LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fiat Grande Punto 1.4 8v start problemen

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
bprosman

Re: Fiat Grande Punto 1.4 8v start problemen

Ongelezen bericht door bprosman »

@Weesink
In mijn Grande Punto is de computer vervangen en dat is voor mij de oplossing van het probleem geweest.
Theo

pima

Ongelezen bericht door pima »

Lijkt op een startonderbreker, cq de chip in de sleutel die af en toe niet herkend wordt.

weesink

Ongelezen bericht door weesink »

@bprosman
Wat gaat dat geintje kosten?
Ik heb dde volgende ochtend gelijk de dealer gebeld. Ik vertelde ze dat er niks is veranderd maar wel 250 euro betaald heb. Ik zei dat als ie volgende week donderdag weer langsmoet me geld terugwil van die temperatuursensor want het probleem is niet opgelost. E "n als ik me auto start geeft de meter gelijk aan dat ie al warm is. Nee meneer zeggen zenn. De computer gaf aan dat ie kapot was dus dat ie zoiezo vervangen moest worden

weesink

Ze kennen het mooi vertellen daar. Toen ik de auto van de week ophaalde zeiden ze nog, hij rijd en start weer perfect meneer. Ja dat snap ik als je em warm heb gedraaid in de garage want dan heb ik er namelijk ook geen last van

weesink

inmiddels is de inspuitcomputer vervangen. 320 euro diagnose en 560 euro het vervangen ervan. dit moet de oplossing zijn zeggen ze

Gesloten