LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Opgelicht woofers en versterkers....
Opgelicht woofers en versterkers....
Heey iedereen,
afgelopen maandag was het weer tijd voor het Duits Autosport Festival op de TT in Assen. Na hier een hele poos te hebben rondgekeken naar de auto's en de verschillende races zijn we even de bedrijfsstraat ingelopen. Hier kwamen we een bedrijfje tegen die subwoofers en versterkers tegen een lage prijs verkocht. Aangezien mijn vriendin en ik nogal van de harde muziek in de auto zijn wilden we hier even gaan kijken en zo gezegd zo gedaan.
Direct kwam er een man op ons af die vroeg wat we precies zochten. Mijn vriendin zei dat ze het liefst twee woofers wilde met een versterker die ze allebei aan kon sturen en ik zei dat één wel genoeg was. We twijfelden allebei nog wel een beetje maar de man zakte steeds meer met de prijs dus hebben we uiteindelijk volmondig ja gezegd. Totdat mijn vriendin er opeens mee kwam dat we er geen bon bij kregen en ze vroeg hoe het zou gaan als het hele gedoe toch opeens niet zou werken. De beste man zei dat hij ons een telefoonnummer mee zou geven en als het dan onverhoopt toch niet zou werken wij het geld weer zouden krijgen.
Intussen waren we alweer op weg naar huis met het spul in de auto, thuis aangekomen hadden we geen zin meer om het spul te testen en dit hebben we dus gisteren gedaan. Drie keer raden: Het werkt niet. Mijn vriendin heeft het telefoonnummer erbij gepakt en die heb ik dus zojuist gebeld. Hij gaat 1 keer over en ik krijg er direct een computerstem achter: Dit nummer is niet in gebruik.
Na enig zoeken op het internet (waar is het al niet goed voor), kom ik het bedrijf Remco b.v. te Rotterdam tegen. Maar geen correct telefoonnummer om ons geld terug te halen.
Is hier nog iets aan te doen of iets dergelijks. Kijk, als het nou zou gaan om €50,- ofzo zouden we niet moeilijk gaan doen maar het gaan wel om iets meer....
Voor de rest die dit leest, koop geen dingen van Remco bv of Remco audio.
afgelopen maandag was het weer tijd voor het Duits Autosport Festival op de TT in Assen. Na hier een hele poos te hebben rondgekeken naar de auto's en de verschillende races zijn we even de bedrijfsstraat ingelopen. Hier kwamen we een bedrijfje tegen die subwoofers en versterkers tegen een lage prijs verkocht. Aangezien mijn vriendin en ik nogal van de harde muziek in de auto zijn wilden we hier even gaan kijken en zo gezegd zo gedaan.
Direct kwam er een man op ons af die vroeg wat we precies zochten. Mijn vriendin zei dat ze het liefst twee woofers wilde met een versterker die ze allebei aan kon sturen en ik zei dat één wel genoeg was. We twijfelden allebei nog wel een beetje maar de man zakte steeds meer met de prijs dus hebben we uiteindelijk volmondig ja gezegd. Totdat mijn vriendin er opeens mee kwam dat we er geen bon bij kregen en ze vroeg hoe het zou gaan als het hele gedoe toch opeens niet zou werken. De beste man zei dat hij ons een telefoonnummer mee zou geven en als het dan onverhoopt toch niet zou werken wij het geld weer zouden krijgen.
Intussen waren we alweer op weg naar huis met het spul in de auto, thuis aangekomen hadden we geen zin meer om het spul te testen en dit hebben we dus gisteren gedaan. Drie keer raden: Het werkt niet. Mijn vriendin heeft het telefoonnummer erbij gepakt en die heb ik dus zojuist gebeld. Hij gaat 1 keer over en ik krijg er direct een computerstem achter: Dit nummer is niet in gebruik.
Na enig zoeken op het internet (waar is het al niet goed voor), kom ik het bedrijf Remco b.v. te Rotterdam tegen. Maar geen correct telefoonnummer om ons geld terug te halen.
Is hier nog iets aan te doen of iets dergelijks. Kijk, als het nou zou gaan om €50,- ofzo zouden we niet moeilijk gaan doen maar het gaan wel om iets meer....
Voor de rest die dit leest, koop geen dingen van Remco bv of Remco audio.
Re: Opgelicht woofers en versterkers....
Beetje een "long shot" maar grote kans dat op het volgende festival (ergens anders) deze zelfde leverancier er weer staat.
Tja, het niet krijgen van een bon zou bij mij al alrmbellen doen rinkelen. Ts heeft het hier niet over prijzen en hoeveel het goedkoper was. Maar goed, ts is er Helaas ingetrapt. En nu? Aangifte doen. Je bent duidelijk opgelicht. Je zou via de tt kunnen proberen om meer gegevens te achterhalen van de standhouder.
Het blijft toch nog steeds fascinerend om te zien hoe makkelijk mensen, ondanks tientallen jaren consumentenvoorlichting, zijn op te lichten.
Je zou denken dat iedereen alle doorzichtige verkooptrucs toch wel zou kennen, maar nee. Misschien moet ik toch eens een andere carriere gaan beginnen. Elixers verkopen die voor het eeuwige leven zorgen of zoiets.
