LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Problemen met Norton Internet Security 2003 (Symantec)
Re: Problemen met Norton Internet Security 2003 (Symantec)
Ik heb het al eerder vermeld maar door het onderstaande te doen .
Zijn een hele problemen opgelost.
Op de website van symantec kan je een verwijdertool ( RnisUPG.exe )
downloaden zodat bij een herinstalatie ,op een paar registerverwijzingen (datums) na , alles weer schoon is.Niet voor 2004 maar wel voor alle eerdere versies
Meer over verwijderen zie dit:Daar kan je ook RnisUPG.exe downloaden.
http://service1.symantec.com/SUPPORT/ni ... =&osv_lvl=
http://service1.symantec.com/SUPPORT/na ... 2114452606
Zijn een hele problemen opgelost.
Op de website van symantec kan je een verwijdertool ( RnisUPG.exe )
downloaden zodat bij een herinstalatie ,op een paar registerverwijzingen (datums) na , alles weer schoon is.Niet voor 2004 maar wel voor alle eerdere versies
Meer over verwijderen zie dit:Daar kan je ook RnisUPG.exe downloaden.
http://service1.symantec.com/SUPPORT/ni ... =&osv_lvl=
http://service1.symantec.com/SUPPORT/na ... 2114452606
Ook hier .Ik heb daar nog nooit geen last van gehad en ook niet van anderen gehoord.Geplaatst op 13 Dec 2003 00:16 door
--------------------------------------------------------------------------------
na het verwijderen van nis 2003 werkte alles weer goed ook systeemherstel van windows
en de cd rom werd ook weer herkent
na installeren van nis (dom, dom) weer systeemherstel geprobeerd weer alles in de soep ben er twee dagen mee bezig geweest het hele windows register stond vol met vermeldingen van symantec voor mij nooit geen norton of symantec meer
Het is wel waar dat er een keer update van Norton je systeemherstel schonmaakte maar dat is weer heel wat anders.
Als je gewoon de verwijdertool had gebruikt was je trouwens gauwer klaar geweest.Of hij moet het helemaal niet meer doen.
Waar voor gebruikte je dan Syteemherstel als alles goed was.
hoi ik heb helemaal geen probleem met norton is perfect,je moet zelf live updaten kan ook automatish maakt niet uit.
heb gewoon upgrade cd gekocht in de winkel ,had zelf 2003 slim zijn gewoon vragen in de winkel en de prijzen voor norton kun erg verschillen heb zelf gekocht voor 54,50 euro bij Vi computers in alkmaar
bespaar ik mooi zeker 20 euro.dus zelf norton 2003 dan upgraden met cd rom norton upgrade 2004 klaar is kees.
heb gewoon upgrade cd gekocht in de winkel ,had zelf 2003 slim zijn gewoon vragen in de winkel en de prijzen voor norton kun erg verschillen heb zelf gekocht voor 54,50 euro bij Vi computers in alkmaar
bespaar ik mooi zeker 20 euro.dus zelf norton 2003 dan upgraden met cd rom norton upgrade 2004 klaar is kees.
Zet er dan wel een goede Pop-Up Stopper want dan heb je zo een dialer op je PC van die sites die worden gelinkt.
Of andere troep.Daar kan je ook nooit geen volledige versie krijgen.
Ik weet niet of je het weet maar in NIS zit een popup blocker, standaard na installatie staat deze uit.
Dus je moet hem wel activeren.
En in het kort ik heb zelf ook NIS en die kost niets, maar ik kan gewoon alle updates downloaden en virus definities downloaden, zonder problemen.
Het eneige waar nis om zuert na een half jaar dat ik me nog niet heb aangemeld, zowat zij hoeven geen info van mij te hebben, dat is alleen maar handig voor hun zodat ze jouw spam kunnen sturen.
Zolang je de juiste key codes hebt die geleverd worden bij de cd, is er niets aan de hand, enwerkt de firewall en virus scanner heel goed.
