| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hollands Nieuwe - actiebundel niet te activeren
Hollands Nieuwe - actiebundel niet te activeren
Ik heb op Schiphol een Hollands Nieuwe simkaart gekocht, hierbij zouden actietarieven gelden. Maar als ik de simkaart wil registreren op de website zijn deze actie bundeltarieven helemaal niet te kiezen.
Graag verneem ik van Hollands Nieuwe hoe ik deze bundels moet activeren, omdat ik op de website alleen de normale bundeltarieven kan kiezen.
Voor de volledigheid heb ik ook maar even een pb gestuurd.
Graag verneem ik van Hollands Nieuwe hoe ik deze bundels moet activeren, omdat ik op de website alleen de normale bundeltarieven kan kiezen.
Voor de volledigheid heb ik ook maar even een pb gestuurd.
-
MAXIEM
Re: Hollands Nieuwe - actiebundel niet te activeren
mymobile
Gezien de huidige werkwijze van Hollandsnieuwe, kun je verwachten dat het RadarWebcareTeamHollandsNieuwe (RWTHN) nog vandaag via dit forum kontakt met je zal opnemen en nadere instrukties zal geven om het probleem op te lossen.
Maxiem.
Gezien de huidige werkwijze van Hollandsnieuwe, kun je verwachten dat het RadarWebcareTeamHollandsNieuwe (RWTHN) nog vandaag via dit forum kontakt met je zal opnemen en nadere instrukties zal geven om het probleem op te lossen.
Maxiem.
Re: Hollands Nieuwe - actiebundel niet te activeren
Hollandsnieuwe zegt het volgende
Vreemd, op mijn probleem heeft het webcare team hollandsnieuwe (nog) geen reactie gegeven.Natuurlijk doen we er alles aan om vragen via de website zo snel en volledig mogelijk te beantwoorden. Daarnaast kiezen we er echter ook voor om klanten die hun vraag online stellen niet onbeantwoord te laten. Wanneer je ons in een privebericht je gegevens kunt sturen zullen we zo snel mogelijk uitzoeken wat de status van je vraag is en contact met je opnemen.
Vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
-
MAXIEM
Re: Hollands Nieuwe - actiebundel niet te activeren
mymobile
Het is me ook opgevallen dat het RWTHN soms niet op een bericht reageert. Dat wijst op het toepassen van een selectie vooraf bij en in hun hulpvaardigheid/klantenservice.
Maxiem.
Het is me ook opgevallen dat het RWTHN soms niet op een bericht reageert. Dat wijst op het toepassen van een selectie vooraf bij en in hun hulpvaardigheid/klantenservice.
Maxiem.
Re: Hollands Nieuwe - actiebundel niet te activeren
Ik heb antwoord gekregen op een mail.
Maar Hollandsnieuwe slaat werkelijk totaal de plank mis door niet in te gaan op het probleem.
Dus webcare van Hollandsnieuwe grijp je kans door de pb te beantwoorden en wel in te gaan op het probleem.
Maar Hollandsnieuwe slaat werkelijk totaal de plank mis door niet in te gaan op het probleem.
Dus webcare van Hollandsnieuwe grijp je kans door de pb te beantwoorden en wel in te gaan op het probleem.
Re: Hollands Nieuwe - actiebundel niet te activeren
Ik denk niet dat ze dat nog doen.
Ze hebben maling aan klanten zoals U.
-
MAXIEM
Re: Hollands Nieuwe - actiebundel niet te activeren
mymobile
Ik denk niet dat het webcareteam (RWTHN) nog zal reageren. Ze hebben nu een normale telefonisch bereikbare klantenservice (die overigens wél erg duur is).
Zie:
Ik denk niet dat het webcareteam (RWTHN) nog zal reageren. Ze hebben nu een normale telefonisch bereikbare klantenservice (die overigens wél erg duur is).
Zie:
Maxiem.Eindelijk is het dan zover. Hollandsnieuwe heeft vanaf vandaag een direkt bereikbare telefonische klantenservice.
Het slechte nieuws is, dat de prijs per minuut veel te hoog ligt. Dat had naar mijn mening maximaal € 0,10 per minuut moeten zijn.Bel ons!
0900-0602
Wij zijn op elke werkdag
bereikbaar van
09.00 t/m 17.00 uur
€ 0,35 per minuut
(max. € 10,- per gesprek)
Zegt het voort, zegt het voort.
Re: Hollands Nieuwe - actiebundel niet te activeren
Wanneer ze hier reageren belt U natuurlijk niet met het 35 eurocent per minuut nummer.
-
MAXIEM
Re: Hollands Nieuwe - actiebundel niet te activeren
sjoegel
Ik denk niet dat ze op de fora nog veel zullen reageren. Overigens kun je (naar ik aanneem) nog steeds wel een terugbelverzoek indienen. Dat spaart dan kosten maar geen ergernis.
Maxiem.
Ik denk niet dat ze op de fora nog veel zullen reageren. Overigens kun je (naar ik aanneem) nog steeds wel een terugbelverzoek indienen. Dat spaart dan kosten maar geen ergernis.
Maxiem.
