LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Imo wasstraat Breda

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Hendrikduin

Imo wasstraat Breda

Ongelezen bericht door Hendrikduin »

Mijn auto kwam niet schoon uit de wasstraat van Imo Carwash Breda. Voordat je de straat ingaat borstelt een medewerker altijd even met sop en bezem de vliegjes en vuil eraf. Dat had hij dit keer niet gedaan.

Bij confrontatie de mededeling: 'waar staat dat wij borstelen' en 'wat verwacht u dan van programma 1'. Nou ja, geen glans maar in ieder geval een schone auto. Kortom het euvel werd niet verholpen onder service. Hij kon alleen maar lachen en zeggen dat hij wel service verleend als je het koopt.

Het is een kleine kwestie maar wel tekenend. Als je een dienst aanbied moet je het in essentie (auto schoonmaken) waar maken. Ook al is het programma 1, zijnde het goedkoopste wasprogramma.

Daar wordt ik niet verder geholpen en van de landelijke franchiseorganisatie krijg ik geen antwoord. het gaat me niet om het geldbedrag maar om het principe. Hoe kan ik dit oplossen?

thecure

Re: Imo wasstraat Breda

Ongelezen bericht door thecure »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

en anders:

Afbeelding

Rob fiets

Ongelezen bericht door Rob fiets »

Wasstraat=krasstraat

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

Voor mij geen wasstraat meer. Heb 2x per jaar mezelf de luxe gepermitteerd om de auto van binnen en buiten spic & span te laten maken, kost wel €55,00 per keer maar 12 x per jaar door de wasstraat kostte me ook €120,00. (Ben niet in staat het zelf meer te doen). Voordelen: aan huis, alles word onder handen genomen, zelfs onder de motorkap, tussen de portieren, enfin, noem het allemaal maar op. Na 1ste keer kreeg ik zelfs korting. Omstanders (flatgebied) hadden gezien hoe mijn vieze barrel was opgeknapt en lieten het massaal doen, had dus onbewust voor extra klantjes gezorgd. Ze schijnen in het hele land te "opereren", ideaal voor mensen zoals ik. :lol:

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Rob fiets schreef:Wasstraat=krasstraat
Ik ga iedere maand door de wasstraat en nog nooit krassen gehad. Zelf wassen met een spons is veel riskanter.

Teunbosseman
Contacteer:

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

bassie1 schreef:
Rob fiets schreef:Wasstraat=krasstraat

Inderdaad allemaal krassen van de bostels.
Gewoon zelf doen,en ook ziet de auto er beter uit,dan dat hij door de wasstraat gaat.

Eerst een paar emmers water over de auto voor het losse vuil en zand.
Daarna wassen met water en een beetje dreft.
Afspoelen,en dan droog zeemen.
Dan is hij mooi schoon en glimt als een spiegel.
Wat een onzin ! Wasstraten bij mij zijn zachte borstels danwel lappen.
Ook in de zon heb ik geen krassen hoor.

Wellicht dat dit een wasstraat is met verouderd materiaal.

JanTinusPlukvet

Ongelezen bericht door JanTinusPlukvet »

bassie1 schreef:Eerst een paar emmers water over de auto voor het losse vuil en zand.
Daarna wassen met water en een beetje dreft.
Afspoelen,en dan droog zeemen.
Dan is hij mooi schoon en glimt als een spiegel.
NOOIT met afwasmiddel je auto wassen.
Eventuele waslagen worden verwijderd, dus ook de bescherming. Daarnaast is na een aantal keren met afwasmiddel wassen je glans op zeker weg.
Als je dan toch geen shampoo wilt gebruiken (te duur?) gebruik dan ouderwetse groene zeep.

Overigens een wagen die goed in de was zit, dus niet zo'n flinterdun laagje van de wasstraat, maar een met de hand aangebrachte laag hoef je nauwelijks met zeep te wassen.
Als de wagen goed in de was staat kan je zeker 5x wassen zonder zeep. Vuil kan namelijk niet goed hechten door de waslaag en is er dus makkelijk af te halen.