Tevens hij vreet inderdaad geheugen en je systeem start wat langzamer op, maar op basis van security vind ik deze de beste.
Ik heb in het verleden andere uitgeprobeerd, maar gaf mij na een 3 a 4 maanden ellende omdat er een grapjes op mijn pc was geweest en had even mijn systeem bestanden verwijderd, of mijn pc werd zo traag dat ik maar eens besloot om een virus scanner er overheen te halen.
Nou als je om de 3 a 4 maanden alles weer moet installeren dan neem ik het genoegen om NIS te installeren, en neem de trage opstart snelheid van mijn PC op de koop toe.
Tot nu toe worden alle poort probes en mensen die proberen te hacken geblokeerd, en zo nu en dan probeer ik ze te traceren doormiddel van NIS.
Prima alle info krijg je en je kunt ze zelfs aanmelden bij hun eigen provider dat zij proberen om computers te hacken.
Dat is overigens een nadeel dat je een vast Ip adres hebt, ze pingen en probe je rot, en de laatste tijd wordt het wat rustiger.
Wat mij betrefd een aanrader voor een ieder, maar zorg er wel voor dat je de boel goed configureerd, en dat je de updates bij houd, zolang je dat in de gaten houd is er niets aan de hand en kun je gerust gaan internetten, en kun je gerust de pc 24 uur per dag online houden.
Of andere troep.Daar kan je ook nooit geen volledige versie krijgen.
Ik weet niet of je het weet maar in NIS zit een popup blocker, standaard na installatie staat deze uit.
Dus je moet hem wel activeren.
En in het kort ik heb zelf ook NIS en die kost niets, maar ik kan gewoon alle updates downloaden en virus definities downloaden, zonder problemen.
Het eneige waar nis om zuert na een half jaar dat ik me nog niet heb aangemeld, zowat zij hoeven geen info van mij te hebben, dat is alleen maar handig voor hun zodat ze jouw spam kunnen sturen.
Zolang je de juiste key codes hebt die geleverd worden bij de cd, is er niets aan de hand, enwerkt de firewall en virus scanner heel goed.
Tevens hij vreet inderdaad geheugen en je systeem start wat langzamer op, maar op basis van security vind ik deze de beste.
Ik heb in het verleden andere uitgeprobeerd, maar gaf mij na een 3 a 4 maanden ellende omdat er een grapjes op mijn pc was geweest en had even mijn systeem bestanden verwijderd, of mijn pc werd zo traag dat ik maar eens besloot om een virus scanner er overheen te halen.
Nou als je om de 3 a 4 maanden alles weer moet installeren dan neem ik het genoegen om NIS te installeren, en neem de trage opstart snelheid van mijn PC op de koop toe.
Tot nu toe worden alle poort probes en mensen die proberen te hacken geblokeerd, en zo nu en dan probeer ik ze te traceren doormiddel van NIS.
Prima alle info krijg je en je kunt ze zelfs aanmelden bij hun eigen provider dat zij proberen om computers te hacken.
Dat is overigens een nadeel dat je een vast Ip adres hebt, ze pingen en probe je rot, en de laatste tijd wordt het wat rustiger.
Wat mij betrefd een aanrader voor een ieder, maar zorg er wel voor dat je de boel goed configureerd, en dat je de updates bij houd, zolang je dat in de gaten houd is er niets aan de hand en kun je gerust gaan internetten, en kun je gerust de pc 24 uur per dag online houden.
