LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Xs4all niet meer wat het geweest is
Re: Xs4all niet meer wat het geweest is
Op onnozele vragen antwoord ik niet meer
Re: Xs4all niet meer wat het geweest is
@mje : wanneer heb je opgezegd? was dit nog in het vorige jaar? of pas een paar dagen geleden?
Ook al heb je dan de opzegging binnen en hun bevestiging daarvan, kan het wel zijn dat die opzegging pas daadwerkelijk ingaat na je jaar-contract en dat jij wel aan je jaarcontract gehouden wordt (staat als het goed is ook wel in de opzeggings-bevestiging).
En als je dan gaat storneren enz. zien we jou wel terug in het onderdeel incasso
Ook al heb je dan de opzegging binnen en hun bevestiging daarvan, kan het wel zijn dat die opzegging pas daadwerkelijk ingaat na je jaar-contract en dat jij wel aan je jaarcontract gehouden wordt (staat als het goed is ook wel in de opzeggings-bevestiging).
En als je dan gaat storneren enz. zien we jou wel terug in het onderdeel incasso
Re: Xs4all niet meer wat het geweest is
Ik heb binnen de termijn van 7 werkdagen geannuleerd inmiddels
heeft xs4all haar fout toegegeven.
heeft xs4all haar fout toegegeven.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 26 mei 2012 11:02
Re: Xs4all niet meer wat het geweest is
Als je een beetje wil weten wat er mis is bij XS4all, en waarom ze geen provider van het jaar meer kunnen worden in de toekomst.
http://www.flock-of-mockingbirds.org/item.jsp?news=9
----
Waarom XS4all geen Service provider van 't jaar kan zijn.
1. XS4all niet meer dan een Merk van KPN is.
Net als Telfort, Hi en Getronics.
2. Ze meer moeite doen voor reclame campagnes dan voor het verbeteren de service.
Wat ze in de reclames verkopen, is het verknipte ideaal beeld wat ze van zich zelf hebben, en niet waar maken.
Maar dat is vaak zo met reclame campagnes van organisaties.
3. Ze niet met uitzondering om kunnen/willen gaan.
Een simpele standaard vraag hebben ze een antwoord voor, uit de computer.
Maar zodra de computer geen antwoord heeft, sturen ze de klant liever domweg van het kastje naar de muur dan even uit te zoeken wat een oplossing zou kunnen zijn.
Ze sturen dan bijvoorbeeld ook rustig 5x een nieuw ADSL modem, en laten die door de klant ook tig keer 'resetten' en 'firmware updaten', als men weet dat het daar toch niet meer aan kan liggen. En als je ze daar op aanspreekt krijg je de reactie "Ja, maaar, we moeten het toch eerst zo doen, anders mag ik van het systeem niet verder"
4. Ze ook maar producten van anderen door verkopen, en doen als of het van hun zelf is.
Het VOIP telefonie deel is bijvoorbeeld van een bedrijf in Frankrijk, waar ze maar een klantje zijn. Dus als er iets flink mis gaat, dan worden de KPN/XS medewerkers ook domweg van het kastje naar de muur gestuurd door die fransozen.
5. Ze liegen, en plegen strafbare feiten.
De verantwoordelijken mensen, Directie & Security Officer, waren maanden eerder al meerdere malen gewaarschuwd dat de beveilging niet op orde is.
Maar ze kozen er voor om het te ontkennen, en gewoon verder aan te klooien.
Ze hadden het ook direct de klanten dat moeten vertellen volgens de wet, maar ook dat hebben ze (blijkbaar de procedure binnen KPN) bewust niet gedaan. Daarmee voldoen ze dus bewust niet aan bijvoorbeeld de Web Bescherming Persoonsgegevens, en zouden dus niet met klant persoonsgegevens om mogen gaan.
6. De medewerkers hun fouten wissen uit het helpdesk systeem.
De klant krijgt dan te horen dat 'Het niet in het systeem staat!', als de klant al meerdere malen z'n verhaal gedaan heeft over iets wat mis gaat, en dat een paar dagen eerder nog wel in 'het systeem' terug te vinden was. Of, ze snel bot 'doorverbinden naar de juiste persoon', en dan de klant in een eindeloze wacht komt, of de verbinding direct verbroken word.