Meguairs: Mooie flessen, erg duur en ook zo weer verdwenen.
Goedkopere alternatieven voor rond de € 10.- per fles: Cartech (wordt door vele autopoetsbedrijven gebruikt), AutoGlym en de iets duurdere serie van Turtle.

KPortengen

Ongelezen bericht door KPortengen »

Beste Henrdrikduin,

De medewerker had u nogmaals een wasbeurt moeten geven. Ongeacht wel programma u had. IMO is een franchise onderneming dus bij het hoofdkantoor zult u niet veel antwoord krijgen. Als u geen antwoord bij de medewerker krijgt kunt u altijd naar de eigenaar vragen, misschien is die bereid u te helpen.

Tip voor de volgende keer. Ga naar een BOVAG aangesloten autowasbedrijf. Daar heeft u wel de garantie dat als u auto de volgende keer niet schoon is u wel geholpen wordt. Ik wil geen reclame maken, maar er zitten er enkele in Breda.

Engin

Ongelezen bericht door Engin »

Beste Hendrikduin,

Ik laat me auto al jaren wassen bij de Imo carwash nooit problemen gehad.Ik heb regelmatig veel vogelpoep op mij auto,dan neem ik meestal progamma 1 met TRIPLEFOAM dat is voor het verwijderen van: vliegen,vogelpoep en hardnekkige vuil.Volgens mij als u dat er bij had genomen dan zaten er ook geen vliegen op u auto.

Rubenvoort

Ongelezen bericht door Rubenvoort »

Ik was al jaren bij IMO Carwash Hoogvliet. Ze hebben een speciale Triple Foam behandeling die je kunt kiezen bij elk programma. Deze is speciaal tegen vliegen. Verder neem ik altijd polishwax en velgen. Super service en altijd een schone auto. Ik snap dat bij een programma 1 beurt de vliegen er niet af zijn, dit is erg hardnekkig, zeker in de zomer. Verder is het een wasstraat en geen poetsstraat. Mijn advies: IMO Hoogvliet!

roxanne pauly

Ongelezen bericht door roxanne pauly »

Vandaag een discussie gehad met IMO wasstraat Maastricht. de eigenaarresse kende mijn probleem. ook ik heb witte vlekken, waar het door komt geen idee. in eerste instantie gaf de eigenaresse aan dat dit lag aan een verkeerd product. ik ben inmiddels 5 keer terug geweest omdat door regelmaat wassen deze zouden verdwijnen. vandaag wederom aangegeven dat er echt een fout in het product of ergens in een afstelling moet zitten want wederom na een wasbeurt heb ik vlekken. de eigenaresse gaf in tegenstelling tot de vorige keer aan dat zij haar hand in het vuur steekt voor haar producten. mijn slotconclusie was, we komen hier niet uit, ik hoef geen nieuwe lak, ik kom hier gewoon niet meer terug maar weet wel dat ik dan wellicht niet de enige ben.. weeral kwam mevrouw met het zelfde verhaal, bij navraag of zij mij niet begreep, oké letterlijk heb ik gevraagd of ik chinees spreek, daarna werd mij de toegang tot haar wasstraat ontzegd. PRIMA! Wel heb ik aangegeven dat ik dit kenbaar ging maken, van mijn dreigementen was ze niet onder de indruk. Laat wel voorop staan dat mijn doel niet is om te dreigen, wel om aan te geven dat niet alle klanten even tevreden zijn, maar dat bij klachten deze dame niet in staat is om een fatsoenlijk gesprek aan te gaan, en eerlijk toe te geven dat er wellicht hier en daar zaken niet kloppen. ik werd meteen na het ïncident" door iemand aangesproken met hetzelfde probleem, en ook een vervelende houding van deze dame heeft ervaren. ook de reacties op social media liegen er niet om. 3 reacties van een soortgelijke situatie binnen 1 uur na plaatsing van mijn bericht. Dus buiten een niet goed werkend product, krijg je ook nog geen klantvriendelijke benadering. ( los van de overige medewerkers, zij waren ten alle tijden vriendelijk en correct.)
ik ben er klaar mee en ga wel naar een andere car-wash. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Gesloten