Je zou denken dat iedereen alle doorzichtige verkooptrucs toch wel zou kennen, maar nee. Misschien moet ik toch eens een andere carriere gaan beginnen. Elixers verkopen die voor het eeuwige leven zorgen of zoiets.
-
- Contacteer:
Als je toch doodgaat krijg je je geld terug, mits in persoon geclaimd?GJvdZ schreef: Elixers verkopen die voor het eeuwige leven zorgen of zoiets.
Precies. Jij snapt 'm.Guardian72 schreef:Als je toch doodgaat krijg je je geld terug, mits in persoon geclaimd?GJvdZ schreef: Elixers verkopen die voor het eeuwige leven zorgen of zoiets.
Hier ben ik gelukkig ook achteraan geweest en krijg morgen een bericht terug van 402 Automotive (organisator van het event). Als hier niets uitkomt ga ik direct naar de politie om aangifte te doen, maar de vraag is of ze er iets mee doen. De politie tegenwoordig vind ik ook niet je-van-het na m'n vorige aangiftes.....berndv schreef:Tja, het niet krijgen van een bon zou bij mij al alrmbellen doen rinkelen. Ts heeft het hier niet over prijzen en hoeveel het goedkoper was. Maar goed, ts is er Helaas ingetrapt. En nu? Aangifte doen. Je bent duidelijk opgelicht. Je zou via de tt kunnen proberen om meer gegevens te achterhalen van de standhouder.
Aanvulling: Vandaag de politie opgebeld en werd direct doorverwezen naar het Juridisch Loket omdat hun 'er ook niks mee kunnen'. Dit bedoelde ik dus in mijn vorige berichtje, wie neemt hun tegenwoordig nog serieus, ze zijn er nooit als je ze nodig hebt maar doe je zelf iets verkeerds........ Nou ja, nu kan ik hier wel over beginnen maar daar gaat het niet om. Het Juridisch Loket zegt: Wij kunnen hier niks mee omdat er niets bekend is van de verkoper... Het enige wat u nog kunt proberen is om een aangetekende brief naar het adres te sturen wat bij het telefoonnummer hoort. Maar zoals ik heb gelezen is het bedrijf failliet (al sinds 2009) dus daar schiet ik dan ook niks mee op. Ik wacht nu nog even bericht af van de organisator en hopen dat ik daar dan iets mee op schiet.
Heey iedereen,
ik heb zojuist weer contact gehad met de uitermate behulpzame organisator. Hij was zo vriendelijk om me te helpen en zodoende ben ik dus achter de standhouders telefoonnummer en dergelijke gekomen.
Het bleek om Shop 4 Cars te gaan uit Rotterdam. Nu heb ik hier een mailtje heen gestuurd met wat er allemaal is gebeurt en ben nu in afwachting van hun reactie.
ik heb zojuist weer contact gehad met de uitermate behulpzame organisator. Hij was zo vriendelijk om me te helpen en zodoende ben ik dus achter de standhouders telefoonnummer en dergelijke gekomen.
Het bleek om Shop 4 Cars te gaan uit Rotterdam. Nu heb ik hier een mailtje heen gestuurd met wat er allemaal is gebeurt en ben nu in afwachting van hun reactie.
Ik had een bestelling gedaan bij shop 4 cars maar ik verneem nu niets meer van ze.
Ik heb ook diverse mailtjes gestuurd en kreeg geen antwoord.
Vandaag probeer ik weer te mailen en het mail adres van hun doet het ineens niet meer.
Tevens is hun webshop plots van het internet verdwenen.
Dit is dus echt oplichting .
weet iemand wat je hier mee kan doen??
Grt Robin
Ik heb ook diverse mailtjes gestuurd en kreeg geen antwoord.
Vandaag probeer ik weer te mailen en het mail adres van hun doet het ineens niet meer.
Tevens is hun webshop plots van het internet verdwenen.
Dit is dus echt oplichting .
weet iemand wat je hier mee kan doen??
Grt Robin
-
Ik heb begin mei een composet besteld bij shop 4 cars.
Ik heb na een week een mailtje gestuurd om te vragen wanneer het ong binnen zou komen.
Heb een dag later een mail terug gekregen dat het de week erna bezorgt zou worden. Maar nu zijn we twee weken verder en ik heb nog niks.
Heb hun van het weekend een mail gestuurd en dat wou niet nu heb ik vandaag weer een mail gestuurd en dat wou wel . Maar ik vond het ook al vreemd dat de site in een keer uit de lucht is.
Ik hoop dat er iemand weet met wat advies .
Ik heb na een week een mailtje gestuurd om te vragen wanneer het ong binnen zou komen.
Heb een dag later een mail terug gekregen dat het de week erna bezorgt zou worden. Maar nu zijn we twee weken verder en ik heb nog niks.
Heb hun van het weekend een mail gestuurd en dat wou niet nu heb ik vandaag weer een mail gestuurd en dat wou wel . Maar ik vond het ook al vreemd dat de site in een keer uit de lucht is.
Ik hoop dat er iemand weet met wat advies .