-
hollandsnieuwe
- verified
- Berichten: 416
- Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
- Contacteer:
Re: Hollands Nieuwe - actiebundel niet te activeren
Beste mymobile,
Heb je de simkaart al geactiveerd? De actietarieven worden namelijk zichtbaar zodra je de simkaart activeert. Ik ga er vanuit dat het probleem zichzelf na activeren oplost, mocht dat niet het geval zijn horen we het natuurlijk graag.
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe.
Heb je de simkaart al geactiveerd? De actietarieven worden namelijk zichtbaar zodra je de simkaart activeert. Ik ga er vanuit dat het probleem zichzelf na activeren oplost, mocht dat niet het geval zijn horen we het natuurlijk graag.
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe.
Re: Hollands Nieuwe - actiebundel niet te activeren
Het tarief van 35 cent per minuut is in strijd met de wet. De kosten van de klantenservice via een 0900 nummer mag niet meer zijn dan 15 cent per minuut.
Zie: http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies ... ing_vooraf
En ook: http://www.bellen.com/nieuws/maximum-ta ... mmers.aspx
Iedereen kan een klacht indienen bij Consuwijzer.
Zie: http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies ... ing_vooraf
En ook: http://www.bellen.com/nieuws/maximum-ta ... mmers.aspx
Iedereen kan een klacht indienen bij Consuwijzer.
Re: Hollands Nieuwe - actiebundel niet te activeren
Nou dat lijkt me nogal sterk, want ik heb via ideal al de volle mep moeten betalen, dus niks 50% korting.hollandsnieuwe schreef:Beste mymobile,
Heb je de simkaart al geactiveerd? De actietarieven worden namelijk zichtbaar zodra je de simkaart activeert. Ik ga er vanuit dat het probleem zichzelf na activeren oplost, mocht dat niet het geval zijn horen we het natuurlijk graag.
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe.
Een vriend van mij heeft bij het registreren wel direkt de kortingbundel kunnen kiezen, en dit ook via ideal betaald.
Ik zou dus niet weten waarom het na activatie zomaar zou veranderen, zonder tussenkomst van een welwillende Hollandsnieuwe medewerker.
Ik weet wel dat als dit niet binnen 30 dagen is opgelost ik de gebruikelijke weg ga behandelen in dit soort gevallen.
Re: Hollands Nieuwe - actiebundel niet te activeren
Hallo, ik heb een aktie van het ad genomen voor 1 jaar met de galaxy y en 75 gratis belminuten bij hollandse nieuwe.
na 3 maanden kregen wij thuis de telefoon mooi dachten we effe je simkaart aanvragen en hup bellen.
toen wij de aktie namen van het ad heb ik tot 3 x toe gevraagt klopt dat dat je gratis 75 belminuten krijgt per maand een jaar lang dit is door het ad bevestigt.
mijn vrouw ging dit aanvragen op het moment dat we de telefoon kregen.
en wat blijkt als eerste moeten we 15 euro betalen en vervolgens 5 euro per maand!!!!!!!
uiteraard zijn we niet verder gegaan met activeren wand we zouden gratis bellen een jaar lang (75min per maand)hier hollandse nieuwe op aangesproken en het uiteraard het ad maar die komen met het andwoord dat wij het fout hebben gedaan lekker simpel ook naar x aantal x te hebben gebeld en gemaild kortom het zijn gewoon zielige oplichters.
de telefoon was voor mijn jongste dochter bedoelt om haar te laten wennen aan een mobiele telefoon .
gelukkig zit ik zelf bij een zeer betrouwbare provider KPN altijd keurig en behulpzaam om te kijken hoe ik zo goedkoop mogelijk kan bellen en internetten
in binnen en buitenland.
ik hoop dat er meer mensen zijn met dit probleem en zich kenbaar willen maken
kunnen we er samen iets aan doen.
dus als je het ad genomen hebt met de galaxi y met 75 gratis belminuten een jaar lang en nu moet je alsnog betalen zou ik het graag horen
met vr gr eelco
[email protected]
na 3 maanden kregen wij thuis de telefoon mooi dachten we effe je simkaart aanvragen en hup bellen.
toen wij de aktie namen van het ad heb ik tot 3 x toe gevraagt klopt dat dat je gratis 75 belminuten krijgt per maand een jaar lang dit is door het ad bevestigt.
mijn vrouw ging dit aanvragen op het moment dat we de telefoon kregen.
en wat blijkt als eerste moeten we 15 euro betalen en vervolgens 5 euro per maand!!!!!!!
uiteraard zijn we niet verder gegaan met activeren wand we zouden gratis bellen een jaar lang (75min per maand)hier hollandse nieuwe op aangesproken en het uiteraard het ad maar die komen met het andwoord dat wij het fout hebben gedaan lekker simpel ook naar x aantal x te hebben gebeld en gemaild kortom het zijn gewoon zielige oplichters.
de telefoon was voor mijn jongste dochter bedoelt om haar te laten wennen aan een mobiele telefoon .
