JoostBrno schreef:
Zorgvuldige communicatie komt van twee kanten. Wizz Air schiet daarin te kort en verschuilt zich achter fouten van anderen. ...
Jammer, dat Wizz geen professie toont op zijn website en buiten proportioneel dure prijskaartjes hangt aan goedkope tickets.
Volstrekt onzinnig, onterecht en onredelijk.
-Het boekingsformulier vermeldt duidelijk "
Voor- en achternaam"
-De prijslijst vermeldt de kosten van naamswijziging "
Naamwijzigingskosten
via callcenter Per vlucht, per passagier
60 EUR"
-De Algemene Voorwaarden vermelden duidelijk wat het begrip "naam" inhoudt en wat de gevolgen van het incorrect invullen zijn: "6.1.4 U bent
verplicht om ons te voorzien van de
volledige naam van de Passagier
zoals vermeld op het reisdocument van de Passagier die het reisdocument gebruikt om te reizen. Als u dit
verzuimt tijdens het boeken of binnen 2 uur na de boeking via ons Callcenter, moet een kleine
vergoeding voor
naamswijziging van de Passagier worden betaald. De hoogte van het bedrag is beschikbaar op onze Website en bij ons Callcenter "
Wat wilt u nu eigenlijk? Nòg duidelijker kan haast niet, moet het u dan echt letter voor letter opgelepeld worden? U haalt de naam van een luchtvaartmaatschappij door de modder omdat u zelf onverantwoordelijk, dom en onbenullig bezig bent geweest. Dat is triest. Niet de luchtvaartmaatschappij maar u zelf moet de moeite nemen kennis te nemen van de voorwaarden van het product dat u aanschaft, voorwaarden die volstrekt gebruikelijk en normaal zijn in die branche.