hallo mensen
We hadden ook eerst Norton en traag dat de computer werd
Wij terug naar de winkel gerolen tegen NORMEN
werkt prima goed alternatief {is nog nederlands ook ]
de groeten bosje
[/b]
We hadden ook eerst Norton en traag dat de computer werd
Wij terug naar de winkel gerolen tegen NORMEN
werkt prima goed alternatief {is nog nederlands ook ]
de groeten bosje
[/b]
ik gebruik Alleen de antivirus software van Symantec en gebruik sygate als firewall en natuur ad-aware om alle spyware e.d van m'n pc af te gooien. Dan gebruik ik System mechanic om de rest schoon te houden (register e.d.). En mocht dit alles de boel niet aan de gang houden, dan heb ik altijd nog een recente ghost-image en zet ik alles zo terug
Het kost wat tijd.. maar dan hoef je nooit meer alle zooi te installeren. Met wat 'hacks' verlies je ook geen data die standaard op je c-schijf staat, zoals favorieten, e-mail (outlook express) en je documenten.
En natuurlijk heb ik alle software 'gevonden' op het web.
Maar om het nog even over Symantec te hebben, ze hebben wereldwijd duizenden klanten en dus ook duizenden verschillende configuraties waar hun software wel op werkt. Misschien heeft inderdaad 10% van deze systemen problemen met NIS. Dan hebben die mensen helaas pech, en zullen een ander pakket moeten gebruiken
Dus persoonlijk vind ik het een lood om oud ijzer discussie, maar wel
leuk genoeg om te reageren
Groetjes,
Francois
Het kost wat tijd.. maar dan hoef je nooit meer alle zooi te installeren. Met wat 'hacks' verlies je ook geen data die standaard op je c-schijf staat, zoals favorieten, e-mail (outlook express) en je documenten.
En natuurlijk heb ik alle software 'gevonden' op het web.
Maar om het nog even over Symantec te hebben, ze hebben wereldwijd duizenden klanten en dus ook duizenden verschillende configuraties waar hun software wel op werkt. Misschien heeft inderdaad 10% van deze systemen problemen met NIS. Dan hebben die mensen helaas pech, en zullen een ander pakket moeten gebruiken
Dus persoonlijk vind ik het een lood om oud ijzer discussie, maar wel
leuk genoeg om te reageren
Groetjes,
Francois
Dat klopt chris dat er bij Norton een Pop-Up killer of stopper er op zitten.
Of dat in de 2003 versie er al in zat zou ik niet meer zo gauw weten.
Maar bij die sites moet ik hem heel even uit zetten en gelijk weer aan en dat is bij Norton niet zo handig .
Bij de Pop-Up Stopper Prof van Panicware gaat dat allemaal veel makkelijker gewoon via het systeemvak (sytemtray) even aan en uit.
Permanent sites er in zetten gaat ook heel makkelijk.
Ik heb Norton 2004 NL, als je hem bij het instaleren, op het moment dat hij vraagt om je gegevens moet je gewoon op skip klikken ,dan gaat hij nooit meer zeuren .Niks registratie of zo .
En alles kan gewoon worden geupdate ze maken dit alleen niet bekend natuurlijk.
Vanaf volgend jaar (2005 versie) moeten wel alle versies worden geactiveerd.
Dit keer was het alleen nog maar de engelse versie als ik het over 2004 heb.
Of dat in de 2003 versie er al in zat zou ik niet meer zo gauw weten.
Maar bij die sites moet ik hem heel even uit zetten en gelijk weer aan en dat is bij Norton niet zo handig .
Bij de Pop-Up Stopper Prof van Panicware gaat dat allemaal veel makkelijker gewoon via het systeemvak (sytemtray) even aan en uit.
Permanent sites er in zetten gaat ook heel makkelijk.
Ik heb Norton 2004 NL, als je hem bij het instaleren, op het moment dat hij vraagt om je gegevens moet je gewoon op skip klikken ,dan gaat hij nooit meer zeuren .Niks registratie of zo .
En alles kan gewoon worden geupdate ze maken dit alleen niet bekend natuurlijk.
Vanaf volgend jaar (2005 versie) moeten wel alle versies worden geactiveerd.
Dit keer was het alleen nog maar de engelse versie als ik het over 2004 heb.