gelukkig zit ik zelf bij een zeer betrouwbare provider KPN altijd keurig en behulpzaam om te kijken hoe ik zo goedkoop mogelijk kan bellen en internetten
in binnen en buitenland.
ik hoop dat er meer mensen zijn met dit probleem en zich kenbaar willen maken
kunnen we er samen iets aan doen.
dus als je het ad genomen hebt met de galaxi y met 75 gratis belminuten een jaar lang en nu moet je alsnog betalen zou ik het graag horen
met vr gr eelco
[email protected]
-
MAXIEM
Re: Hollands Nieuwe - actiebundel niet te activeren
driver38
Je schrijft:
*Je kunt jouw bericht natuurlijk ook op andere consumentenfora plaatsen. Wellicht dat je daar lotgenoten/bondgenoten aantreft, die hetzelfde overkomt. Hieronder volgen een aantal mogelijke forumadressen, waaruit je zelf kunt kiezen.
*Consumentenforums:
http://www.consumentenbond.nl/forum/
http://www.klachtenkompas.nl/?cid=sea_g ... htenkompas
http://kassa.vara.nl/discussies/
http://forum.www.trosradar.nl/
http://www.klacht.nl/
http://www.groetenvanmax.nl/?waxtrapp=faarjEsHnHUVcBT
*Ben of word je niet goed behandeld door een bedrijf of denk je dat een bedrijf zich niet aan de (wettelijke) regels houdt?
Dan ontvangt ConsuWijzer graag je klacht (klik op: Hoe dien ik een klacht in):
http://www.consuwijzer.nl/
* Als je kunt bewijzen dat je bent of wordt opgelicht, dan kun je dat melden bij de onderstaande meldpunten. Aangifte doen is natuurlijk ook mogelijk.
*Meldpunten Internetoplichting:
https://www.mijnpolitie.nl/if.shtml
http://www.opgelichtopinternet.nl
http://www.fraudemeldpunt.nl (SAF)
http://www.fraudehelpdesk.nl/vraag-en-meldformulier
http://www.overheid.nl/identiteitsfraude
http://forum.www.opgelicht.nl
**TROS Opgelicht:
Postbus 28555
1202 LP Hilversum
http://www.opgelicht.nl/index.php?id=contact
De tiplijn van Tros Opgelicht (0900 112 1121 [10 cent p.m.]) is bereikbaar tijdens de uitzending van 21:00- 22:30 en elke woensdag van 10:00- 12:00 en van 14:00- 16:00 uur.
***Handige adressen:
http://www.opgelicht.nl/hulp/handige-adressen/
Met vriendelijke groet, Maxiem.
Je schrijft:
Of het ad en/of hollandsnieuwe zielige oplichters zijn, kan ik niet beoordelen. Wel lees ik, dat je niet de dienst krijgt die je bent overeengekomen. Om lotgenoten/bondgenoten te vinden en/of de in jouw ogen oplichtingspraktijken aan te pakken, hier de volgende overzicht van handige adressen:[...]hier hollandse nieuwe op aangesproken en het uiteraard het ad maar die komen met het andwoord dat wij het fout hebben gedaan lekker simpel ook naar x aantal x te hebben gebeld en gemaild kortom het zijn gewoon zielige oplichters.
*Je kunt jouw bericht natuurlijk ook op andere consumentenfora plaatsen. Wellicht dat je daar lotgenoten/bondgenoten aantreft, die hetzelfde overkomt. Hieronder volgen een aantal mogelijke forumadressen, waaruit je zelf kunt kiezen.
*Consumentenforums:
http://www.consumentenbond.nl/forum/
http://www.klachtenkompas.nl/?cid=sea_g ... htenkompas
http://kassa.vara.nl/discussies/
http://forum.www.trosradar.nl/
http://www.klacht.nl/
http://www.groetenvanmax.nl/?waxtrapp=faarjEsHnHUVcBT
*Ben of word je niet goed behandeld door een bedrijf of denk je dat een bedrijf zich niet aan de (wettelijke) regels houdt?
Dan ontvangt ConsuWijzer graag je klacht (klik op: Hoe dien ik een klacht in):
http://www.consuwijzer.nl/
* Als je kunt bewijzen dat je bent of wordt opgelicht, dan kun je dat melden bij de onderstaande meldpunten. Aangifte doen is natuurlijk ook mogelijk.
*Meldpunten Internetoplichting:
https://www.mijnpolitie.nl/if.shtml
http://www.opgelichtopinternet.nl
http://www.fraudemeldpunt.nl (SAF)
http://www.fraudehelpdesk.nl/vraag-en-meldformulier
http://www.overheid.nl/identiteitsfraude
http://forum.www.opgelicht.nl
**TROS Opgelicht:
Postbus 28555
1202 LP Hilversum
http://www.opgelicht.nl/index.php?id=contact
De tiplijn van Tros Opgelicht (0900 112 1121 [10 cent p.m.]) is bereikbaar tijdens de uitzending van 21:00- 22:30 en elke woensdag van 10:00- 12:00 en van 14:00- 16:00 uur.
***Handige adressen:
http://www.opgelicht.nl/hulp/handige-adressen/
Met vriendelijke groet, Maxiem.
