik van Liander een brief dat er bij hun geen nieuwe leverancier was bekend terwijl ik vorige week een brief had gekregen van de Nuon dat ik vanaf 7 mei de toevoer van elektra en gas via hun kreeg... Kreeg ik vandaag een mailtje dat er bij Liander nog steeds niks bekend was over een nieuwe leverancier... En ze mij af gaan sluiten... Terwijl ik nu niks geen schuld meer heb bij Oxxio... overgestapt ben naar een nieuwe leverancier... Wat moet ik nu doen? Weet het even niet meer..
Re: Afgesloten van gas/elektra
Heb je de nuon al gebeld?
-
dolphin43s
Ga ik morgen doen... Ze zijn maar tot 18.00 uur bereikbaar... Hopelijk kunnen zij mij meer duidelijkheid geven... Geen zin in afsluiting..
Nuon bellen en vragen of ze dit met spoed willen doorgeven. Heb dit ook met Liander gehad. Essent vertelde dat ze dit sowiezo altijd binnen 48 uur doorgeven maar voor de zekerheid toch met spoed doorgegeven. (had geen schuld maar aanmelden was misgegaan) succes!
-
dolphin43s
Ga ik morgen ook gelijk doen... Liander zei ook in zijn mail dat de nieuwe leverancier gewoon door moeten geven dat ze aan mij leveren... dan is het probleem opgelost hopelijk... Als Nuon mee werkt natuurlijk.. Dank je wel voor de reacties ...
-
Vattenfall Webcare
- verified
Geachte dolphin43s,
In uw bericht geeft u aan dat Liander dreigt met afsluiting van de energietoevoer, terwijl u al een contract hebt afgesloten met Nuon.
Als u telefonisch contact opneemt met Nuon, kunnen wij het inderdaad met spoed aan Liander doorgeven en de afsluiting laten annuleren.
U kunt ook een privébericht (PB) versturen via de knop linksonder dit bericht, met uw klant- of contractrekeningnummer. Dan geven wij het dan ook met spoed aan Liander door.
Met vriendelijke groet,
Ton
Nuon Webcare
In uw bericht geeft u aan dat Liander dreigt met afsluiting van de energietoevoer, terwijl u al een contract hebt afgesloten met Nuon.
Als u telefonisch contact opneemt met Nuon, kunnen wij het inderdaad met spoed aan Liander doorgeven en de afsluiting laten annuleren.
U kunt ook een privébericht (PB) versturen via de knop linksonder dit bericht, met uw klant- of contractrekeningnummer. Dan geven wij het dan ook met spoed aan Liander door.
Met vriendelijke groet,
Ton
Nuon Webcare
-
dolphin43s
Ik heb een privé bericht gestuurd naar bovenstaande Nuonmedewerker..
Hopende dat hij me verder kan helpen.. Blij in ieder geval dat ik op deze site een bericht heb geplaatst..
Hopende dat hij me verder kan helpen.. Blij in ieder geval dat ik op deze site een bericht heb geplaatst..
-
dolphin43s
Nog even dit... Ik had Liander een mail gestuurd en dit kreeg ik vanmorgen als antwoord..
Geachte mevrouw XXXXXX
Op 10 mei heeft u ons een brief gestuurd. Hierin geeft u uw rekeningnummer door voor een automatische incasso. Ook wilt u dat de tenaamstelling op uw naam komt. In deze e-mail leest u mijn reactie.
Invoeren automatische incasso
Allereerst wil ik u condoleren met het verlies van uw partner. Ik heb uw brief doorgestuurd naar onze financiële afdeling. Zij dragen er zorg voor dat u de netbeheerkosten middels automatische incasso kunt betalen.
Het wijzigen van de tenaamstelling
Helaas kan ik u hiermee niet helpen. Wij krijgen alle gegevens aangeleverd van uw energieleverancier. Voor deze wijziging adviseer ik u met uw leverancier contact op te nemen. Zodra zij u onder de juiste tenaamstelling aanmelden nemen wij dit automatisch over.
Dit bericht was dus niet aan mij gericht maar was voor een andere mevrouw bedoeld... Beetje raar dus dat ik van een ander een mailtje krijg... Misschien heeft die andere dame mijn mail ontvangen... Dit moest ik even kwijt...
Geachte mevrouw XXXXXX
Op 10 mei heeft u ons een brief gestuurd. Hierin geeft u uw rekeningnummer door voor een automatische incasso. Ook wilt u dat de tenaamstelling op uw naam komt. In deze e-mail leest u mijn reactie.
Invoeren automatische incasso
Allereerst wil ik u condoleren met het verlies van uw partner. Ik heb uw brief doorgestuurd naar onze financiële afdeling. Zij dragen er zorg voor dat u de netbeheerkosten middels automatische incasso kunt betalen.
Het wijzigen van de tenaamstelling
Helaas kan ik u hiermee niet helpen. Wij krijgen alle gegevens aangeleverd van uw energieleverancier. Voor deze wijziging adviseer ik u met uw leverancier contact op te nemen. Zodra zij u onder de juiste tenaamstelling aanmelden nemen wij dit automatisch over.
Dit bericht was dus niet aan mij gericht maar was voor een andere mevrouw bedoeld... Beetje raar dus dat ik van een ander een mailtje krijg... Misschien heeft die andere dame mijn mail ontvangen... Dit moest ik even kwijt...
Hmmm kan niet veel meer zeggen dan: "vaag" en niet echt netjes.
Hoop dat het alsnog wordt opgelost. Succes!
-
dolphin43s
Dank je wel.. hoop ook dat er snel een oplossing komtJensy schreef:Hmmm kan niet veel meer zeggen dan: "vaag" en niet echt netjes.
-
dolphin43s
Dankzij de hulp van 2 medewerkers van Nuon is het allemaal gelukt... Binnen 2 werkdagen neemt Liander contact met mij op tot heraansluiting...Gelukkig.. voor de pinksterdagen weer stroom..
Dank jullie wel ... mijn weekend is weer goed..
Dank jullie wel ... mijn weekend is weer goed..
-
dolphin43s
Inmiddels weer aangesloten.... bedankt Nuon voor jullie hulp nogmaals... 
Das fijn!!!