LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Audi A5 gewonnen??

Andere onderwerpen over auto en vervoer
ikke20
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 dec 2009 16:25

Audi A5 gewonnen??

Ongelezen bericht door ikke20 »

Ik kreeg een melding dat ik m'n de volgende link even in kon vullen want ik was de 1 miljoenste bezoeker en had een audi A5 gewonnen??? is dit wel zo betrouwbaar. graag jullie mening....
http://www.aldaniti.net/wingames/nlaudiA5/index.php?&

stofzuigertje

Re: Audi A5 gewonnen??

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ik lees;

Vul in en maak kans dus je hebt nog niets gewonnen maar de sponsors zijn bedrijven die reclame willen verkopen en wanneer die auto er ooit uit gaat?

Het zou ook in plaats van Nederland geheel Europa kunnen zijn....
Dus vul niets in want je kreeg meer spam en de kans is wel erg klein om te winnen, ze proberen zo alleen maar jou Spam filter uit te zetten en je telefoon nummer dat vermoedelijk bij Bel Me Niet bekend is weer legaal te kunnen gebruiken.

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: Audi A5 gewonnen??

Ongelezen bericht door Ulbe »

Als ik op dergelijke site's was ingegaan, was ik nu theoretisch miljonair en had ik al veel garage's bij moeten bouwen voor de auto's die ik theoretisch gewonnen had bij dergelijke site's,

Laat je niet gek maken!, negeer deze troep!, ze proberen alleen aan je geld en ID te komen!,

Niet op in gaan, winnen doe je toch nooit bij dergelijke site's!,

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

Beerrund
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 feb 2012 21:43

Re: Audi A5 gewonnen??

Ongelezen bericht door Beerrund »

Hoi,

ik speel graag afentoe Sudoku online op websudoku.com. Ik kreeg ineens een mededeling dat ik de miljoenste bezoeker was, een Mini Cooper kon bestellen en bovendien dat dit "geen grap was!".

Wat schetst echter mijn verbazing: 2 dagen later ben ik alweer precies de miljoenste bezoeker.... dat kan natuurlijk helemaal niet, dus bij deze wil ik dat hier melden als bedrog. Het 'bedrijf' dat hierachter zit heet aldaniti. Kan die aub op de zwarte lijst/ aangepakt worden in het programma?

B.v.d.,

Beerrund

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Audi A5 gewonnen??

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Beerrund schreef:Wat schetst echter mijn verbazing: 2 dagen later ben ik alweer precies de miljoenste bezoeker.... dat kan natuurlijk helemaal niet...
Het verbaast mij dat u dit verbaast.

SimonKroon
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 mei 2012 12:37

Re: Audi A5 gewonnen??

Ongelezen bericht door SimonKroon »

Oplichters. Ze zijn gewoon uit op je gegevens

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Audi A5 gewonnen??

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Wegwerp mail adres aanmaken.

Kijk wat er gebeurt als je 'meedoet'..
Spam - soms wel 30 per dag.
Maar een prijs winnen, ik geloof niet dat Aldanti ooit uitkeert.

En anders, waar blijft mijn auto?

Gesloten