LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ziggo ze denken dat ze alles maar mogen
-
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 15 dec 2011 13:30
ziggo ze denken dat ze alles maar mogen
23 januari kwam ik erachter dat er een hele grote fout in ons ziggo abonement zat. er werd 1706,21geincaseerd. ik heb meteen gebeld en ze zouden het uitzoeken.
de daarop volgende maand incaseerde ze 2860,19 en de maand daarna 217 waarvan ook mintstens 150 euro verkeerd was, ze willen niet zeggen waar het probleem zat en ik moest maand i nmaand uit maar geduld hebben ze zouden het oplossen.
tot de dag van vandaag word mijn naam niet gezuiverd ik krijg maandelijks ziggo aan de telefoon maar in hun systeem sta ik als wanbetaler aangeschreven.
elke maand kreeg ik boete bedragen binnen terwijl hun de fout veroorzaakte door mij rekeningen te sturen welke niet van mij waren.
ik hoop dat het deze maand word opgelost maar ik sta dus echt met mijn handen tegen de muur van help.
bij de eerste rekenening lag ik nog op mijn kraam bed ons dochtertje was 2 dagen daarvoor geboren. ik moest het ene telefoontje na het andere plegen.
ziggo kon de automatische incasso niet tegen houden ik had al gezegd ik heb hier nu de tijd niet voor enz.. maar ze konden niets voor me doen. ze moesten eerst incaseren daarna werd het pas verekend.
ik weet gewoon niet hoe ik die gasten kan stoppen want ik verwacht weer een probleem als de nieuwe rekening klaar staat
de daarop volgende maand incaseerde ze 2860,19 en de maand daarna 217 waarvan ook mintstens 150 euro verkeerd was, ze willen niet zeggen waar het probleem zat en ik moest maand i nmaand uit maar geduld hebben ze zouden het oplossen.
tot de dag van vandaag word mijn naam niet gezuiverd ik krijg maandelijks ziggo aan de telefoon maar in hun systeem sta ik als wanbetaler aangeschreven.
elke maand kreeg ik boete bedragen binnen terwijl hun de fout veroorzaakte door mij rekeningen te sturen welke niet van mij waren.
ik hoop dat het deze maand word opgelost maar ik sta dus echt met mijn handen tegen de muur van help.
bij de eerste rekenening lag ik nog op mijn kraam bed ons dochtertje was 2 dagen daarvoor geboren. ik moest het ene telefoontje na het andere plegen.
ziggo kon de automatische incasso niet tegen houden ik had al gezegd ik heb hier nu de tijd niet voor enz.. maar ze konden niets voor me doen. ze moesten eerst incaseren daarna werd het pas verekend.
ik weet gewoon niet hoe ik die gasten kan stoppen want ik verwacht weer een probleem als de nieuwe rekening klaar staat
Re: ziggo ze denken dat ze alles maar mogen
Waarschijnlijk krijg je zo een reactie van de webcare en soms zijn die best goed bezig. Ik ga ervan uit dat je gestorneerd hebt of het geblokt heb bij je bank. Ziggo, UPC, KPN en ga alle grote bedrijven maar af, het is overal hetzelfde. Als alles loopt en ze geen werk aan je hebben is het goed, maar anders, maanden ellende zonder dat ze je ook maar iets helpen.
Heel veel sterkte!
Heel veel sterkte!
Re: ziggo ze denken dat ze alles maar mogen
Ze incasseren 2860,19?????
-
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 15 dec 2011 13:30
Re: ziggo ze denken dat ze alles maar mogen
ik heb ze ind gebloct in mijn bank maar daar is ook een discussie over.
je zou automatisch moeten betalen.
ze vergoeden me wel 1 maand kosten nu maar dat lost gewoon niet op alle ellende dat ik heb gehad en nog heb.
je zou automatisch moeten betalen.
ze vergoeden me wel 1 maand kosten nu maar dat lost gewoon niet op alle ellende dat ik heb gehad en nog heb.
-
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 15 dec 2011 13:30
Re: ziggo ze denken dat ze alles maar mogen
ja en 1706 euro de maand daarvoor
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: ziggo ze denken dat ze alles maar mogen
Alle bedragen storneren. Dat kan met internetbankieren met een paar muisklikken binnen 58 dagen na afboeking. Daar heb je Ziggo niet voor nodig. Ben je klant bij Ziggo? Dan kun je via www.sgc.nl een geschil tegen Ziggo aanspannen (kan allemaal online).
-
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 15 dec 2011 13:30
Re: ziggo ze denken dat ze alles maar mogen
het probleem zit hem in 3 smartcarts 1 ervan heb ik zelf geactiveerd. 2 andere welke ik zelf niet eens besteld heb zijn door een onbekend persoon geactiveerd.
het probleem van de hoge bedragen lijkt opgelost maar sinds ik deze betalings problemen kreeg is ook mijn internet geknepen.
elke maand weer hang ik een halve dag aan de telefoon om alles geregeld te krijgen. uiteindelijk lijkt het dat ze de dader gevonden hebben maar hun administratie laat niet aan alle medewerkers zien dat ik geen wanbetaler ben. en tot vorige maand kreeg ik herineringen van boetes wegens te laat betalen.
ik wist niet dat dit online kon ik zal daar meteen gaan kijken.
dank je
het probleem van de hoge bedragen lijkt opgelost maar sinds ik deze betalings problemen kreeg is ook mijn internet geknepen.
elke maand weer hang ik een halve dag aan de telefoon om alles geregeld te krijgen. uiteindelijk lijkt het dat ze de dader gevonden hebben maar hun administratie laat niet aan alle medewerkers zien dat ik geen wanbetaler ben. en tot vorige maand kreeg ik herineringen van boetes wegens te laat betalen.
ik wist niet dat dit online kon ik zal daar meteen gaan kijken.
dank je
Re: ziggo ze denken dat ze alles maar mogen
jammer van de miscommunicaties met Ziggorepelsteeltje111 schreef:het probleem zit hem in 3 smartcarts 1 ervan heb ik zelf geactiveerd. 2 andere welke ik zelf niet eens besteld heb zijn door een onbekend persoon geactiveerd.het probleem van de hoge bedragen lijkt opgelost maar sinds ik deze betalings problemen kreeg is ook mijn internet geknepen.
elke maand weer hang ik een halve dag aan de telefoon om alles geregeld te krijgen. uiteindelijk lijkt het dat ze de dader gevonden hebben maar hun administratie laat niet aan alle medewerkers zien dat ik geen wanbetaler ben. en tot vorige maand kreeg ik herineringen van boetes wegens te laat betalen.
ik wist niet dat dit online kon ik zal daar meteen gaan kijken.
dank je
Re: ziggo ze denken dat ze alles maar mogen
Je hebt toch wel de bedragen laten storneren neem ik aan ?
-
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 15 dec 2011 13:30
Re: ziggo ze denken dat ze alles maar mogen
ja dat heb ik gedaan. ik moest later handmatig de normale kosten betalen. alleen hierdoor heb ik problemen met mijn doorlopent krediet hun konden niet meer incaseren. ze hebben me een maand de kosten verekent deze maand zou ik geen factuur krijgen. ik ben benieuwd. ziggo zegt het allemaal te begrijpen maar ik zit gewoon door hun met problemen. vanavond ga ik die link voor geschillen op mijn gemak doorlezen nu heb ik mijn kindje ook thuis dat heel veel aandacht vraagt.