LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollands Nieuwe

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
aatjedos

Hollands Nieuwe

Ongelezen bericht door aatjedos »

Een vraagje: ik zit er aan te denken de superaanbieding van Hollands Nieuwe te nemen (14 euro pm met Galaxy Y). Zit hier een addertje onder het gras?

groetjes

J-efferson

Re: Hollands Nieuwe

Ongelezen bericht door J-efferson »

Ik zou even kijken naar de overige topics over hollandsnieuwe. Zijn al enkele over geopend.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

aatjedos schreef:Een vraagje: ik zit er aan te denken de superaanbieding van Hollands Nieuwe te nemen (14 euro pm met Galaxy Y). Zit hier een addertje onder het gras?

groetjes
Geen addertje, maar een bodemloze put waar ze een stukkie zeil overheen hebben gespannen in de hoop dat iemand er nog in trapt.

gtp

Ongelezen bericht door gtp »

Zij beloven 500mb maar vertellen er niet bij dat die 500mb bij ieder smspje verminderd.

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

aatjedos

Hou er wel rekening mee, dat Hollandsnieuwe telefonisch geen rechtstreeks bereikbare klantenservice heeft. Bij problemen is het dus niet mogelijk dat je even de klantenservice kunt bellen om het probleem of de problemen op te lossen. Zelf vind ik dat een tikkeltje merkwaardig, maar goed: het is niet anders.

Maxiem.

Gesloten