Een vraagje: ik zit er aan te denken de superaanbieding van Hollands Nieuwe te nemen (14 euro pm met Galaxy Y). Zit hier een addertje onder het gras?
groetjes
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hollands Nieuwe
-
Re: Hollands Nieuwe
Ik zou even kijken naar de overige topics over hollandsnieuwe. Zijn al enkele over geopend.
-
Geen addertje, maar een bodemloze put waar ze een stukkie zeil overheen hebben gespannen in de hoop dat iemand er nog in trapt.aatjedos schreef:Een vraagje: ik zit er aan te denken de superaanbieding van Hollands Nieuwe te nemen (14 euro pm met Galaxy Y). Zit hier een addertje onder het gras?
groetjes
Zij beloven 500mb maar vertellen er niet bij dat die 500mb bij ieder smspje verminderd.
aatjedos
Hou er wel rekening mee, dat Hollandsnieuwe telefonisch geen rechtstreeks bereikbare klantenservice heeft. Bij problemen is het dus niet mogelijk dat je even de klantenservice kunt bellen om het probleem of de problemen op te lossen. Zelf vind ik dat een tikkeltje merkwaardig, maar goed: het is niet anders.
Maxiem.
Hou er wel rekening mee, dat Hollandsnieuwe telefonisch geen rechtstreeks bereikbare klantenservice heeft. Bij problemen is het dus niet mogelijk dat je even de klantenservice kunt bellen om het probleem of de problemen op te lossen. Zelf vind ik dat een tikkeltje merkwaardig, maar goed: het is niet anders.
Maxiem.