Het doet me deugd dat ik niet de enige ben die ontevreden is met Symantec.
Ik heb mijn schijfje gekocht op de HCC dagen, eindelijk een schijfje met alles erop en eraan; Antivirus, Firewall, Antispam. Installeren op mijn nw computer Windows Xp ging perfect. TOTDAT ik m'n online banking ging doen. Niet dus!! Contact gehad met de bank! Bank: je moet bepaalde poorten vrijgeven in je firewall. Mogen wij niet doen! dus contact opnemen met Symantec >>geen antwoord.
Volgende probleem: Belastingformulier verzenden >>NOWAY !!
contact opgenomen met Symantec >> wederom geen antwoord op hun site.
Na een LiveUpdate van Norton geen contact meer met de provider!Provider:NIS verwijderen en adres weer toevoegen en warempel we zijn weer online.
Aangekaart bij symantec U weet het al geen antwoord!
Resultaat wordt momenteel bestookt met virussen alleen om ik geen liveupdate meer kan doen.
Het is jammer dat zo'n grote bedrijf zo'n slechte service geeft. Kijk eens voor de lol op hun site bij ondersteuning RUIM 4000 vragen om hulp omtrent de Liveupdate.
Helaas kan men niet zonder Internet security dus je bent gewoon gigantisch de KLOS en dan hou ik het heel erg vriendelijk.
Ik heb mijn schijfje gekocht op de HCC dagen, eindelijk een schijfje met alles erop en eraan; Antivirus, Firewall, Antispam. Installeren op mijn nw computer Windows Xp ging perfect. TOTDAT ik m'n online banking ging doen. Niet dus!! Contact gehad met de bank! Bank: je moet bepaalde poorten vrijgeven in je firewall. Mogen wij niet doen! dus contact opnemen met Symantec >>geen antwoord.
Volgende probleem: Belastingformulier verzenden >>NOWAY !!
contact opgenomen met Symantec >> wederom geen antwoord op hun site.
Na een LiveUpdate van Norton geen contact meer met de provider!Provider:NIS verwijderen en adres weer toevoegen en warempel we zijn weer online.
Aangekaart bij symantec U weet het al geen antwoord!
Resultaat wordt momenteel bestookt met virussen alleen om ik geen liveupdate meer kan doen.
Het is jammer dat zo'n grote bedrijf zo'n slechte service geeft. Kijk eens voor de lol op hun site bij ondersteuning RUIM 4000 vragen om hulp omtrent de Liveupdate.
Helaas kan men niet zonder Internet security dus je bent gewoon gigantisch de KLOS en dan hou ik het heel erg vriendelijk.
Ook wij hebben problemen met Norton, sinds de laatste update is internetten onmogelijk, volgens planet ligt dit aan Norton. Helaas heb ik net mijn abonnement verlengd, en dus 36 euro in de prullenbak gegooid. Ten einde raad McAfee gekocht, werkt een stuk sneller.
Ik heb precies hetzelfde probleem ondervonden. FAQ werkt niet (ben ik zeker 4 uur mee bezig geweest). Het niet eenvoudige labyrint op het drielandenpunt is logischer.
Een automatic e mail wordt niet beantwoord. Het is onmogelijk te destileren waar deze wereldwijde marktleider haar filiaal heeft in Nederland (effe bellen). En inderdaad,dat bedrag voor betaalde service is een brevet van onvermogen op klantenservice.
Bovendien; ik heb het er gewoon afgemieterd en had ook net m,iojn abonnement verlengd. Mijn internet werd zelfs op de oudste computer opeens supersnel. Heb een beveiliging via een router en een meegeleverde E trust virus & explorer bescherming.Werkt alsnog prima en zoals het hoort--achter de schermen--
Symantec, bestaan ze eigenlijk wel?
Joop Rutte
Een automatic e mail wordt niet beantwoord. Het is onmogelijk te destileren waar deze wereldwijde marktleider haar filiaal heeft in Nederland (effe bellen). En inderdaad,dat bedrag voor betaalde service is een brevet van onvermogen op klantenservice.
