als we de comercials geloven krijgen we het beeld dat het bedrijf zich met zorg over de pakketten van haar clienten ontfermt.
in de praktijk gaat het er kennlijk iets anders aan toe,
zo heb ik helaas de conclusie moeten trekken dat een aantal van haar medewerkers kennelijk die verfijnde manier van werken nog niet echt helemaal in de vingers heeft (letterlijk en figuurlijk)
vanuit mijn voormalig werkgever waar met regelmaat pakketten werden ontvangen die tijdens het transport behoorlijk beschadigd waren, had ik al geleerd mijn aller eerste (standaard 20 kg) pakket via zo goed mogelijk tegen "lompe acties" te beschermen
zogezegd zo gedaan en na een half uur knutselen met bubbeltjes plastic, plaatjes piepschuim, karton en andere hoogwaardige verpakkings materialen was het pakket klaar voor een stootje (althans dat dacht ik....)
Kennelijk heeft TNT dus een variant gevonden op het befaamde "bushokjes-beuken" namelijk "pakketje - pletten"
want de fotos die de ontvanger mij stuurde na het uitpakken waren een pijnlijk aanzien
hetgeen wat zich in het pakket bevond bestaat vooral uit 4mm aluminium en ik was nogal verbaasd te zien dat zelfs dit stevige materiaal (verpakt in piepschuim) totaal geen weerstand heeft kunnen bieden tegen hetgeen wat er bovenop heeft gelegen..... geen idee wat dit wel niet geweest moet zijn!
(mischien vervoerd De nederlandse post stiekem ook russische onderzeers en mamoet tankers)
uiteraard leverde een geduldig telefoontje met de klanten service van TNT niet meer op dan slechts een dikkere telefoon rekening
zelfs een beetje met stomheid geslagen weet ik niet zo goed wat ik hier nou mee aan moet:
het kan toch niet zo zijn dat de betalende client bij een service verlenend multi national bedrijf de dupe kan worden door een falende bedrijfsvoering ?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] TNT gooit er niet alleen met de pet naar (ook met pakketten)
-
- Berichten: 20
- Lid geworden op: 25 apr 2012 13:32
Re: TNT gooit er niet alleen met de pet naar (ook met pakketten)
vast wel(mischien vervoerd De nederlandse post stiekem ook russische onderzeers en mamoet tankers)
-
- Berichten: 18
- Lid geworden op: 30 mei 2011 09:05
Re: TNT gooit er niet alleen met de pet naar (ook met pakketten)
Geachte p.g.h.,
Wij hebben u via een privébericht om meer informatie verzocht.
Met vriendelijke groet,
PostNL Webcare
Wij hebben u via een privébericht om meer informatie verzocht.
Met vriendelijke groet,
PostNL Webcare
Re: TNT gooit er niet alleen met de pet naar (ook met pakketten)
Update :
na persoonlijk benadert te zijn door een sympathieke dame van TNT (en na het indienen van de nodige bewijsstukken) alsnog een schadevergoeding gekregen voor de geleden schade
wel vreemd dat het via deze weg (tros-radar) moest gaan.... in plaats van direct via de bron (TNT klantenservice)
hoe dan ook ...ik ben dus nu eindelijk opgelucht en tevreden gesteld!
dank hiervoor
m.v.g.
P.G.H.
na persoonlijk benadert te zijn door een sympathieke dame van TNT (en na het indienen van de nodige bewijsstukken) alsnog een schadevergoeding gekregen voor de geleden schade
wel vreemd dat het via deze weg (tros-radar) moest gaan.... in plaats van direct via de bron (TNT klantenservice)
hoe dan ook ...ik ben dus nu eindelijk opgelucht en tevreden gesteld!
dank hiervoor
m.v.g.
P.G.H.
-
- Berichten: 358
- Lid geworden op: 06 jul 2011 12:16
Re: TNT gooit er niet alleen met de pet naar (ook met pakketten)
tegenwoordig is er zelf een terug bel mogelijkheid op de site van post nl
zakelijk
contact
ik heb een klacht
ik wil worden gebeld
hopla scheelt weer bergen met geld
en post nl
een duidelijke uitleg wat er fout is gegaan is ook wel welkom
zelfs post die aan getekend word verzonden raken jullie kwijt het is toch van de gekke
en als het niet kwijt is duurt het een week om het te verwerken en 4 daen om bij de klant af te leveren
had beter zelf in het weekend naar de klant kunnen rijden was ik zeker dat het heel en eerder aan was gekomen
in plaats van de directie tevreden te houden in den haag kan je beter je klanten tevreden houden en zeker je zakelijke klanten
het is dat post nl de enige is die landelijk (probeert) binnen 24 uur een post stuk te bezorgen alleen komt er weinig van terecht en monopoliepositie is toch ook niet meer toe gestaan?
wanneer komt sandd met hun brieven bussen
hopelijk is post nl dan in eens 80 % van zijn klanten kwijt en zal hert leren
zal me dan niet boeien dat het in 1e instantie 2 dagen duurt
zakelijk
contact
ik heb een klacht
ik wil worden gebeld
hopla scheelt weer bergen met geld
en post nl
een duidelijke uitleg wat er fout is gegaan is ook wel welkom
zelfs post die aan getekend word verzonden raken jullie kwijt het is toch van de gekke
en als het niet kwijt is duurt het een week om het te verwerken en 4 daen om bij de klant af te leveren
had beter zelf in het weekend naar de klant kunnen rijden was ik zeker dat het heel en eerder aan was gekomen
in plaats van de directie tevreden te houden in den haag kan je beter je klanten tevreden houden en zeker je zakelijke klanten
het is dat post nl de enige is die landelijk (probeert) binnen 24 uur een post stuk te bezorgen alleen komt er weinig van terecht en monopoliepositie is toch ook niet meer toe gestaan?
wanneer komt sandd met hun brieven bussen
hopelijk is post nl dan in eens 80 % van zijn klanten kwijt en zal hert leren
zal me dan niet boeien dat het in 1e instantie 2 dagen duurt