LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wie kan mijn helpen

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
nijmegen19

wie kan mijn helpen

Ongelezen bericht door nijmegen19 »

wie zou mijn kunnen helpen met deze vraag

wie is het Grote artikelen leveren wij per expediteur!
Wanneer u bij ons meubelen of andere artikelen met het symbool heeft besteld, wordt u door onze vervoerder gebeld over de dag waarop het artikel aan u aangeboden wordt.

dus wie weet welke bedrijf die bezorg ik kan niks vinden met telfoon nummer alwas bedankt

newmikey

Re: wie kan mijn helpen

Ongelezen bericht door newmikey »

nijmegen19 schreef:wie zou mijn kunnen helpen met deze vraag

wie is het Grote artikelen leveren wij per expediteur!
Wanneer u bij ons meubelen of andere artikelen met het symbool heeft besteld, wordt u door onze vervoerder gebeld over de dag waarop het artikel aan u aangeboden wordt.

dus wie weet welke bedrijf die bezorg ik kan niks vinden met telfoon nummer alwas bedankt
:?: :?: :?:

Géén touw aan vast te knopen. Kun je iets specifieker zijn?

boef530

Ongelezen bericht door boef530 »

wat betekend "Grote artikelen leveren wij per expediteur!"
Dus wie weet welk bedrijf dit bezorgd, ik kan niks vinden met telefoon nummer alvast bedankt.
Effe leesbaar gemaakt.

Simpel de verkoper schakelt een vervoerder in die contact met u op neemt voor de bezorging.

nijmegen19

sorry ik bedoel otto ik kan niks vinden wie het bezorg van bedrijf behalven tnt maar dat is voor kleinedingen en grote dingen voor door de bezorgen gedaan dus ik zou graag willen weten wie dat doe dan mvg en erg bedank voor jullie info alwas

ArneLH
Contacteer:

Ongelezen bericht door ArneLH »

Lijkt me een gevalletje van zelf vragen aan Otto:
Telefonisch contact:
0900-1901 (15 ct/min.)
Maandag t/m vrijdag:
9.00 – 19.00 uur.
E-mail:
[email protected]

boef530

Ongelezen bericht door boef530 »

Otto heeft het goederenvervoer in eigen beheer daar kunt u geen contact mee opnemen. Is ook helemaal niet nodig want u wordt geïnformeerd over leverdatum. Waarom wilt u dit eigenlijk weten?

nijmegen19

oke bedank nou omdat ik zelf wat heb bestelt enheb niks gehoort meer en betaalt en ik last dat er o veel klachten zijn van daar dat ik zelf dan een s zou bellen en otto he ik ook gebelt maar die scheep je maar af met u wordt gebelt vandaar :?

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

nijmegen19 schreef:oke bedank nou omdat ik zelf wat heb bestelt enheb niks gehoort meer en betaalt en ik last dat er o veel klachten zijn van daar dat ik zelf dan een s zou bellen en otto he ik ook gebelt maar die scheep je maar af met u wordt gebelt vandaar :?
Waarom heb je vooraf betaald?

http://www.otto.nl/service/service?view=FaqTopTen
Niks meer gehoord? Geen email gehad?

riddert

Ongelezen bericht door riddert »

Wanneer heb je iets besteld? Afgelopen vrijdag?

discovery

Ongelezen bericht door discovery »

Tot voor ca 9 maanden geleden was de vervoerder voor grote artikelen besteld bij Otto, de Fa. Mondial R. Vlot & Zn. Gevestigd te Sliedrecht.
(betreffende kaartje hier voor me).
Je krijgt, redelijk op tijd, dat kaartje in de bus, met daarop de datum bezorging.
De dag voor bezorging kan men op een site, vermeld op het kaartje, zien welk dagdeel de vervoerder komt.

Op "mijn Otto" kan je ook zien als de goederen aan de vervoerder zijn overhandigd.

Gesloten