Bovendien; ik heb het er gewoon afgemieterd en had ook net m,iojn abonnement verlengd. Mijn internet werd zelfs op de oudste computer opeens supersnel. Heb een beveiliging via een router en een meegeleverde E trust virus & explorer bescherming.Werkt alsnog prima en zoals het hoort--achter de schermen--
Symantec, bestaan ze eigenlijk wel?
Joop Rutte
Hoezo is Mc Afee niet betrouwbaar dan?
Maar dan nog, liever een iets onveilige(?) bescherming dan eentje die je zo beveiligd dat je niet meer kúnt internetten, toch?
Maar dan nog, liever een iets onveilige(?) bescherming dan eentje die je zo beveiligd dat je niet meer kúnt internetten, toch?
Beste Jolanda K,
Waarom is mcAfee niet zo betrouwbaar, omdat mcAfee de updates te laat doorgeeft.
In februari 2004 werkte ik met mcAfee, nou dat was lachen geblazen in negatieve zin dan, ik zat op KazaA, de Welchia-virus stak zijn kop op mcAfee maakte die virus niet onschadelijk met gevolg dat mijn hele systeem plat lag.
Ik heb toen kontakt gehad met de helpdesk van mcAfee en die klacht doorgegeven, mcAfee beamende dat, paar dagen na het incident kreeg ik toen het leed al geschied was, de updates binnen.
Daarom zeg ik, mcAfee is niet zo betrouwbaar omdat ze te laat zijn met doorgifte van de updates.
Norton is gewoon beter, ook al zullen ze heus wel gebreken hebben, maar Symantec is er als de kippen bij, als zij vermoeden dat er een virus in omloop is, hoppa jij krijgt de juiste updates binnen.
Ik werk met Norton, ik ben er uiterst tevreden over, ik heb nog nooit klachten gehad met dat pakket.
Ik meen op dit forum in deze topic gelezen te hebben dat de virusscan wel degelijk uit te zetten is door een virus, maar als jij bij Norton bloodhound instellingen max.beveiliging activeerd krijgt een virus dat niet voor elkaar.
De service van Symantec is misschien ver te zoeken, maar het nis2004 programma is perfect.
Ieder mag zijn eigen mening hebben, jij vindt nis niks, ik ben er verzot op.
Maar ja ik moet eerlijk zeggen, het is net wat voor ervaringen je hebt met een bepaald product.
Totslot wil ik nog een kanttekening plaatsen: Het is heel goed mogelijk dat mcAfee zijn leven verbetert heeft en nu wel op tijd de updates geeft, het is dus niet mijn bedoeling jou te verontrusten, maar mijn beste dame, ik zei alleen wat ik mee gemaakt heb en ervaring is.
Waarom is mcAfee niet zo betrouwbaar, omdat mcAfee de updates te laat doorgeeft.
In februari 2004 werkte ik met mcAfee, nou dat was lachen geblazen in negatieve zin dan, ik zat op KazaA, de Welchia-virus stak zijn kop op mcAfee maakte die virus niet onschadelijk met gevolg dat mijn hele systeem plat lag.
Ik heb toen kontakt gehad met de helpdesk van mcAfee en die klacht doorgegeven, mcAfee beamende dat, paar dagen na het incident kreeg ik toen het leed al geschied was, de updates binnen.
Daarom zeg ik, mcAfee is niet zo betrouwbaar omdat ze te laat zijn met doorgifte van de updates.
Norton is gewoon beter, ook al zullen ze heus wel gebreken hebben, maar Symantec is er als de kippen bij, als zij vermoeden dat er een virus in omloop is, hoppa jij krijgt de juiste updates binnen.
Ik werk met Norton, ik ben er uiterst tevreden over, ik heb nog nooit klachten gehad met dat pakket.