7. Ze zich niet aan afspraken en beloftes houden.
Als er dan een storing/probleem is wat ze echt niet kunnen ontkennen, dan beloven ze dat zodra het dan opgelost zou zijn de klant z'n geld terug zou krijgen voor de tijd dat het niet werkte (maar dan moet de klant dat dan nog eens via een email aanvragen, want ze kunnen het tot die tijd nog niet in het systeem vermelden).
Maar het daadwerkelijke terug betalen gebeurt dan vervolgens niet, en weet men weer nergens van. En als je dan het emailtje laat zien waarin dat beloofd is, gaat zo over naar punt 6., of zeggen ze dat die gene dat niet had mogen toezeggen.
En, als ze vast lopen in hun eigen catch-22 procedures, dan beloven ze vaak dat 'een specialist' terug gaat bellen, maar dat gebeurt 9 van de 10 keer niet.
8. Volgens hun wil iedereen super graag net zo vel cool zijn als zij.
Als je hun algemene nummer beld krijg je dan ook maar 2 opties.
1) Als u reeds klant bent ... druk dan 1.
2) Als u graag klant wil worden .. druk dan 2.
Dus, als je geen klant (meer) bent, en dat ook niet wil worden, maar ze wel even wil spreken over iets dat flink fout gaat, dan kan/mag dat niet!?
9. Ze intern ruziën en elkaar kinderachtig dwars gaan liggen binnen de KPN afdelingen.
De medewerkers van de KPN winkels in de steden zeggen dat ze niet meer in het systeem van de XS4all tak mogen kijken wat nu de status is van een bestelling.
De XS4all afdelingen medewerkers klagen dat de KPN buiten monteurs geen kabel reparaties willen uitvoeren als ze moeten graven, en dus maar domweg liegen over dat de kabel wel in orde zou zijn, ook al zeggen alle meet gegevens dat er meerdere storingen in zitten.
10. Ze bij KPN flink de weg kwijt zijn.
XS4all staat al lang niet meer voor Access For All.
Maar voor Access for those who pay and don't mind being treated like a fool by snobs.
--
Koninklijke KPN N.V. (also Royal KPN N.V.)
Staat voor: "Koninlijke Koninklijke Posterijen, Telegrafie en Telefonie Nederland Naamloze Vennootschap"
Ze vinden zich zelf blijkbaar Dubbel Koninklijk, en dat de Post en Telegraaf ook nog onderdeel zijn!?
Zeker ook in een vorig leven allemaal Napoloen Bonaparte geweest.
http://www.flock-of-mockingbirds.org/item.jsp?news=9
----
Waarom XS4all geen Service provider van 't jaar kan zijn.
1. XS4all niet meer dan een Merk van KPN is.
Net als Telfort, Hi en Getronics.
2. Ze meer moeite doen voor reclame campagnes dan voor het verbeteren de service.
Wat ze in de reclames verkopen, is het verknipte ideaal beeld wat ze van zich zelf hebben, en niet waar maken.
Maar dat is vaak zo met reclame campagnes van organisaties.
3. Ze niet met uitzondering om kunnen/willen gaan.
Een simpele standaard vraag hebben ze een antwoord voor, uit de computer.
Maar zodra de computer geen antwoord heeft, sturen ze de klant liever domweg van het kastje naar de muur dan even uit te zoeken wat een oplossing zou kunnen zijn.
Ze sturen dan bijvoorbeeld ook rustig 5x een nieuw ADSL modem, en laten die door de klant ook tig keer 'resetten' en 'firmware updaten', als men weet dat het daar toch niet meer aan kan liggen. En als je ze daar op aanspreekt krijg je de reactie "Ja, maaar, we moeten het toch eerst zo doen, anders mag ik van het systeem niet verder"
4. Ze ook maar producten van anderen door verkopen, en doen als of het van hun zelf is.
Het VOIP telefonie deel is bijvoorbeeld van een bedrijf in Frankrijk, waar ze maar een klantje zijn. Dus als er iets flink mis gaat, dan worden de KPN/XS medewerkers ook domweg van het kastje naar de muur gestuurd door die fransozen.
