LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] WAT IS ER NU MIS BIJ MEDION (OP DE FLES?????)

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.

Wat voor ervaring heeft men met de service van MEDION??

Goed geen problemen
2
33%
Slechter dan voorheen
0
Geen stemmen
Slecht het probleem wordt zelfs niet opgelost
4
67%

Totaal aantal stemmen: 6

gertkel

WAT IS ER NU MIS BIJ MEDION (OP DE FLES?????)

Ongelezen bericht door gertkel »

Ik heb onder een andere topic het één en ander over de reparatie van mijn PDA weergegeven.
Hij is nu 2 maanden in reparatie en krijg hem binnenkort ongerepareerd weer retour.
De redenen dat hij retour komt is, dat de reparatie nu 2 maanden heeft geduurd, wat volgens mij veel te lang is en nu met de Kijkshop deze zaak wil gaan afronden.
Medion voelt zich in deze zaak schijnbaar niet aangesproken en doet dan ook geen enkele moeite om deze zaak te willen oplossen.

Kortom 1200,00 gulden na een half jaar weg en ik heb nu twijfel of ik nu nog weer een PDA moet aanschaffen.

Gast

Re: WAT IS ER NU MIS BIJ MEDION (OP DE FLES?????)

Ongelezen bericht door Gast »

Goh. Leuk z'n poll. Vindt iedereen zo te zien heel belangrijk :?

gertkel

Goh. Leuk z'n poll. Vindt iedereen zo te zien heel belangrijk
Jij dus niet, met vermoedelijk als reden dat je niets in reparatie hebt bij MEDION. Of sterker nog, je kunt je misschien niet zoiets permiteren!! en ben je niet afhankelijk van MEDION.

Veronderstelling hoor, aandelen in deze organisatie??? :(

:D

Grv Gert

Gast

wij hadden problemen met harde schijf, zijn ze netjes thuis komen vervangen, geen probleem!

Gast

wij hadden problemen met harde schijf, zijn ze netjes thuis komen vervangen, geen probleem!
Gezien ik zelf toch wel een heel andere ervaring heb opgedaan, ben ik blij dat er ook iets positiefs door u te melden is.
Maar ik helaas, heb ik nu van MEDION wel de indruk, dat het allemaal niet meer zo soepel en snel verloopt als dit bij u wel het geval is geweest.
Ik vind, dat ruim 2 maanden wachten op een reparatie en ook nog eens diverse toezeggingen van Medion, beloftes die men blijkbaar niet na kan komen, niet te accepteren.
En ook dat MEDION op de valreep, de winkelier laat opdraaien voor deze 'slechte' vorm van service verlening, is volgens mij ook onjuist en is zeer bedenkelijk.

Omdat u wel een positievere ervaring hebt, wil dit toch niet zeggen, dat MEDION in mijn geval of in andere gevallen wel juist heeft handeld!!

Grv Gert

dellsangel

Ongelezen bericht door dellsangel »

ik heb zelf ook het een en ander van medion en heb nog geen klachten meegemaakt,een kapotte camera van een half jaar oud werd vervangen door een gloednieuwe.in dit geval snap ik ook niet waarom medion zo moeilijk bij jou doet,ze kunnen toch een nieuwe pda sturen als deze niet gemaakt kan worden.en daarbij is een reparatie van 2 maanden veel te lang,en ook schandalig dat ze hem dan ook nog niet maken.ik hoop voor je dat medion zo verstandig is om een nieuwe pda te geven,bestook ze anders maar flink met klaagmailtjes,dit hoef je niet te accepteren,succes :wink:

gertkel

Ook betreffende deze topic, bedank ik de mensen voor de ondersteunende adviesen.
Medion heeft mijn probleem nu opgelost met het toesturen van een nieuwe PDA.
Het is ook een snellere en zie dit dan ook als een compensatie voor de lange wachtperiode.

Grv Gert

vanwijkw

Ongelezen bericht door vanwijkw »

Ik heb geen problemen gehad met Medion Helpdesk. Integendeel Steeds goed service en snelle behandeling

de

Ongelezen bericht door de »

Ik heb zeer positieve ervaringen met Medion. Een defecte printer hebben ze keurig omgeruild voor een nieuwe. Een familielid had een probleem met de computer en die werd snel en goed gerepareerd zonder bijkomende kosten.

henny bouman

Ongelezen bericht door henny bouman »

:( Er zijn mensen met slechte ervaringen en met goede ervaringen bij Medion. Helaas heb ik een uitermate slechte.