Ik meen op dit forum in deze topic gelezen te hebben dat de virusscan wel degelijk uit te zetten is door een virus, maar als jij bij Norton bloodhound instellingen max.beveiliging activeerd krijgt een virus dat niet voor elkaar.
De service van Symantec is misschien ver te zoeken, maar het nis2004 programma is perfect.
Ieder mag zijn eigen mening hebben, jij vindt nis niks, ik ben er verzot op.
Maar ja ik moet eerlijk zeggen, het is net wat voor ervaringen je hebt met een bepaald product.
Totslot wil ik nog een kanttekening plaatsen: Het is heel goed mogelijk dat mcAfee zijn leven verbetert heeft en nu wel op tijd de updates geeft, het is dus niet mijn bedoeling jou te verontrusten, maar mijn beste dame, ik zei alleen wat ik mee gemaakt heb en ervaring is.
Bij ons heeft Norton een jaar lang prima gewerkt, tot de laatste update, alles lag plat tot en met emailverkeer aan toe. Het is niet op te lossen, en geloof me er zijn afgelopen avonden menig vloek gevallen en het heeft uren werk gekost. Norton eraf, alles doet het weer, Norton er op alles weer plat. Geloof me na één week ben je het echt zat hoor. En zodra je Symantec nodig hebt zijn ze niet thuis, telefonische ondersteuning moet je voor betalen, als je het telefoonnummer al kunt vinden. In het handboek wordt je doorverwezen naar de website, maar daar heb je niks aan als je niet kunt internetten.
Maar als jij die problemen (nog) niet hebt is Norton OK.
Maar als jij die problemen (nog) niet hebt is Norton OK.
Jolanda K.,
Ik geloof je wel, wat jij verder verteld over de service van Symantec, dat is mij bekend, de helpdesk van mcAfee is inderdaad beter.
Maar beste weledele dame, het ging hier over het product.
Wat die storing betreft bij de laatste update, eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik dat gelukkig nog niet meegemaakt heb.
Maar ik leef helemaal met je mee, als ik die problemen zou ondervinden, wat jij ondervonden hebt, dan zou ik ook lopen te k-en op Norton.
Toen ik die mcAfee van mijn vorige provider kreeg, leek het mij ook een best programma totdat ik op die probleem stuitte.
Afijn het is zeer goed mogelijk dat jij er gelukkig mee bent, wel ik wens jou heel veel plezier en genot ermee toe.
Dat meen ik echt.
Maar indien het anders mocht zijn, denk dan nogeens terug aan de woorden van Adam.
Ik geloof je wel, wat jij verder verteld over de service van Symantec, dat is mij bekend, de helpdesk van mcAfee is inderdaad beter.
Maar beste weledele dame, het ging hier over het product.
Wat die storing betreft bij de laatste update, eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik dat gelukkig nog niet meegemaakt heb.
Maar ik leef helemaal met je mee, als ik die problemen zou ondervinden, wat jij ondervonden hebt, dan zou ik ook lopen te k-en op Norton.
Toen ik die mcAfee van mijn vorige provider kreeg, leek het mij ook een best programma totdat ik op die probleem stuitte.
Afijn het is zeer goed mogelijk dat jij er gelukkig mee bent, wel ik wens jou heel veel plezier en genot ermee toe.
Dat meen ik echt.
Maar indien het anders mocht zijn, denk dan nogeens terug aan de woorden van Adam.
Zal ik doen, en jij veel succes met Norton Adam, enne.......misschien denk jij er over een poosje ook wel anders over , maar ik hoop het natuurlijk niet hoor
Groetjes en veel internetplezier,
Jolanda
Groetjes en veel internetplezier,
Jolanda
Dank je Jolanda, jij ook veel plezier met internetten!
Groetjes, Adam
Groetjes, Adam
Het is bekend dat norton en mc afee scanners van bedenkelijke kwaliteit zijn en zeker in de zin van aanschaf.