5. Ze liegen, en plegen strafbare feiten.
De verantwoordelijken mensen, Directie & Security Officer, waren maanden eerder al meerdere malen gewaarschuwd dat de beveilging niet op orde is.
Maar ze kozen er voor om het te ontkennen, en gewoon verder aan te klooien.
Ze hadden het ook direct de klanten dat moeten vertellen volgens de wet, maar ook dat hebben ze (blijkbaar de procedure binnen KPN) bewust niet gedaan. Daarmee voldoen ze dus bewust niet aan bijvoorbeeld de Web Bescherming Persoonsgegevens, en zouden dus niet met klant persoonsgegevens om mogen gaan.
6. De medewerkers hun fouten wissen uit het helpdesk systeem.
De klant krijgt dan te horen dat 'Het niet in het systeem staat!', als de klant al meerdere malen z'n verhaal gedaan heeft over iets wat mis gaat, en dat een paar dagen eerder nog wel in 'het systeem' terug te vinden was. Of, ze snel bot 'doorverbinden naar de juiste persoon', en dan de klant in een eindeloze wacht komt, of de verbinding direct verbroken word.
7. Ze zich niet aan afspraken en beloftes houden.
Als er dan een storing/probleem is wat ze echt niet kunnen ontkennen, dan beloven ze dat zodra het dan opgelost zou zijn de klant z'n geld terug zou krijgen voor de tijd dat het niet werkte (maar dan moet de klant dat dan nog eens via een email aanvragen, want ze kunnen het tot die tijd nog niet in het systeem vermelden).
Maar het daadwerkelijke terug betalen gebeurt dan vervolgens niet, en weet men weer nergens van. En als je dan het emailtje laat zien waarin dat beloofd is, gaat zo over naar punt 6., of zeggen ze dat die gene dat niet had mogen toezeggen.
En, als ze vast lopen in hun eigen catch-22 procedures, dan beloven ze vaak dat 'een specialist' terug gaat bellen, maar dat gebeurt 9 van de 10 keer niet.
8. Volgens hun wil iedereen super graag net zo vel cool zijn als zij.
Als je hun algemene nummer beld krijg je dan ook maar 2 opties.
1) Als u reeds klant bent ... druk dan 1.
2) Als u graag klant wil worden .. druk dan 2.
Dus, als je geen klant (meer) bent, en dat ook niet wil worden, maar ze wel even wil spreken over iets dat flink fout gaat, dan kan/mag dat niet!?
9. Ze intern ruziën en elkaar kinderachtig dwars gaan liggen binnen de KPN afdelingen.
De medewerkers van de KPN winkels in de steden zeggen dat ze niet meer in het systeem van de XS4all tak mogen kijken wat nu de status is van een bestelling.
De XS4all afdelingen medewerkers klagen dat de KPN buiten monteurs geen kabel reparaties willen uitvoeren als ze moeten graven, en dus maar domweg liegen over dat de kabel wel in orde zou zijn, ook al zeggen alle meet gegevens dat er meerdere storingen in zitten.
10. Ze bij KPN flink de weg kwijt zijn.
XS4all staat al lang niet meer voor Access For All.
Maar voor Access for those who pay and don't mind being treated like a fool by snobs.
--
Koninklijke KPN N.V. (also Royal KPN N.V.)
Staat voor: "Koninlijke Koninklijke Posterijen, Telegrafie en Telefonie Nederland Naamloze Vennootschap"
Ze vinden zich zelf blijkbaar Dubbel Koninklijk, en dat de Post en Telegraaf ook nog onderdeel zijn!?
Zeker ook in een vorig leven allemaal Napoloen Bonaparte geweest.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 26 mei 2012 11:02
Re: Xs4all niet meer wat het geweest is
Donna,
Vergeet 't maar, je wil alles hebben wat verschillende providers leveren. Je wil dat de groenteboer ook fietsbellen verkoopt.
Die supermarkt bestaat nog niet.
Telefonie van XS is zo onstabiel omdat ook zij het weer inkopen bij een andere groenteboer, helemaal in frankrijk in dit geval.
