Oke,
Ik woon in Den Haag, ik heb in en om mijn woning op 1070 meter een zender West Laak en op 760 meter een zender Oost laak. Gemeten met slechtedekking app van de consumentenbond. Van tijd tot tijd verstuur ik met deze app. mijn meetgegevens, maar verbetering leverde dat niet op.
Desondanks heb ik vaak maar 1a2 streepjes 'G" ontvangst. 1a2 streepjes "G3" is meestal een illusie. Thuis met mijn mobiel internetten is er doorgaans niet bij, of met heel veel andere dingen tussen het wachten door.
Ik heb wel eens een brief naar KPN hoofdkantoor gestuurd echter nooit geen bericht terug ontvangen.
Ikzelf woon op postcode 2522 maar ook op kruispunt Draaistraat- Rijswijkseweg- van Musschenbroekstraat nabij de woning is de ontvangst ronduit slecht.
Ik heb overal elders waar ik kom geen probleem met de ontvangst zover ik weet.
Hoe kan dit, en waarom doet Hi/KPN er niets aan?
Ik heb dit bericht ook op Hi forum geplaatst, helaas ook geen reactie.
Reageer
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Met Hi midden in Den Haag wijk Laak minimum gps ontvangst
Re: Met Hi midden in Den Haag wijk Laak minimum gps ontvangst
Heeft U een goed geïsoleerd huis?
HR++ glas en aluminium folie op de glaswol dekens in de spouw zijn vaak de oorzaak.
Ga eens voor open raam of buiten op straat staan, dan is het meestal opgelost.
Dus voor je gaat verhuizen eerst kijken hoe deze isolatie verschil is binnen en buiten.
De kans bestaat dat KPN Vodafone en T Mobile verschillende resultaten hebben dus soms is overstap andere provider mogelijk.
HR++ glas en aluminium folie op de glaswol dekens in de spouw zijn vaak de oorzaak.
Ga eens voor open raam of buiten op straat staan, dan is het meestal opgelost.
Dus voor je gaat verhuizen eerst kijken hoe deze isolatie verschil is binnen en buiten.
De kans bestaat dat KPN Vodafone en T Mobile verschillende resultaten hebben dus soms is overstap andere provider mogelijk.
Re: Met Hi midden in Den Haag wijk Laak minimum gps ontvangst
Zoals ik al schrijf, de slechte ontvangst is binnen en buiten.
Ook in de omgeving buiten.
Ook in de omgeving buiten.