Daarom heb ik ruim optijd contact gezocht met KPN, op 11 januari kreeg ik dan ook een bevestiging van mijn aanvraag. Tot mijn verbazing kostte het verhuizen wel 25euro maar dat nam ik voor lief.
Op 25 januari kreeg ik opnieuw een bericht van KPN:
Dus ik dacht dat nu alles netjes geregeld zou zijn. Maar het tegendeel bleek waar te zijn. Er was geen internet. Ik heb ze nog een dag de tijd gegeven en ben ze toen gaan bellen.Geachte mevrouw XXXX,
Wij zijn klaar voor uw verhuizing!
Binnenkort gaat u verhuizen. Wij hebben de afgelopen tijd achter de schermen alles geregeld om de verhuizing van uw KPN aansluiting zo goed mogelijk te laten verlopen. Hierbij ontvangt u enkele belangrijke verhuistips.
Na enkele minuten aan de telefoon te hebben gewacht kreeg ik de juiste persoon te spreken. Er was iets fout gegaan en de verbinden was dus helemaal niet verhuisd. Ookal had ik wel een mail gekregen dat hij verhuisd zou zijn.
Het zou nog 2 weken duren voordat ik weer internet had. Aangezien ik mijn eigen bedrijf heb was dit geen optie. De persoon aan de telefoon snapte dit en zei dat ik het abbonnement zonder problemen kon opzeggen. Tevens zou ik de verhuiskosten, de teveel betaalde abbonementskosten en de kosten van het bellen naar de klantenservice vergoed krijgen.
Om dit te regelen werd ik doorverbonden naar de opzeg afdeling. De opzegging zou geregeld zijn en ik werd verbonden met de afdeling die zouden zorgen dat ik mijn geld terug kreeg. Zover alles prima.
Maar toen ging het fout, ik werd verbonden met de verkeerde afdeling en die wilden me niet meer doorverbinden naar de juiste afdeling. Ik moest maar opnieuw bellen.
Dus ik bel weer opnieuw, weer alles uitgelegd en ik werd weer naar de opzeg afdeling verbonden. Bij de opzeg afdeling konden ze mijn geld niet terug geven dus ik werd weer doorverbonden.
Dus ik mijn verhaal opnieuw uitleggen... Zegt de mevrouw van KPN: Ow ik zie hier dat uw abbonement nog niet is opgezegd, ik verbind u met de opzeg afdeling.... Ondertussen word ik een beetje boos maar ik hou me in want wil het graag geregeld hebben.
Opnieuw aangeland bij de opzeg afdeling wordt mij verteld dat het abbonement echt wel is opgezegd! Dus ik weer doorverbonden met de afdeling die mij mijn geld terug zou gaan geven. "Nee meneer, het spijt me maar hier staat geen abbonement dat is opgezegd. Heeft u uw eindafrekening bij de hand?"
Ik: "Eindafrekening?? Ik heb net mijn abbonement opzegd en zou meteen mijn geld terug krijgen!" Zij: "Nee u moet wachten op uw eindafrekening".
Dus ik daar op gewacht, nog een aantal keer gebeld allemaal op dezelfde belachelijke manier 'geholpen'. Ondertussen blijft de KPN rekeningen sturen en heb ik mijn geld van mijn verhuizing en telefoonkosten niet terug.
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, ik heb het verhaal al zovaak uitgelegd aan de telefoon maar het lijkt alleen maar erger te worden...
Groeten,
Martien