LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Wilps
Berichten: 18
Lid geworden op: 20 jan 2012 22:47

Ziggo

Ongelezen bericht door Wilps »

Mijn moeder (80) had telefoon via KPN en tv via Ziggo. Sinds 29 mei is zij met behulp van een monteur overgezet naar het alles-in-1 pakket van Ziggo. Echter is zij sindsdien (inmiddels 1 juni) niet meer bereikbaar. Navraag leert dat KPN de portering heeft voltooid volgens afspraak op 29 mei. Er is blijkbaar iets misgegaan bij Ziggo. Echter Ziggo kan mij niet vertellen wanneer mijn moeder weer bereikbaar is. Heb inmiddels alles geprobeerd via telefoon en email maar Ziggo geeft geen antwoord wanneer of waarom of wat er mis is gegaan en het aller belangrijkste wanneer mijn moeder weer bereikbaar is.

choocomel

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door choocomel »

Tip: wat werkt, zo laten. werkt altijd :P overigens ben ik juist van Ziggo overgestapt naar KPN. Betaal wel meer, maar wel betrouwbaarder en snellere service :D

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door bprosman »

Modem al eens gereset ?

Voor ingewikkelde zaken neemt u contact op met onze Klantenservice. Bel gratis 1200 vanaf uw vaste telefoonaansluiting van Ziggo of 0900-1884 (€ 0,10 per minuut).

Openingstijden Klantenservice
Maandag tot en met vrijdag: 08.00 – 22.00 uur
Zaterdag en zondag van 09.00 – 22.00 uur

Wilps
Berichten: 18
Lid geworden op: 20 jan 2012 22:47

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Wilps »

Ja natuurlijk modem is al eens gereset maar dat heeft geen zin omdat Ziggo al heeft bevestigd dat ze mijn moeders nummer nog niet hebben geporteerd. Zo ingewikkeld is dit niet Ziggo moet ergens een switch om zetten, KPN lijkt inderdaad betrouwbaarder. Blijkbaar vind Ziggo het ingewikkeld om te zeggen wanneer mijn moeder weer bereikbaar is. Zoals geschreven heb ik alle commmunicatiekanalen met Ziggo al een paar dagen gebruikt zonder een goed antwoord, zucht......

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door bprosman »

Neem hier contact op met webcare, misschien helpt dat.

Wilps
Berichten: 18
Lid geworden op: 20 jan 2012 22:47

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Wilps »

Het probleem is opgelost net mijn moeder gesproken, heel fijn dat alles weer werkt.

Dit verdient geen schoonheidsprijs qua klantvriendelijkheid dit heeft mij heel heel veel ergenis gegeven wat niet nodig was geweest als meteen verteld was dat de fout bij Ziggo lag en dat het per die en die datum word opgelost, met excuses. Nu moesten we zelf erachter komen dat de telefoon niet werkte (vreemd dat een monteur weggaat zonder dit te controleren of te vertellen). Nu ben ik een paar dagen aan de telefoon geweest met verschillende Ziggo afdelingen en mensen (a 0,10 ct/min) en heb zelfs nog een half uur met KPN aan de telefoon gezeten (a 0,10 ct/min) omdat KPN de schuld kreeg. Bovendien wacht ik nog op antwoord op de emails die ik heb verstuurd.

Maar enfin eind goed al goed en laten we hopen dat Ziggo er vanaf nu een tevreden klant bij krijgt.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door bprosman »

wat niet nodig was geweest als meteen verteld was dat de fout bij Ziggo lag en dat het per die en die datum word opgelost
Dat is natuurlijk niet altijd mogelijk , als je niet weet wat de hoofdoorzaak is kun je ook geen oplostijd geven, er zal eerst eea onderzocht moeten worden door een 2e/3e lijn.
(vreemd dat een monteur weggaat zonder dit te controleren of te vertellen).
Dat is inderdaad vrij slordig.

Simone91
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 jun 2012 16:39

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Simone91 »

Gelukkig werkt het nu weer!

Een voordeel als je naar KPN gaat:
de klantenservice van kpn word in september gratis, én 24 uur per dag, 7 dagen in de week beschikbaar..
;)

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door olaf79 »

Simone91 schreef:Gelukkig werkt het nu weer!

Een voordeel als je naar KPN gaat:
de klantenservice van kpn word in september gratis, én 24 uur per dag, 7 dagen in de week beschikbaar..
;)
Ja dat is het bij Ziggo al sinds ze bestaan. Klein detail: als je telefoon het niet doet wordt bellen met de klantenservice erg lastig.

Wilps
Berichten: 18
Lid geworden op: 20 jan 2012 22:47

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Wilps »

Dat is natuurlijk niet altijd mogelijk , als je niet weet wat de hoofdoorzaak is kun je ook geen oplostijd geven, er zal eerst eea onderzocht moeten worden door een 2e/3e lijn.
Hier nog het antwoord op mijn mail:
Het is vervelend dat u nog niet bereikbaar bent op de Ziggo telefonie. Het telefoonnummer had een geplande porteerdatum van 31-05. Helaas is er technisch iets niet correct gegaan. Hierdoor heeft de portering een vertraging opgelopen van maximaal 5 werkdagen. U bent dus uiterlijk 07-06 bereikbaar op uw Ziggo aansluiting.

Maw toen ik vrijdag 1 juni de klantenservice aan de telefoon had werd deze informatie niet gemeld maar werd in eerste instantie de schuld in de schoenen van KPN geschoven.

Als laatste wil ik graag melden dat Ziggo mijn moeder heeft gebeld en excuses aangeboden hoe het is gelopen en een voorstel gedaan ter compensatie. Voor mij is het uiteindelijk goed opgelost zo.

Dirkie
Berichten: 2943
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Dirkie »

olaf79 schreef:
Simone91 schreef:Gelukkig werkt het nu weer!

Een voordeel als je naar KPN gaat:
de klantenservice van kpn word in september gratis, én 24 uur per dag, 7 dagen in de week beschikbaar..
;)
Ja dat is het bij Ziggo al sinds ze bestaan. Klein detail: als je telefoon het niet doet wordt bellen met de klantenservice erg lastig.
Dat geldt volgens mij niet alleen voor Ziggo, maar ook voor de KPN en alle andere providers :mrgreen:

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door GJvdZ »

choocomel schreef:Tip: wat werkt, zo laten. werkt altijd :P overigens ben ik juist van Ziggo overgestapt naar KPN. Betaal wel meer, maar wel betrouwbaarder en snellere service :D
Als ik de andere berichten op dit forum moet geloven zou KPN juist het ergste van het ergste zijn.

Oftewel: probleempjes worden door een forum als dit vreselijk uitvergroot en je kunt niet op basis van klachten op een forum zeggen wat de beste aanbieder is. Ze zijn allemaal vergelijkbaar qua kwaliteit, alleen is het zo dat deze bedrijven zoveel klanten hebben dat er altijd wel eens wat fout kan gaan, wat vervolgens vreselijk wordt opgeblazen.

Gesloten