LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Roompot - service?

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
sander-u
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 okt 2007 08:52

Roompot - service?

Ongelezen bericht door sander-u »

Na vorige jaar geen goede ervaring te hebben gehad met Roompot (ivm diefstal/inbraak) wilde ik eigenlijk niet meer naar Roompot. Ik ben gaan kijken naar een vakantie in Frankrijk. Via vrijuit.nl had ik een leuke park gezien. Echter was bij Roompot datzelfde park een stuk goedkoper. Voordat ik een boeking ben gaan doen had ik nog een aantal vragen. Daarvoor heb ik naar het Roompot reserveringsnummer gebeld, voor maar liefst 20 cent per minuut. In eerste instantie heb ik 12 minuten in de wacht gestaan om een vraag te kunnen stellen. De telefoniste kon mij tevens geen fatsoenlijk antwoord geven. Ze gaf enkel een antwoord op mijn vraag gebaseerd op haar vermoedde, maar niet op feiten. Vervolgens had ik nog een vraag over de betalingsmiddel bij aankomst. Mevrouw gaf een hele diepe zucht en vervolgens dat ze dat moest vragen. Ik heb 5 minuten in de wacht gestaan en nog geen gehoor gekregen. Ik heb vervolgens maar de verbinding verbroken. Wat een triest verhaal! Is dit de klantenservice van Roompot?

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Roompot - service?

Ongelezen bericht door Emmy75 »

U gaat toch niet met tegenzin al iets boeken ?
Als het zo moet lekker verder zoeken.

geengast
Berichten: 592
Lid geworden op: 18 jun 2005 09:29

Re: Roompot - service?

Ongelezen bericht door geengast »

Service krijg je bij een reisbureau (voor gemiddeld 25 Euro meer aan administratiekosten) en niet via internet en niet via telefoon.

Dat mag toch duidelijk zijn eigenlijk?

Gesloten