| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telfort houdt zich WEER ( 4de keer!! ) niet aan de afspraak!
-
Inquisitar
Telfort houdt zich WEER ( 4de keer!! ) niet aan de afspraak!
Ik ben nu inmiddels al een aantal maanden bezig met Telfort. Nadat men een abonnement op mijn naam had opgevoerd zonder dat ik hiervoor toestemming had gegeven ( Het was een abonnement dat ik echter wel wilde hebben, dus daar ga ik niet moeilijk over doen ), heeft men mij de korting waar ik recht op zou hebben omdat het een voordeelaanbieding was niet gegeven. Nu is mij beloofd dat ik dit alsnog zou krijgen ( lijkt me niet meer dan terecht, gezien dit de afspraak was ) en de gemaakte kosten voor het bellen naar Telfort zou vergoed worden.
Ook zou er een privacy check uitgevoerd worden, waarna ik kosteloos mijn abonnement zou kunnen ontbinden, als zou blijken dat ik niet degene was die het pakket had laten opvoeren wat ook niet zo is. ( Mijn vriend belde om wat informatie te vragen over het pakket, maar kreeg te horen dat ik alleen informatie mocht opvragen hierover, vervolgens is, zonder contact op te nemen met mij, contracthouder, dat pakket omgezet en opgevoerd ).
Nu zijn we weer een aantal maanden en berichten en loze beloftes verder, en heb ik ;
1. Een contract waar ik 30 euro per maand aan kwijt ben terwijl dit volgens het actiebedrag veel minder zou moeten zijn.
2. Nog steeds mijn telefoonkosten niet vergoed gekregen.
3. Nog steeds geen bericht over de privacy check, wat me niet moeilijk lijkt, gezien de gesprekken opgenomen worden.
En worden alle berichten die ik naar Telfort stuur niet beantwoordt.
Beste mensen van Telfort, waar zijn jullie in HEMELSNAAM mee bezig??
Ook zou er een privacy check uitgevoerd worden, waarna ik kosteloos mijn abonnement zou kunnen ontbinden, als zou blijken dat ik niet degene was die het pakket had laten opvoeren wat ook niet zo is. ( Mijn vriend belde om wat informatie te vragen over het pakket, maar kreeg te horen dat ik alleen informatie mocht opvragen hierover, vervolgens is, zonder contact op te nemen met mij, contracthouder, dat pakket omgezet en opgevoerd ).
Nu zijn we weer een aantal maanden en berichten en loze beloftes verder, en heb ik ;
1. Een contract waar ik 30 euro per maand aan kwijt ben terwijl dit volgens het actiebedrag veel minder zou moeten zijn.
2. Nog steeds mijn telefoonkosten niet vergoed gekregen.
3. Nog steeds geen bericht over de privacy check, wat me niet moeilijk lijkt, gezien de gesprekken opgenomen worden.
En worden alle berichten die ik naar Telfort stuur niet beantwoordt.
Beste mensen van Telfort, waar zijn jullie in HEMELSNAAM mee bezig??
-
stofzuigertje
Re: Telfort houdt zich WEER ( 4de keer!! ) niet aan de afspraak!
1 Bij online afsluiten altijd uitprinten wat je bestelde en die voorwaarden ook.
2 Mail, heb je bewijs dus nooit bellen voor vragen.
3 Als zij niet leveren of reageren om jou E mails kun je het met deze bewijzen ONTBINDEN, dus overeenkomst wegens niet leveren volgens hun voorwaarden stoppen .
U zit dan niet aan 1 of 2 jaren vast, en mag wel en kan zelfs een schadeclaim voor reeds teveel betaalde eisen.
2 Mail, heb je bewijs dus nooit bellen voor vragen.
3 Als zij niet leveren of reageren om jou E mails kun je het met deze bewijzen ONTBINDEN, dus overeenkomst wegens niet leveren volgens hun voorwaarden stoppen .
U zit dan niet aan 1 of 2 jaren vast, en mag wel en kan zelfs een schadeclaim voor reeds teveel betaalde eisen.
Met dit punt zou ik opletten, TS heeft wel geleverd gekregen maar niet de korting die beloofd is en vergoeding voor bellen.Als zij niet leveren of reageren om jou E mails kun je het met deze bewijzen ONTBINDEN, dus overeenkomst wegens niet leveren volgens hun voorwaarden stoppen .
TS kan niet zomaar opzeggen , omdat er wel levering is.
-
Telfort webcare
- verified
- Contacteer:
@Inquisitar,
Ik zie dat uw zaak helaas is blijven liggen bij mijn collega, mijn welgemeende excuses daarvoor! Graag ontvang ik uw mobiele nummer via een privebericht.
Ik zoek het verder uit en neem morgen telefonisch contact met u op.
Hugo
Ik zie dat uw zaak helaas is blijven liggen bij mijn collega, mijn welgemeende excuses daarvoor! Graag ontvang ik uw mobiele nummer via een privebericht.
Ik zoek het verder uit en neem morgen telefonisch contact met u op.
Hugo
Spanning en sensatie hier...
geen update = goed nieuws?
-
Telfort webcare
- verified
- Contacteer:
@devious,
Nog geen update, ik wacht nog op het telefoonnummer van Inquistar.
Hugo
Nog geen update, ik wacht nog op het telefoonnummer van Inquistar.
Hugo
-
Inquisitar
Ik had mijn nummer gemaild ( de overige 3 maal ook ) maar schijnbaar is er niets binnengekomen, heb zonet mijn nummer nogmaals toegestuurd, we wachten het maar eventjes af.devious schreef:Spanning en sensatie hier...
-
Inquisitar
Het is gelukkig opgelost.
Op zeer nette en gepaste wijze moet ik erbij vermelden, dit bericht kan dus op slot.
Bedankt voor de tips, en Henk, bedankt voor de oplossing!
Op zeer nette en gepaste wijze moet ik erbij vermelden, dit bericht kan dus op slot.
Bedankt voor de tips, en Henk, bedankt voor de oplossing!
Fijn dat het is opgelost.