Bij ziggo werkt 't een en ander sinds een jaartje wel stabiel, en word steeds veel sneller voor 't zelfde geld, Maaaar hun 'service' is verder om te huilen zo dom!. Ze kunnen niet eens zien of de kabel in orde is, want dat is dan ook weer van een ander groenteboer waar ze zelf geen contact mee mogen hebben.
Maar je mag ze via hun lijn dan wel weer gratis bellen, dus zelf CD'tje op zetten terwijl je wacht. Verder leveren ze nogal spartaanse modems waar je zelf niets in mag/kan aanpassen omdat het dan gewoon niet meer werkt, ook al pas je 't wachtwoord aanpast, of zo iet banaals.
Dus als je gewoon een snelle stabiele internet verbinding wil, met een telefoon verbinging, dan zijn ze goed genoeg.
Oh ja... ze doen wel een poort filtering, dus direct email versturen via een andere provider via poort 25, mag niet van ze. Wat dat betreft leven ze ook nog aan de donkere kant van de maan.
Iemand nog aardige ervaringing met andere providers [nee niet die G!#$!E UPC criminelen], maar redelijk nette leveranciers?
Vergeet 't maar, je wil alles hebben wat verschillende providers leveren. Je wil dat de groenteboer ook fietsbellen verkoopt.
Die supermarkt bestaat nog niet.
Telefonie van XS is zo onstabiel omdat ook zij het weer inkopen bij een andere groenteboer, helemaal in frankrijk in dit geval.
Bij ziggo werkt 't een en ander sinds een jaartje wel stabiel, en word steeds veel sneller voor 't zelfde geld, Maaaar hun 'service' is verder om te huilen zo dom!. Ze kunnen niet eens zien of de kabel in orde is, want dat is dan ook weer van een ander groenteboer waar ze zelf geen contact mee mogen hebben.
Maar je mag ze via hun lijn dan wel weer gratis bellen, dus zelf CD'tje op zetten terwijl je wacht. Verder leveren ze nogal spartaanse modems waar je zelf niets in mag/kan aanpassen omdat het dan gewoon niet meer werkt, ook al pas je 't wachtwoord aanpast, of zo iet banaals.
Dus als je gewoon een snelle stabiele internet verbinding wil, met een telefoon verbinging, dan zijn ze goed genoeg.
Oh ja... ze doen wel een poort filtering, dus direct email versturen via een andere provider via poort 25, mag niet van ze. Wat dat betreft leven ze ook nog aan de donkere kant van de maan.
Iemand nog aardige ervaringing met andere providers [nee niet die G!#$!E UPC criminelen], maar redelijk nette leveranciers?
-
- Berichten: 134
- Lid geworden op: 19 nov 2006 20:08
Re: Xs4all niet meer wat het geweest is
Wij hebben sinds kort glasvezel van XS4ALL met televisie. Televisie is crap, Continue stilstaand beeld en zenders die niet bereikbaar zijn.
Re: Xs4all niet meer wat het geweest is
XS4all telefoneren heeft nog nooit goed gewerkt zo lang als we het hebben.
Die heldere van xs4all zeggen altijd dat de fout in mijn systeem zit.
Internet doet het wel maar telefoneren heel vaak niet.
Ik bel vaak mijn eigen nummer met de gsm of de telefoon het doet.
Ze hebben bij xsa4ll altijd wel een andere smoes.
Als ik bel druk ik altijd in voor uitbreiding van diensten en vraag dan een abonnement wat wel werkt en wat dat kost.
Dan zijn ze even stil en zeggen dat ik de storingsdienst moet bellen als mijn telefoon het niet doet.
Ze begrijpen dus niet eens wat je bedoelt.
Dat je een abonnement wilt afsluiten wat wel werkt.
We hebben nu het 3 in een pakket en internet en tv zijn wel goed.
Maar bellen.....................
Volgens mij ging het met de bordjes in de tijd van Napoleon toch beter.
Bij de tv is het opnemen gewoon waardeloos geworden.
Als je bv formule 1 wilt opnemen moetje ook de training en voorbeschouwing opnemen.
Je kunt niet meer opnemen met tijd instellen.
Ik gebruik de video recorder en dan kan ik opnemen wat ik wil.
