LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ziggo ze denken dat ze alles maar mogen

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
repelsteeltje111
Berichten: 13
Lid geworden op: 15 dec 2011 13:30

ziggo ze denken dat ze alles maar mogen

Ongelezen bericht door repelsteeltje111 »

23 januari kwam ik erachter dat er een hele grote fout in ons ziggo abonement zat. er werd 1706,21geincaseerd. ik heb meteen gebeld en ze zouden het uitzoeken.
de daarop volgende maand incaseerde ze 2860,19 en de maand daarna 217 waarvan ook mintstens 150 euro verkeerd was, ze willen niet zeggen waar het probleem zat en ik moest maand i nmaand uit maar geduld hebben ze zouden het oplossen.

tot de dag van vandaag word mijn naam niet gezuiverd ik krijg maandelijks ziggo aan de telefoon maar in hun systeem sta ik als wanbetaler aangeschreven.
elke maand kreeg ik boete bedragen binnen terwijl hun de fout veroorzaakte door mij rekeningen te sturen welke niet van mij waren.

ik hoop dat het deze maand word opgelost maar ik sta dus echt met mijn handen tegen de muur van help.

bij de eerste rekenening lag ik nog op mijn kraam bed ons dochtertje was 2 dagen daarvoor geboren. ik moest het ene telefoontje na het andere plegen.
ziggo kon de automatische incasso niet tegen houden ik had al gezegd ik heb hier nu de tijd niet voor enz.. maar ze konden niets voor me doen. ze moesten eerst incaseren daarna werd het pas verekend.

ik weet gewoon niet hoe ik die gasten kan stoppen want ik verwacht weer een probleem als de nieuwe rekening klaar staat

harley68
Berichten: 263
Lid geworden op: 16 dec 2010 12:56

Re: ziggo ze denken dat ze alles maar mogen

Ongelezen bericht door harley68 »

Waarschijnlijk krijg je zo een reactie van de webcare en soms zijn die best goed bezig. Ik ga ervan uit dat je gestorneerd hebt of het geblokt heb bij je bank. Ziggo, UPC, KPN en ga alle grote bedrijven maar af, het is overal hetzelfde. Als alles loopt en ze geen werk aan je hebben is het goed, maar anders, maanden ellende zonder dat ze je ook maar iets helpen.

Heel veel sterkte!

Linoge
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 feb 2012 16:38

Re: ziggo ze denken dat ze alles maar mogen

Ongelezen bericht door Linoge »

Ze incasseren 2860,19?????

repelsteeltje111
Berichten: 13
Lid geworden op: 15 dec 2011 13:30

Re: ziggo ze denken dat ze alles maar mogen

Ongelezen bericht door repelsteeltje111 »

ik heb ze ind gebloct in mijn bank maar daar is ook een discussie over.
je zou automatisch moeten betalen.
ze vergoeden me wel 1 maand kosten nu maar dat lost gewoon niet op alle ellende dat ik heb gehad en nog heb.

repelsteeltje111
Berichten: 13
Lid geworden op: 15 dec 2011 13:30

Re: ziggo ze denken dat ze alles maar mogen

Ongelezen bericht door repelsteeltje111 »

ja en 1706 euro de maand daarvoor

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: ziggo ze denken dat ze alles maar mogen

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Alle bedragen storneren. Dat kan met internetbankieren met een paar muisklikken binnen 58 dagen na afboeking. Daar heb je Ziggo niet voor nodig. Ben je klant bij Ziggo? Dan kun je via www.sgc.nl een geschil tegen Ziggo aanspannen (kan allemaal online).

repelsteeltje111
Berichten: 13
Lid geworden op: 15 dec 2011 13:30

Re: ziggo ze denken dat ze alles maar mogen

Ongelezen bericht door repelsteeltje111 »

het probleem zit hem in 3 smartcarts 1 ervan heb ik zelf geactiveerd. 2 andere welke ik zelf niet eens besteld heb zijn door een onbekend persoon geactiveerd.
het probleem van de hoge bedragen lijkt opgelost maar sinds ik deze betalings problemen kreeg is ook mijn internet geknepen.
elke maand weer hang ik een halve dag aan de telefoon om alles geregeld te krijgen. uiteindelijk lijkt het dat ze de dader gevonden hebben maar hun administratie laat niet aan alle medewerkers zien dat ik geen wanbetaler ben. en tot vorige maand kreeg ik herineringen van boetes wegens te laat betalen.


ik wist niet dat dit online kon ik zal daar meteen gaan kijken.
dank je

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: ziggo ze denken dat ze alles maar mogen

Ongelezen bericht door Har06 »

repelsteeltje111 schreef:het probleem zit hem in 3 smartcarts 1 ervan heb ik zelf geactiveerd. 2 andere welke ik zelf niet eens besteld heb zijn door een onbekend persoon geactiveerd.het probleem van de hoge bedragen lijkt opgelost maar sinds ik deze betalings problemen kreeg is ook mijn internet geknepen.
elke maand weer hang ik een halve dag aan de telefoon om alles geregeld te krijgen. uiteindelijk lijkt het dat ze de dader gevonden hebben maar hun administratie laat niet aan alle medewerkers zien dat ik geen wanbetaler ben. en tot vorige maand kreeg ik herineringen van boetes wegens te laat betalen.


ik wist niet dat dit online kon ik zal daar meteen gaan kijken.
dank je
jammer van de miscommunicaties met Ziggo :?

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: ziggo ze denken dat ze alles maar mogen

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Je hebt toch wel de bedragen laten storneren neem ik aan ?

repelsteeltje111
Berichten: 13
Lid geworden op: 15 dec 2011 13:30

Re: ziggo ze denken dat ze alles maar mogen

Ongelezen bericht door repelsteeltje111 »

ja dat heb ik gedaan. ik moest later handmatig de normale kosten betalen. alleen hierdoor heb ik problemen met mijn doorlopent krediet hun konden niet meer incaseren. ze hebben me een maand de kosten verekent deze maand zou ik geen factuur krijgen. ik ben benieuwd. ziggo zegt het allemaal te begrijpen maar ik zit gewoon door hun met problemen. vanavond ga ik die link voor geschillen op mijn gemak doorlezen nu heb ik mijn kindje ook thuis dat heel veel aandacht vraagt.

Gesloten