Na aankoop van een Medion navigatiesysteem bij Trekpleister bleek er geen geheugenkaart en CD-Rom met de belangrijkste wegen van Europa bij te zitten. Medion wilde hier niets van weten. Gelukkig staat de service bij Trekpleister op een beter niveau. Trekpleister beloofde al vrij snel dat zij er zorg voor zouden dragen het ontbrekende te leveren en hielden mij uitstekend op de hoogte. Echter door dwarsliggerij van Medion duurde de levering langer dan noodzakelijk. Telefonische kontakten met Medion liepen op niets uit. Gelukkig belde Trekpleister net voor mijn vakantie dat ze er voor zouden zorgen dat ik de CD-Rom op tijd zou ontvangen.

Het navigatiesysteem is een goed en prettig werkend systeem. Helaas is ondersteuning eigenlijk niet aanwezig. Geen enkele email met vragen werd beantwoord behalve de volgende. Zie het antwoord van de heer Niek Bosch van Medion vervolgens. Hij liet daarna nooit meer iets van zich horen, ook niet na herhaalde emails van mij. Hij las ze wel dat kon ik zien doordat ik Request Read Receipt had aangezet. Op dit moment zit ik nog met enkele vragen waarop ik geen antwoord heb.

Onderstaand een van de emails met mijn vragen.

Geachte heer, mevrouw,

Hierbij enige kritische opmerkingen betreffende verkochte navigatiesystemen door Medion.

Op dit moment klagen diverse klanten van Medion dat emails gestuurd aan dit email adres niet worden beantwoord. Ook wij hebben geen antwoord gekregen op onze email van enige tijd geleden. Dit is toch wel een minimale service welke wij mogen verwachten.

Het volgende punt is. Er zijn veel misverstanden over de kaarten welke worden aangeboden door Medion Panningen. Deze kaarten kosten 99 Euro per stuk, echter hiervan blijken geen deelkaarten gemaakt te kunnen worden waardoor een dure SD of MMC geheugenkaart van 512 Mb extra gekocht moet worden. Dit wordt er niet bij vermeld. De bijkomende kosten bedragen toch een ruim 100 Euro extra.

Wat verbazend is dat NavTech geen ondersteuning biedt aan de door Medion geleverde NavTech kaarten. Deze kaarten bevatten veel fouten. Hoe is het voor Medion klanten geregeld dat zij een update krijgen, en wat zijn de kosten voor een update.

Het is mogelijk dat e.e.a. niet juist wordt weergegeven of op misverstanden berust daarom gaarne een reactie van Medion op bovenstaande.

Het antwoord van Niek Bosch van Medion op deze vragen:

Eerstmaals wil ik u danken voor de door u aangedragen punten.

Ik zal persoonlijk deze kwestie bekijken en binnen enkele dagen bij u terug komen met een antwoord.

Rekenende op uw begrip verblijf ik,

Met vriendelijke groet,
Niek Bosch
Call Handling Manager

Hierna nooit meer iets van Niek Bosch gehoord.

t.v e

Ongelezen bericht door t.v e »

wij hebben ook een navigatie systeem van medion(aldi gekocht)
nu heb ik 5 keer gebeld voor een geheugenkaart van italie

telkens beloven ze de geheugenkaart op te sturen
maar tot heden toe heb ik nog niets ontvangen

stelletje fantasten zijn het die telkens iets beloven
na 3 maanden heb ik nog geen kaart van italie
heeft iemand een idee hoe ik aan die geheugen kaart van italie kan komen

Klaas Smit

Ongelezen bericht door Klaas Smit »

Zoals het een en ander loopt lijkt het nergens op medion schijnt al 3 maand failiet te zijn en de curator die de zaak behandeld wil ook niet echt meewerken.

hb

Ongelezen bericht door hb »

De cd van italie heb ik in mijn bezit. Als je een geheugenkaartje hebt wil ik hier wel aan meewerken en hem er op zetten. Ik ga echter eind deze week met vakantie, met navigatiesysteem van Medion!!. Als je zo'n duur en goed systeem hebt gekocht, want dat vindt ik wel, en Medion laat je stikken dan vragen ze er om om illegaal te kopieeren.

Dat Medion failliet is kan toch haast niet waar zijn?? Niek Bosch leest mijn emails namelijk wel.

reageer evt. via [email protected]

t.v.e

Ongelezen bericht door t.v.e »

medion schijnt niet failliet te zijn volgens aldi
maar ik heb nog steeds geen geheugenkaart van italie
ik begrijp er niet van
ze beloven telkens dat ze de geheugenkaart opsturen
maar ik heb tot heden nog niets ontvangen
ik word er langzamerhand misselijk van

Gesloten