Ik heb ongeveer 18 jaar xs4all maar dat heeft de langste tijd gehad nu.
Ze zijn afgedaald naar een heel laag niveau wat betreft kwaliteit maar niet met de prijs.
Xs4all is zeer slecht geworden.
En niet wat die leugenaars van xs4all bedacht hebben.
Wie verzint nu in deze tijd zo iets van opname manier?
Die heldere van xs4all zeggen altijd dat de fout in mijn systeem zit.
Internet doet het wel maar telefoneren heel vaak niet.
Ik bel vaak mijn eigen nummer met de gsm of de telefoon het doet.
Ze hebben bij xsa4ll altijd wel een andere smoes.
Als ik bel druk ik altijd in voor uitbreiding van diensten en vraag dan een abonnement wat wel werkt en wat dat kost.
Dan zijn ze even stil en zeggen dat ik de storingsdienst moet bellen als mijn telefoon het niet doet.
Ze begrijpen dus niet eens wat je bedoelt.
Dat je een abonnement wilt afsluiten wat wel werkt.
We hebben nu het 3 in een pakket en internet en tv zijn wel goed.
Maar bellen.....................
Volgens mij ging het met de bordjes in de tijd van Napoleon toch beter.
Bij de tv is het opnemen gewoon waardeloos geworden.
Als je bv formule 1 wilt opnemen moetje ook de training en voorbeschouwing opnemen.
Je kunt niet meer opnemen met tijd instellen.
Ik gebruik de video recorder en dan kan ik opnemen wat ik wil.
Ik heb ongeveer 18 jaar xs4all maar dat heeft de langste tijd gehad nu.
Ze zijn afgedaald naar een heel laag niveau wat betreft kwaliteit maar niet met de prijs.
Xs4all is zeer slecht geworden.
En niet wat die leugenaars van xs4all bedacht hebben.
Wie verzint nu in deze tijd zo iets van opname manier?
Re: Xs4all niet meer wat het geweest is
XS4all, die krijgen niets voor elkaar als er een storing opgelost moet worden.
Al diversen jaren tevreden aangesloten, maar sinds 1 Juli een zeer slechte/geen internet verbinding. Ontzettend makkelijk als je thuiswerkt.
Bel je op, vragen ze om je postcode, geen problemen in uw gebied.
Nou geen problemen, 5 dagen vrijwel geen internet, er wordt zeker niets geregistreerd.
Ze weten nog steeds niet wat het is, tja de KPN moet het door meten.
gvd dan weten we wel hoe lang dat gaat duren.
Iemand een goed idee voor een betere adsl provider???
Al diversen jaren tevreden aangesloten, maar sinds 1 Juli een zeer slechte/geen internet verbinding. Ontzettend makkelijk als je thuiswerkt.
Bel je op, vragen ze om je postcode, geen problemen in uw gebied.
Nou geen problemen, 5 dagen vrijwel geen internet, er wordt zeker niets geregistreerd.
Ze weten nog steeds niet wat het is, tja de KPN moet het door meten.
gvd dan weten we wel hoe lang dat gaat duren.
Iemand een goed idee voor een betere adsl provider???
Re: Xs4all niet meer wat het geweest is
hier geen problemen met xs4all. Bellen en internet doen het altijd. Met bellen alleen aan het begin veel last gehad, gebeld en stuurden een nieuw modem op sindsdien geen klachten meer
\
\
Re: Xs4all niet meer wat het geweest is
GJhill
Eigenlijk is het wel heel erg merkwaardig dat deze provider zo diep gezonken is. Wat ik me herinner is, dat ze jaar in jaar uit als beste provider uit de bus kwamen (en niet alleen bij de Consumentenbond). Wat ik begrepen heb, is, dat ze sinds ze onder de KPN vallen, ze afglijden naar onpeilbare diepten. Werkelijk doodzonde hoe een uitmuntend bedrijf kennelijk de nek wordt omgedraaid door het "moeder"bedrijf.
Maxiem.
