Heeft iemand ervaring met de nieuwe dubbelovens van atag? Het gaat hier niet om een dubbele oven, maar een plaat die de ovenruimte verkleind of vergroot. In de ruimtes is de temperatuur afzonderlijk te regelen.
Het zijn de ovens waarbij het typenr met DX begint.
Mog meer verwarring dus,
GRoet Marlein
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] multifunctionele dubbeloven van Atag
Re: multifunctionele dubbeloven van Atag
nee, nog meer verwarming bedoel je
Persoonlijk vind ik het meer een gimmick dan dat mensen er werkelijk iets mee gaan doen.
Resultaten en/of ervaringen zul je nu nog niet vinden omdat die ovens er pas zijn sinds begin dit jaar (laat staan dat ze al zijn uitgeleverd) .
Ik denk dat je een beter resultaat behaald gewoon twee "normale" ovens te kopen, ongeacht maat
overigens heeft Scholtes dit truukje al in het programma (of gehad, ik doe niks met scholtes)
Persoonlijk vind ik het meer een gimmick dan dat mensen er werkelijk iets mee gaan doen.
Resultaten en/of ervaringen zul je nu nog niet vinden omdat die ovens er pas zijn sinds begin dit jaar (laat staan dat ze al zijn uitgeleverd) .
Ik denk dat je een beter resultaat behaald gewoon twee "normale" ovens te kopen, ongeacht maat
overigens heeft Scholtes dit truukje al in het programma (of gehad, ik doe niks met scholtes)
-
Scholtes en Ariston hebben dit item al geruime tijd in het assortiment, oven is op te delen in 2 compartimenten waar verschillende temperaturen te regelen zijn.overigens heeft Scholtes dit truukje al in het programma (of gehad, ik doe niks met scholtes)
Heeft iemand inmiddels al ervaring met een dergelijke oven?
Ik ben hier inderdaad ook benieuwd naar, lijkt mij namelijk ideaal.
Wij hebben de oven inmiddels bijna 3 maanden en hij bevalt uitstekend. Je kunt producten prima apart bereiden en ook de geur trekt niet naar het andere compartiment. Heel handig om grote porties te bereiden. Of voor twee dingen die op een andere temperatuur of met een andere instelling klaargemaakt moeten worden (bv boven grill en onder hete lucht).
Er is nog wel een fout gemaakt bij de bestelling van de oven en dat is dat in het boekje stond dat ons model een draaispit zou hebben, maar deze er in werkelijkheid niet in kan. We zijn nog met Atag in gesprek, maar hebben er nog steeds vertrouwen in dat ze dit netjes oplossen.
Er is nog wel een fout gemaakt bij de bestelling van de oven en dat is dat in het boekje stond dat ons model een draaispit zou hebben, maar deze er in werkelijkheid niet in kan. We zijn nog met Atag in gesprek, maar hebben er nog steeds vertrouwen in dat ze dit netjes oplossen.