op zaterdag 12 mei heb ik mijn vodafone abonnement verlengt voor twee jaar.
Bij het nieuwe abonnement zit een iphone 4S.
Mijn oude toestel de iphone 3gs heb ik daarom gelijk te koop gezet en heb voor een mooi bedrag een koper gevonden.
Gelijk maar even vodafone gebeld op maandag 14 mei om te vragen wanneer mijn nieuwe toestel geleverd gaat worden dit om de koper van mijn oude toestel een datum te kunnen geven.
Het antwoord van de vodafone verkoop afdeling was vanaf woensdag 16 mei maar uiterlijk vrijdag 18 mei.
nou vrijdag niks niemendal maar weer even de verkoopafdeling van vodafone gebeld het antwoord was meneer uw toestel gaat maandag naar de koerier dus u heeft het dinsdag uiterlijk woensdag in huis.
je begrijpt het denk ik wel niets vandaag woensdag 23 mei.
ik heb net weer gebeld met de verkoop afdeling van vodafone het antwoord: meneer er zit een verkeerde simkaart in het toestel mag niet verstuurd worden mijn leidinggevende is er niet ik kan ook niets navragen.
morgen kan ze er pas achteraan volgens haar en dan komt het toestel volgende week woensdag.
Nou ik geloof hier helemaal niets van dan had er de tweede keer dat ik belde ook een verkeerde simkaart ingezeten en moest dat allang opgelost zijn.
Ik heb net de koper van mijn oude toestel ingelicht en die is afgehaakt lekker dus allemaal.
O ja mijn nieuwe abonnement was een dag later al actief zo slim zij ze daar wel, mijn nieuwe abonnement uitproberen met mijn nieuwe toestel en te besluiten of dit abonnement mij bevalt heb ik niet meer want de 7dagen bedenk tijd zijn allang voorbij................................................................
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vodafone medewerkers liegen
-
witte angora
Re: vodafone medewerkers liegen
Hoi Smartmannetje, wat is nu precies de ingangsdatum van je nieuwe abonnement?
-
smartmannetje
Re: vodafone medewerkers liegen
mijn abonnement is gelijk op de maandag na mijn verlenging gewijzigd, van het bel tegoed wat ik had was ik gelijk een groot gedeelte kwijt en op my vodafone zag ik dat het abonnement al volkomen gewijzigd was.
Van dat bel tegoed wist ik geen probleem maar ga niet tegen me liegen want daar hou ik niet van.
ik zit nu dacht ik 6 jaar bij vodafone betaal met automatische incasso nog nooit een achterstand dan wil ik niet zo behandeld worden.
zijn er problemen meld het gewoon maar hou me niet aan het lijntje, mijn laatse twee jaar vodafone worden dit als ze niet heel snel met een volwaardig excuus komen nu, liefst wil ik erna al helemaal vanaf.
ik heb trouwens 4 maanden voor einde contract verlengd, hoezo trouwe klant.
Van dat bel tegoed wist ik geen probleem maar ga niet tegen me liegen want daar hou ik niet van.
ik zit nu dacht ik 6 jaar bij vodafone betaal met automatische incasso nog nooit een achterstand dan wil ik niet zo behandeld worden.
zijn er problemen meld het gewoon maar hou me niet aan het lijntje, mijn laatse twee jaar vodafone worden dit als ze niet heel snel met een volwaardig excuus komen nu, liefst wil ik erna al helemaal vanaf.
ik heb trouwens 4 maanden voor einde contract verlengd, hoezo trouwe klant.