Eigenlijk is het wel heel erg merkwaardig dat deze provider zo diep gezonken is. Wat ik me herinner is, dat ze jaar in jaar uit als beste provider uit de bus kwamen (en niet alleen bij de Consumentenbond). Wat ik begrepen heb, is, dat ze sinds ze onder de KPN vallen, ze afglijden naar onpeilbare diepten. Werkelijk doodzonde hoe een uitmuntend bedrijf kennelijk de nek wordt omgedraaid door het "moeder"bedrijf.
Maxiem.
Re: Xs4all niet meer wat het geweest is
jorritr
Het forumoverzicht kent een aparte categorie "onderzoek". Het lijkt me handig, dat je ook daar jouw oproep plaatst:
http://forum.www.trosradar.nl/viewforum.php?f=124
Veel sukses met je studie,
Maxiem.
Het forumoverzicht kent een aparte categorie "onderzoek". Het lijkt me handig, dat je ook daar jouw oproep plaatst:
http://forum.www.trosradar.nl/viewforum.php?f=124
Veel sukses met je studie,
Maxiem.
Re: Xs4all niet meer wat het geweest is
Lijkt mij ook handig dit bericht in het juiste topic te zetten...MAXIEM schreef:jorritr
Het forumoverzicht kent een aparte categorie "onderzoek". Het lijkt me handig, dat je ook daar jouw oproep plaatst:
http://forum.www.trosradar.nl/viewforum.php?f=124
Veel sukses met je studie,
Maxiem.
-
- Berichten: 26
- Lid geworden op: 21 jul 2012 10:30
Re: Xs4all niet meer wat het geweest is
Jaren met internet en telefoon bij KPN gezeten.
Meerdere keren nieuwe routers gehad omdat ze kapot gingen.
Helpdesk was om te huilen zo slecht.
Meerdere keren problemen met facturen gehad.
3 jaar geleden overgestapt naar xs4all. Ten eerste omdat deze goedkoper was dan KPN. ( Abonnement kon bij KPN wel ineens goedkoper toen ik opzegde. Blijkbaar jaren teveel betaald )
Nieuwe router door monteur aangesloten.
Na een jaar abonnement gewijzigd en een nieuwe router gekregen waardoor ik kan blijven bellen en internetten als de lijnverbinding uitvalt. Gaat dan via een GSM kaart verder.
1x de helpdesk moeten bellen omdat na een firmware update de router het niet meer deed. Omdat ik via mijn mobile telefoon moest bellen door de helpdesk medewerker terug gebeld ivm de kosten die ik nu moest maken.
Netjes geholpen en het probleem is netjes opgelost.
xs4all is een onderdeel van de KPN en je kan onderweg ook gratis gebruik maken van de KPN hotspots.
Bij elke provider gaat er weleens iets mis en een ervaringen zijn bij een ieder weer anders.
Er is altijd wel iets wat niet goed gaat.
Trouwens maar goed ool. Anders zou er maar 1 provider overblijven die vervolgens de hoofdprijs gaat rekenen.
Meerdere keren nieuwe routers gehad omdat ze kapot gingen.
Helpdesk was om te huilen zo slecht.
Meerdere keren problemen met facturen gehad.
3 jaar geleden overgestapt naar xs4all. Ten eerste omdat deze goedkoper was dan KPN. ( Abonnement kon bij KPN wel ineens goedkoper toen ik opzegde. Blijkbaar jaren teveel betaald )
Nieuwe router door monteur aangesloten.
Na een jaar abonnement gewijzigd en een nieuwe router gekregen waardoor ik kan blijven bellen en internetten als de lijnverbinding uitvalt. Gaat dan via een GSM kaart verder.
1x de helpdesk moeten bellen omdat na een firmware update de router het niet meer deed. Omdat ik via mijn mobile telefoon moest bellen door de helpdesk medewerker terug gebeld ivm de kosten die ik nu moest maken.
Netjes geholpen en het probleem is netjes opgelost.
xs4all is een onderdeel van de KPN en je kan onderweg ook gratis gebruik maken van de KPN hotspots.
Bij elke provider gaat er weleens iets mis en een ervaringen zijn bij een ieder weer anders.
Er is altijd wel iets wat niet goed gaat.
Trouwens maar goed ool. Anders zou er maar 1 provider overblijven die vervolgens de hoofdprijs gaat rekenen.