Wil je nu echt een hele goede bescherming hebben download dan eens NOD32, even zoeken via google.(deze is gratis)
Laat deze naast je huidige scanner draaien als on demant,en update deze.
Je zult versteld staan welke scanner er het meeste uithaalt.
Wil je nu echt een hele goede bescherming hebben download dan eens NOD32, even zoeken via google.(deze is gratis)
Laat deze naast je huidige scanner draaien als on demant,en update deze.
Je zult versteld staan welke scanner er het meeste uithaalt.
Tot mijn verdriet heb ik hierboven vele problemen met Symantec gelezen. Nu gebruik ik Norton produkten al 20 jaar, vanaf de eerste Norton utility voor CPM en ben zeer te vreden. OK 2003 had enige flaws waardoor de zeken niet op alle hardware compibaties goed werkte. Maar 2004 is prima. Helaas merkte ik hierboven ook enkele onrechtmatigheden. Zo vraag ik me af wat iemand heeft die een abonnement heeft van 36 euro, ik was maar 16,35 kwijt. Er zit een handboek bij dat zeker door de gebruiker met minder beveiligingservaring, goed gelezen moet worden. Uiteraard want door alle minkukels op het net die de boel verzieken met spam en virussen en attacks om te hacken is het pakket zeer uitgebreid. Wanneer je de setup niet goed hebt staan, dan loop je het risico dat je internet niet meer kunt bereiken omdat het IP-adres van je modem als attacker wordt gezien. Uiteraard zijn er mensen die de kromme XP firewall aan laten staan, vergetend dat dit een microsoft produkt is en dus vol bugs zit die dwarsliggen met andere programma's.
Ik kan alleen maar stellen dat met een goede tuning Norton perfect werkt. Geen probleem met updates en upgrades. De update kan iedereen van de site halen, de upgrade kun je alleen maar ophalen wanneer je geregistreerd bent.
Wanneer je wilt internet banken dan zul je eerst je privacy gegevens goed moeten registreren.Lees de handleiding dus.
En beste Joop ik weet niet wat je bedoeld met je opmerking over betaalde service, Je belt gewoon naar amsterdam naar de helpdesk en je wordt geholpen. Moet je wel een legaal pakket hebben. Want je betaald voor de software en de updates en upgrades en niet voor de klantenservice, die is mooi meegenomen.
The Traveller
Ik kan alleen maar stellen dat met een goede tuning Norton perfect werkt. Geen probleem met updates en upgrades. De update kan iedereen van de site halen, de upgrade kun je alleen maar ophalen wanneer je geregistreerd bent.
Wanneer je wilt internet banken dan zul je eerst je privacy gegevens goed moeten registreren.Lees de handleiding dus.
En beste Joop ik weet niet wat je bedoeld met je opmerking over betaalde service, Je belt gewoon naar amsterdam naar de helpdesk en je wordt geholpen. Moet je wel een legaal pakket hebben. Want je betaald voor de software en de updates en upgrades en niet voor de klantenservice, die is mooi meegenomen.
The Traveller
The traveller zei: [/quote] En beste Joop ik weet niet wat je bedoeld met je opmerking over betaalde service, Je belt gewoon naar amsterdam naar de helpdesk en je wordt geholpen.
Ik heb op die site van Symantec gekeken, ook ik heb geconstateerd dat je voor de service via de telefoon moet betalen.
Dus Traveller beste brave borst, je moet eerst goed lezen wat er bij hun informatie staat, er staat toch echt, voor ondersteuning per telefoon betaal je € 29
Dus niet gratis!
Ik heb op die site van Symantec gekeken, ook ik heb geconstateerd dat je voor de service via de telefoon moet betalen.
Dus Traveller beste brave borst, je moet eerst goed lezen wat er bij hun informatie staat, er staat toch echt, voor ondersteuning per telefoon betaal je € 29
Dus niet gratis!